Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka mistä olette heränneet kännireissun päätteeksi?

Vierailija
23.07.2014 |

Kertokaa myös miten sinne päätyneet.

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin pusikosta Tampereella sijaitsevan katkaisuhoitolaitoksen takapihalta, olisiko pitänyt kävellä sisään...Hyttyset olivat syöneet paukamille ja jalassa oli jostain mukaan tarttuneet kaksi numeroa liian pienet tennarit. Erään kerran heräsin puskasta joka sijaitsi keskellä liikenteenjakajaa.

Vierailija
62/184 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:21"]Auton tavaratilasta! Eikä kyseessä ollut mikään iso auto, ehkä golf. Kaveri skitsahti ja heitti pihalla eikä ollu ajokuntosta paikalla ja jostain syystä taksi ei kuulostanu kivalta sillon aamuyöllä. 

[/quote]

Väli argumenttina: Golf on teinipippeleiden auto...

Tosin tämä ketjukin on teini-ikäisten juttuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 04:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 01:45"]

69 jatkaa...

- Erään yökerhon pöydän alta, kun paikka oli suljettu. Siellä ei siis ollut ketään, paitsi se siivooja joka säikähti puolikuoliaaksi,ressukka.

- Jostain älyttömän kokoisesta palatsista westendistä, tyyppi oli vähän vanhempi ja herrasmiehenä tarjosi elämäni parhaan aamiaisen.

-Kisahallin putkasta.Kerta riitti.Olin kuulemma ryttyillyt pokelle,jolta oli mennyt hermo.En ihmettele.

-Turusta (tätä ihmettelen)

-Huoltoaseman vessasta.

Jossain vaiheessa löysin mieheni ja meno on nykyään melko konservatiivista. Mutta ehkä mun sisällä asuu vielä pieni bilehirmu:)

[/quote]

No mutta ei helkkari, on sun täytynyt olla totally sekaisin, kun tänne meille Turkkuseen oot päätynyt! ;D

[/quote]

- Pointtin ihmettelyyn on se, että oltiin muistaakseni lähdössä kotkaan, koska kaverin mummo asui siellä.

Se, miten päädyin turkuun on yhä mysteeri. En ole kovinkaan vakuuttunut siitä, että mummo olisi ilahtunut vierailusta:)

Vierailija
64/184 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 02:25"]

Hautausmaan vierestä ja jostain syystä mulle oli jesarilla teipattu imuri selkään

* reps*... 

Vierailija
65/184 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin hevostrailerista. Vaatteet likomärkänä. Olin tieten mennyt sinne sadetta pitämään ja sammunut.

Tarinaan liittyy vielä sellainen jännittävä lisävivahde, että kun heräsin siitä trailerista, se oli auton perässä kiinni ja liikkui autotiellä. Naapuri oli lähtenyt hakemaan heinäpaaleja kauempana sijaitsevasta heinäladosta ja minä jouduin kyytiläiseksi.

Vierailija
66/184 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loviisa. Kuulemma dösällä jonka lipunkin maksoin itse. En tiedä miksi. Tästä on ikuisuus aikaa. Tapahtui silloin kun dösät vielä lähti siitä simonkadulta.

Vierailija
67/184 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:40"]

Väli argumenttina: Golf on teinipippeleiden auto...

Tosin tämä ketjukin on teini-ikäisten juttuja...

[/quote]

Etpä sinäkään kovin aikuiselta kirjoitustaidoistasi päätellen vaikuta.

Vierailija
68/184 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kertoi nuoruudestaan kaksi tarinaa, siis kasikytluvun alkupuoli, seitkytluvun loppu. 

1. Olivat kaverinsa kanssa Norjassa katsomassa jotain kisoja (mäkihyppy?), olivat juoneet hiukka enemmän ja löytäneet itsensä Tukholmasta ilman muistikuvaa millä sinne pääsivät. 

2. Olivat Seinäjoelta päätyneet Saksaan, kun olivat saman kamun kanssa juhlimassa kamun synttäreitä. Kummallakaan ei tietoa miten matkasivat, eikä lippuja tai vastaavia kuulemma löytynyt.

Omia tarinoita ei ole, kun en juo. 

Jo olleista hauskimpia ovat ulkomaat/toinen kaupunki, Siljan laiva kun olisi pitänyt olla töissä (mitenköhän työnantajan kanssa asiat meni?) ja Maanpuolustuskorkea :D

Vierailija
69/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puun alta jonkun omakotitalon takapuhalta. Helsingin rautatieasemalta säilytyslokeroiden välistä vartiotornilehtikasan päältä. Kerrostalon rapusta kotioven edestä tyhjä tuoppi kädessä.

Vierailija
70/184 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskasta (kun mun piti olla Ruotsissa), ei mitään käsitystä miten sinne jouduin. Samalla reissulla ollut kaveri oli miettinyt mistä lähtien Turku on ollut niin pieni. Oli Maarianhaminassa. En ole sen jälkeen kännireissuilla ollut.

Vierailija
71/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapestiläisestä sairaalasta toinen kenkä hukassa. Viimeisin muistikuva oli pari lasia viiniä pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
72/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:08"]

Hautausmaan vierestä ja jostain syystä mulle oli jesarilla teipattu imuri selkään

[/quote]

Sä olit ilmiselvästi Ghostbuster, haamujahdissa!

[/quote]

hhahahaha en kestä :D:D:D maailman parhain juttu ku hokasin!!! ..tai sitte mulla on vaa köyhä elämä

Vierailija
73/184 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sä olit ilmiselvästi Ghostbuster, haamujahdissa!

Vierailija
74/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
75/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin autiotalon ullakolta suomenlipun alta. Siis olin käyttänyt sitä peittona. 

Vierailija
76/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksennus mitä juttuja. Ei naurata. Kuinkahan moni teistäkin on raiskattu... Hihhih kun sekin on hauskaa.

Vierailija
77/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

:DD :D :DDDD

Vierailija
78/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:07"]

Hyi oksennus mitä juttuja. Ei naurata. Kuinkahan moni teistäkin on raiskattu... Hihhih kun sekin on hauskaa.

[/quote]

Siveydensipuliko se siellä taivastelee? :)

Vierailija
79/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 06:51"]

Menin nukkumaan talvella alasti alastoman kaverini ja mieheni viereen nukkumaan mutta heräsin alasti parvekkeelta.. Onneksi sentään heräsin,huh!

[/quote]

Mulla kans yksi paikka kaverin parveke,oltiin siellä viettetty kesäiltaa ja olin sammunut.

Toinen erikoinen oli sairaalan putka.Uuden vuoden vietto oli päättynyt portaissa kaatumiseen,sairaalassa olin herännyt ja alkanut riehua(ei muistikuvia),joten laittoivat putkaan jäähylle.

[/quote]

Tätä mä en oo koskaan tajunnut, et miks ihmiset alkaa riehua muka hirveästi humalapäissään jossain tällaisissa paikoissa. Tai aukoa päätään poliiseille tai jotain.. Mä olen ollut monesti niin tuhannen hupsankeikkaa, ja aina osannut vihaisenakin pitää pääni kiinni, joten toi kuullostaa niin vieraalta. Ei olisi tullut mieleenkään humalassa hajotella mestoja tai mesota viranomaisille. 

Vierailija
80/184 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Tavallaan toki ihan hauska ketju, tavallaan kauhean surullinen. Luulin olleeni nuorena varsinainen juoppo, mutta eihän ne mun kännisekoilut ole mitään näihin verrattuna. Niin monilla on mennyt totaalisesti muisti ja tosiaan mitä tahansa on voinut sattua. Tosin, eipä ne, joille sattui kännissä ne kaikkein traagisimmat jutut, olet täällä niistä kertomassa...

Tulee mieleen, että pahimpia kännisekoiluja ei ehkä kannattais kutsua bilettämiseksi... mun mielestä biletys on kaukana siitä, että täysin mitään muistamattomana päädytään paikkaan X.

-kalkkis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä