Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lankesin juoruilemaan

Vierailija
22.07.2014 |

Entinen työkaveri oli vinkkulasillisella ja käyntiin läpi kuulumiset. Olen ollut välillä vähän alamaissa ja Olin päättänyt, etten alennu juoruilemaan... Hän otti puheeksi erään entisen työkaverin ja kuinkas kävikään. En mitenkään haukkunut, mutta alennuin sanomaan pari negatiivista asiaa tästä yhteisestä entisestä työkaverista. Kaduttaa!

miksi en ikinä edes muista kertoilla mitä mukavaa on tullut tehtyä lomalla jne vaan vanhat negatiiviset jutut tulevat helpoimmin mieleen??? Juu, keskity positiiviseen ja unohda menneet, mutta miten..? Grrrr. 

Grrrrr.. Vihainen itselleni!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä vaan ajautuu sanomaan asioita, joita ei aikonut sanoa. Mulle myös hyvin tuttua mun kaverisuhteissa. Tuo on hyvä merkki, että olet huomannut tuon piirteen ja haluat siitä eroon.

Mä oon huomannut, et juoruilen herkemmin, jos omassa elämässä on vaikeuksia tai oma kärsivällisyys on koetuksella. Jos siis pitää hyvää huolta itsestään ja omasta elämästään, hoitaa kaikki perustarpeet kuntoon ja muistaa myös jakaa omasta onnellisuudesta toisille, niin tarve juoruta on luultavasti vähäisempi.

Vierailija
2/2 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla