Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka mistä olette heränneet kännireissun päätteeksi?

Vierailija
23.07.2014 |

Kertokaa myös miten sinne päätyneet.

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihniö. 

ja olikin ensimmäinen ja tähän mennessä(>20v.) viimeinen kerta kun sillä paikkakunnalla käynyt

Vierailija
142/184 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman viimeisiä päiviä joku vuosi sitten. Olisiko ollut su- tai ma ilta. Elo-syyskuun vaihdetta.

Innostuin lähtemään yksin Turun keskustaan terassille illalla. Istuin Rennossa katselemassa ihmisiä ja nautiskelin olutta.

Sattumalta samalla terassilla oli tinderissä paljon aiemmin tapaamani nainen joka oli juuri tapaamisemme jälkeen muuttanut ulkomaille.

Innostuimme juttelemaan ja hänen lähtiessä Forteen kaveriporukkansa kanssa kutsui mukaan. No sinne sitten ja pufff. Neiti katosi tanssilattialle. Istuskelin siinä orpona odottelemassa että tulee juttelemaan kun on tanssinut valmiiksi. Tässä kohtaa sitten filmi poikki, vaikka olin enemmänkin nousuhumalassa kuin kännissä.

Seuraavana aamuna n. kello 8-9 heräsin kauppahallia vastapäätä Eerikinkadulta, ruokaravintolan terassilta. Siellä oli tuolit pinottu korkeiksi keoiksi, ja vedetty vaijerilla kiinni. Istuin sellaisen tuolitornin päällä, makkaraperunat sylissä.

Työpaikkani oli n. 40m päässä ja ainakin kaksi työkaveria kävelee aamuisin siitä ohi 🤣

Sattumalta eivät olleet huomanneet minua.

Ihmettelen miten sinne ylös pääsin makkisten kera, torni oli varmaan 1,5m korkea.

Puhelin oli kuiva ja lompakossa rahatkin tallessa. Päässä oli jonkun vieraan arskat, joita käytän edelleenkin kesäisin.

Kyseiseen leidiin en ole törmännyt sen jälkeen, muistan kylläkin että oli palaamassa ulkomaille tyyliin seuraavana päivänä tms.

Mysteeriksi jää mitä tapahtui fortessa ja sen jälkee , sinne mentiin meinaa samantien kun se aukesi ja filmi poikki melkein samantien kun sinne istahdin.

Ja jos olen istunut monta tuntia siinä aamuruuhkassa, olisi varmaan poliisi noutanu pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei nyt tunnista, mutta olen havahtunut hereille (en totaalisesti sammunut mutta melkein) korkealta puusta, jonne olin sinne mennyt kuviteltuja elukoita pakoon. Kävelin kotiin päin pitkin peltoja, ja metsän reunalla näin ison makuupaikan, siis sen kolon joka muodostuu taittuneesta viljasta, ja kiipesin paniikissa puuhun torkkumaan. :D

Vierailija
144/184 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin metsästä. Olin käynyt mättäälle mustikanvarpujen sekkaan pötköttelemään.

Mökki oli 50m päässä

Vierailija
145/184 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tällaisen tarinan, jossa kaksi ystävää (naisia) lähti jonain sunnuntai-iltana leffaan. Ihan verkkareissa, että kattoon nyt joku pätkä.

Leffa sattui olemaan Thelma&Louise, joka tekikin lähtemättömän vaikutuksen naisiin.

Elokuvateatterista suoraan baariin ja iso kaato päälle. Koko ilta viinaa ja yleistä häröilyä.

Aamulla heräävät siitä autosta, jolla oli tultu kaupunkiin edellisenä iltana.

Auto oli käynnissä, toinen ovi auki ja toisella oli pissat housuissa.

Vierailija
146/184 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanpuolustuskorkeakoululta. Oltiin lähdetty perinteisesti yksille kaverin kanssa ja lopputulos oli että aamuviideltä kasarmilla juotiin kypärät päässä punkkua kadettien kanssa. Aamulla tulikin äkkilähtö.

Uimallako te sinne menitte näkymättömyysviitta niskassa? Minulta on aina pyydetty passia Hevossalmen kohdalla.

Vierailija
147/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan kenen soutuveneen alta venerannasta,  jäätävä vessahätä herätti ja ryömin sieltä parin koiranulkoiluttajan ihmeteltäväksi. Ihana, pitkä sifonkihameeni oli riekaleina ja tissit roikkui (onneksi rintaliivien kupeissa kuitenkin!) toppini ulkopuolella.  Kengät oli vähän matkan päässä penkillä. 

Vierailija
148/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden alastoman, minua 20v vanhemman naisen välistä laivan hytistä.

En tiedä miten sinne päädyin, ehkä siksi että hytti oli samassa kohdassa kuin omani, mutta alemmalla kannella..

Olin ilmeisesti umpituubassa rynkyttänyt väärää ovea ja nämä milffit sitten käyttäneet tilaisuuden hyväkseen...

Tämä tarina on tosi.

Vierailija
149/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Kahden alastoman, minua 20v vanhemman naisen välistä laivan hytistä.

En tiedä miten sinne päädyin, ehkä siksi että hytti oli samassa kohdassa kuin omani, mutta alemmalla kannella..

Olin ilmeisesti umpituubassa rynkyttänyt väärää ovea ja nämä milffit sitten käyttäneet tilaisuuden hyväkseen...

Tämä tarina on tosi.

Jos sukupuoliroolit olisi olleet toisinpäin, se olisi linnareissu.

Nyt kun oli näin, lopputulos oli ilmeisesti elinikäiset muistot ja yläfemmat poikien kanssa.

Vierailija
150/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paikka mutta tilanne, eli samasta sängystä 30-vuotiaana äitini miehen 19-vuotiaan tyttären kanssa. Mitään ei siis ollut tapahtunut, vaan olin siis käymässä äitini ja miehensä luona, näin kavereita kaupungilla, tulin "kotiin" melko juovuksissa ja mennyt valoja päälle laittamatta nukkumaan vierashuoneeseen. Miehen tytär oli myös tullut kotipaikkakunnalle ja lähtenyt kaupungille. Hänkin oli juonut paljon ja kömpinyt yöllä sänkyyn (leveä parisänky) nukkumaan. Äitini ja miehensä olivat vielä miehen mökillä ja tulossa takasin seuraavana aamuna, mutta unohtivat kertoa meille että olimme molemmat tulossa käymään. En ollut tavannut häntä kuin lyhyesti pari kertaa aiemmin, eli aika vieraita olimme toisillemme. 

Herään aamulla kimeään kirkaisuun ja siihen että alaston nainen juoksee pois huoneesta. Olihan se yllätys koska luulin olevani yksin talossa. Noh, tilanne kyllä selvisi ja aamukahveilla naureskelimme jo tapahtuneelle. Emme koskaan saaneet varmuudella selville kumpi oli tullut aiemmin kotiin, mutta olimme luontaisesti valinneet eri puolet sängystä.  

Vierailija
151/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 kertaa ollut juoppoputka.

Vierailija
152/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herätti mut keittiöstä, nojasin toppatakki päällä seisten tiskialtaaseen, pää nojasi hanaan. Kuorsasin kuulemma äänekkäästi. Olin juonut ja polttanut pilveä, ehkä se mahdollisti seisoen nukkumisen.

Kaverin kanssa herätiin kerran mun kotona lattialta, kaverilla oli alaosan peittona vain alushousut, yläosassa kaikki talvivaatteet pipoa myöten päällä.

Vierailija
153/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut tapana sammuilla minne vaan. Olen aina hankkiutunut nukkumaan sinne minne on ollut tarkoituskin mennä.

Mies on herännyt kerrostalon katolta poliisien herättelemänä. Kaveri on herännyt saviselta pellolta arkiaamuna keskellä töihinmenoruuhkaa.

Vierailija
154/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sille entiselle nuorelle miehelle joka heräsi meidän pihasaunasta 15 vuotta sitten. Onneksesi olin yksin kotona enkä uskaltanut herättää sinua. Yöllä oli ollut rankkasade ja olit varmaan iloinen löytäessäsi lämpimän nukkumapaikan. Olit kurainen ja jätit jälkeesi aikamoisen sotkun. Jätit myös Leviksen t-paidan joka oli ihan hyvässä kuosissa pesun jälkeen. Käytin sitä pitkään.

Vierailija
155/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sille entiselle nuorelle miehelle joka heräsi meidän pihasaunasta 15 vuotta sitten. Onneksesi olin yksin kotona enkä uskaltanut herättää sinua. Yöllä oli ollut rankkasade ja olit varmaan iloinen löytäessäsi lämpimän nukkumapaikan. Olit kurainen ja jätit jälkeesi aikamoisen sotkun. Jätit myös Leviksen t-paidan joka oli ihan hyvässä kuosissa pesun jälkeen. Käytin sitä pitkään.

Muistuttaako teinipoikasi tätä kuraista nuorukaista?

Vierailija
156/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaako teinipoikasi tätä kuraista nuorukaista?

Ei, tuolloin ei ollut lapsia ja se teinipoika olisi jo 35-40.

Vierailija
157/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena uimarannalla hyppytornista ylhäältä. Pelkään korkeita paikkoja enkä koskaan selvinpäin kiipeäisi torniin😱Bussivarikolta lukossa olevasta bussista, hätäkahvasta sain oven auki ja kesti kauan et sain kiivettyä sieltä verkkoaidan yli pois. Olin siis nukahtanut yöbussiin ja kuski ei varmaan huomannut sitä.

Vierailija
158/184 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tylsä klassikko, putkassa. Olin sammunut autotielle. Poliisisetä kysyi seuraavana päivänä, onko mulla joku lääkitys. Sanoin, että on joo mielialalääkitys. Tästä opin, että huppu putoaa silmille hyvin salakavalasti jos innostuu läträämään. Nyt jo lääkitys monta vuotta, eikä alko enää maistu. Mutta elämä, KYLLÄ!

Vierailija
159/184 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan naisen vierestä,alastomana, ilman muistikuvia  .

Vierailija
160/184 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina omasta sängystä tai sieltä mistä on ollut tarkoituskin "löytyä". En vaan pysty vetämään viinaa niin paljoa että järki lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi