naiselle kysymys? monenko miehen kanssa olet maannut?
Kommentit (178)
Juu, itsekin ihmetellyt noita lukuja, ihme jakorasioita. Olen nainen 45v ja miehiä viisi ennen tätä kuudetta, joka on aviomieheni.
Näköjään paljon helppoa irtopildeä liikenteessä. Kaikille irtoaa. Jos pari sidukkaa tarjoaa niin horoilla on heti haarat auki.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:13"]Juu, itsekin ihmetellyt noita lukuja, ihme jakorasioita. Olen nainen 45v ja miehiä viisi ennen tätä kuudetta, joka on aviomieheni.
[/quote]
No minkä me mahdetaan silke ettet oikein kelpaa?
Hei akat, nyt voi vastata ihan rehellisesti, jätetään ne valheet miehille ;D
Miten puhkinussittua porukkaa täällä oikein on? Jotain ylijäämäkamaa joka kelpaa vain pussien tyhjennykseen? :O
Yks horo lisää ilmottautuu :D 70-80 miestä, en ole tarkkaan laskenut. Olen 32v. Huomioitakoon että olen myös seurustellut yhteensä 12 vuotta pettämättä. Sinkkuna sitä vaan vähän villiintyy, ja miksikäs ei kun sitä munaa kerran heruu. Miehet ne vasta helppoja onkin ;)
Naisten sanoma luku kerrotaan kahdella ja miesten sanoma jaetaan kahdella ;)
Yksi. Mieheni. Olen 35 v. ja miehen kanssa yhdessä oltu 15 vuotta.
Olen 23. Miehiä ollut 6, naisia kaksi.
Joskus laskin, että 17, mutta nyt muistan henkilöitä vaan 13:D
Ikää 30, viimeiset kuusi vuotta yhden ja saman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:19"]Miten puhkinussittua porukkaa täällä oikein on? Jotain ylijäämäkamaa joka kelpaa vain pussien tyhjennykseen? :O
[/quote]
Nää on näitä reppanoita jotka laittaa tänne avauksia:
Oon ollu mieheni kanssa 14- vuotiaasta, nyt olemme 40 vuotiaita ja mies pihtaa, pettääköhän se??
Hell yes pettää, minun kokemukseni mukaan mies on uskollisempi kun hän on kokenut. Tietää ettei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolen.
Ja omalta kohdaltani voin sanoa samaa, en ole pettänyt ikinä.
Ihmeellistä alapeukutusta niiden kohdalla joilla ollut useampia partnereita. Eläkää ja antakaa toisten elää.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:38"]8 miestä. Olen 20v
[/quote]
Auts. Huora.
Kyllä olisin voinut jättää useammankin väliiin, lähinnä niitä taviksia, näin jälkeenpäin ajatellen. Mutta sitten on niitä kissandtell- miehiä, niitten kanssa voisin ottaa uusiksi milloin vaan jos olisin sinkku :D
Nuorena oltiin niin villejä ja käytiin paljon kaikennäkösissä bileissä, välillä mietitään bestiksen kanssa olinko mä sen kaa vai sä? XD
Onpahan jotain mitä näin vanhana muistella (jos muistaa) .
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:05"]Ihme pillunjakajia.
[/quote]
Miksi ei saisi harrastaa seksiä jos siitä pitää? Ei kaikki löydä sitä herra oikeaa.
[/quote]
Jakari.