Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisinpa syntynyt naiseksi

Vierailija
22.07.2014 |

Olen mies mutta toivon, että olisin syntynyt naiseksi. Ihailen ja kadehdin kauniita naisia ja salaa ajattelen, että olisi mahtavaa olla sellainen. Naisena olisi paitsi hauskempaa myös helpompaa (ainakin joiltain osin, joiltain tietenkin vaikeampaa).

Ärsyttää tietää, että se mitä haluaisi eniten elämässä, on aina saavuttamaton unelma.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistappa paska

Vierailija
2/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:54"]haistappa paska

[/quote]

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin saavuttamaton unelma? Ala vaan pikkuhiljaa muuttaa sukupuoltasi hormonihoidoilla!

Vierailija
4/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aws, tässä sulle taustamusiikkia... http://www.youtube.com/watch?v=yd1LQj2DObA 

Vierailija
5/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä olen transmies. Siis tytöksi syntynyt mies. Jos tunnet todella olevasi nainen, ei ole täysin mahdotonta muuttua enemmän omaksi itseksesi niin, että muutkin tajuaisi sukupuolesi. Voidaan kenties jutella tästä enemmänkin, jos olet kiinnostunut, ja jos toinen uskaltaa laittaa jonkin sähköpostin tähän tai jotain.

Vierailija
6/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää olemasta hyvännäköinen mies? Pelaisin mahdollisimman hyvin niillä korteilla, mitä on.

Vierailija
7/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Jos itse olisin saanut valita, olisin halunnut syntyä mieheksi, koska miehillä vaikuttaa olevan helpompaa:

Heidän sanomisensa otetaan tosissaan, kun heillä on matala ja vakuuttava ääni. Myös pituus tuo uskottavuutta. Hentoääninen, kimittävä nainen ei voi sanoa juuri mitään kuuntelemisen arvoista, ainakaan työasioissa.

Heidän ei tarvitse juhlissa ahtautua tissit ja pepun ja vyötärön muotoja esitteleviin, hankaliin juhlapukuihin, värkätä hiuksiaan ja meikkiä tai varsinkaan yrittää kävellä typerissä korkkareissa. Heillä on aina juhliin kuin juhliin helppo asu valmiina: puku tai kauluspaita ja kangashousut. Niissä voi rauhassa syödä mahansa täyteen juhlapöydässä ilman, että koko seurue näkee, miten turvonnut maha pömpöttää kiristävässä mekossa. Ja he saavat kävellä vakaasti, ei tarvitse kompastella korkkareissa kivistävin varpain.

Pissaaminen!!! Millä tahansa puisto- tai kävelyretkellä, tai mökillä, mies voi vain mennä seisomaan puun/pensaan eteen, avata sepaluksen ja pissiä täysin diskreetisti ja hyönteisten häiritsemättä. Jos naiselle tulee pissahätä, hänen pitää pyllyillä jossain puskassa, yrittää pissata mahdollisimman nopeasti ennen kuin joku näkee ja samalla hyttyset ja paarmat pistävät peppuun.

Heidän ei tarvitse ajella karvoja muualta kuin leuasta, eikä sekään ole pakollista.

Heidän ei tarvitse olla raskaana, synnyttää, imettää eikä varsinkaan kärsiä kuukautisista.

He saavat suurempaa palkkaa kuin naiset.

Heidän ei tarvitse pitää rintsikoita.

He ovat testosteronin vuoksi keskimäärin vahvempia kuin naiset, joten heiltä sujuvat fyysiset työt helpommin. Myös kuntoillessa tulee tuloksia nopeammin ja enemmän kuin naisille.

Ainoa miinus, jonka keksin miehenä olemisessa, on armeija, mutta sitähän voi mennä sivariksi.

Vierailija
8/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:10"]

Outoa. Jos itse olisin saanut valita, olisin halunnut syntyä mieheksi, koska miehillä vaikuttaa olevan helpompaa:

Heidän sanomisensa otetaan tosissaan, kun heillä on matala ja vakuuttava ääni. Myös pituus tuo uskottavuutta. Hentoääninen, kimittävä nainen ei voi sanoa juuri mitään kuuntelemisen arvoista, ainakaan työasioissa.

Heidän ei tarvitse juhlissa ahtautua tissit ja pepun ja vyötärön muotoja esitteleviin, hankaliin juhlapukuihin, värkätä hiuksiaan ja meikkiä tai varsinkaan yrittää kävellä typerissä korkkareissa. Heillä on aina juhliin kuin juhliin helppo asu valmiina: puku tai kauluspaita ja kangashousut. Niissä voi rauhassa syödä mahansa täyteen juhlapöydässä ilman, että koko seurue näkee, miten turvonnut maha pömpöttää kiristävässä mekossa. Ja he saavat kävellä vakaasti, ei tarvitse kompastella korkkareissa kivistävin varpain.

Pissaaminen!!! Millä tahansa puisto- tai kävelyretkellä, tai mökillä, mies voi vain mennä seisomaan puun/pensaan eteen, avata sepaluksen ja pissiä täysin diskreetisti ja hyönteisten häiritsemättä. Jos naiselle tulee pissahätä, hänen pitää pyllyillä jossain puskassa, yrittää pissata mahdollisimman nopeasti ennen kuin joku näkee ja samalla hyttyset ja paarmat pistävät peppuun.

Heidän ei tarvitse ajella karvoja muualta kuin leuasta, eikä sekään ole pakollista.

Heidän ei tarvitse olla raskaana, synnyttää, imettää eikä varsinkaan kärsiä kuukautisista.

He ovat testosteronin vuoksi keskimäärin vahvempia kuin naiset, joten heiltä sujuvat fyysiset työt helpommin. Myös kuntoillessa tulee tuloksia nopeammin ja enemmän kuin naisille.

Ainoa miinus, jonka keksin miehenä olemisessa, on armeija, mutta sitähän voi mennä sivariksi.

[/quote]

Jos naisella on henkistä kanttia, otetaan vakavasti ulkonäöstä huolimatta. Omakohtaista kokemusta on mm. koko elämäni.

Vierailija
9/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:02"]Miten niin saavuttamaton unelma? Ala vaan pikkuhiljaa muuttaa sukupuoltasi hormonihoidoilla!

[/quote]

Ei se ole sama asia. Enkä halua tehdä niin, en halua muuttaa sukupuoltani toiseksi, toivon vain että olisin alun perinkin ollut nainen. Ap

Vierailija
10/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:08"]

Mikä estää olemasta hyvännäköinen mies? Pelaisin mahdollisimman hyvin niillä korteilla, mitä on.

[/quote]

Näin omasta puolestani vastaan (olen se transmies). Olin hyvännäköinen nainen, huomattavankin jopa. Olen mieluummin pieni ja ruma mies, koska se vaan tuntuu paremmalta. Mä olen mies, ja musta on mukavampi olla mies kuin nainen, vaikka se söisikin jotain seksikkyytä, mitä se mun tapauksessa söi aika hemmetisti. Tuntui lopulta, ettei enää ollut vaihtoehtoa.

Vierailija
11/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä miehenä on helpompi elää kun ei tarvitse kerran kuussa kärsiä helvetillisistä tuskista (menkat) ja hormonien aiheuttamista vaikutuksista. Entä haluaisitko synnyttää?

Sen tietty ymmärrän, jos todella koet syntyneesi väärään sukupuoleen. Mutta muutoin on turha kadehtia, elämä ei ole sen helpompaa tai hauskempaa naisena.

Vierailija
12/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:08"]Mikä estää olemasta hyvännäköinen mies? Pelaisin mahdollisimman hyvin niillä korteilla, mitä on.

[/quote]

Ei mikään ja yritän olla hyvännäköinen tavalla, joka miellyttää minua, eli hieman androgyynisellä tai ei ainakaan yltiömaskuliinisella tavalla. Mutta siitä huolimatta olen aina hieman haikea sen vuoksi, etten kuitenkaan voi koskaan olla sen näköinen kuin haluaisin. Ap

Vierailija
13/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:10"]Outoa. Jos itse olisin saanut valita, olisin halunnut syntyä mieheksi, koska miehillä vaikuttaa olevan helpompaa:

[/quote]

Huomaa, ettet tiedä miehenä olemisesta yhtään mitään, jos ainoa keksimäsi miinus on armeija.

Vierailija
14/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä olet ns. genderqueer tai ns. non-binary. Ehkä jopa bigender. Googlaa noita, jos osaat englantia. :)

Vierailija
15/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:10"]

[/quote]

Jos naisella on henkistä kanttia, otetaan vakavasti ulkonäöstä huolimatta. Omakohtaista kokemusta on mm. koko elämäni.

[/quote]

Jos naisella on hento ja piipittävä ääni sekä tyttömäinen olemus, ei kukaan kuuntele, vaikka olisi miten painavaa sanottavaa ja asiaosaamista :( Ei siinä auta mikään henkinen kantti, jos tällainen tyyppi vaikka alkaisi huutaa ja sanojensa vakuudeksi lyödä kengällä pöytään, sekin leimattaisiin vaan hysteeriseksi kimittämiseksi.

Vierailija
16/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:17"]Ap, ehkä olet ns. genderqueer tai ns. non-binary. Ehkä jopa bigender. Googlaa noita, jos osaat englantia. :)

[/quote]

Kieltämättä uusia termejä minulle. Pitänee perehtyä asiaan. Ap

Vierailija
17/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transihmisten keskustelupalsta on sun juttu, ap.

Vierailija
18/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:17"]Ap, ehkä olet ns. genderqueer tai ns. non-binary. Ehkä jopa bigender. Googlaa noita, jos osaat englantia. :)

[/quote]

Kieltämättä uusia termejä minulle. Pitänee perehtyä asiaan. Ap

[/quote]

Ihminen voi olla identiteetiltään mitä vain äärimmäisen naiseuden ja äärimmäisen miehuuden väliltä. :) Tuo genderqueer on käsittääkseni semmoinen yleistermi kaikille sukupuolioutoilijoille. Netissä on vertaistukea ja muuta tarjolla. Googlen kautta noita on aika helppo löytää. Perehdy toki asiaan. Voisi selkeyttää identiteettiäsi.

Vierailija
19/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Minä en tunnista noita listaamiasi asioita sellasiksi, että naisten olisi pakko niihin alistua. Jos sinä olet mennyt mukaan tuollaiseen höpöön, niin se on oma henk. koht. ongelmasi.

Vierailija
20/24 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:19"]Transihmisten keskustelupalsta on sun juttu, ap.

[/quote]

En tunne itseäni varsinaisesti transihmiseksi. En tosiaan halua enkä aio koskaan vaihtaa sukupuoltani. Pukeutumisleikkejä kyllä harrastan aina joskus. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän