Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit

Vierailija
22.07.2014 |

Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:

1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?

2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.

Kommentit (1450)

Vierailija
81/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäädyn aina kun alkuosan jaksoissa Carrie kääntyy yhtäkkiä puhumaan suoraan kameralle :D

Vierailija
82/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:15"]

Miksiköhän ne huutaa aina "taxi" ottaessaan taxia? Eihän ne kuskit jumaliste mitään kuule autoihinsa!

[/quote]

Nycissä aika moni taxikuski pitää kyllä ikkunaa auki, ehkä siksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:11"]Ootteko kattonu tarkemmin sarjan alkumusiikkia. Ihan lopussa kun Carrie saa jotain vettä autosta päälleen, on aluksi siinä ohimeneväksi bussissa paljon ihmisiä ja yhtäkkiä seuraavassa kohdassa onkin typötyhjä. Otettu nähtävästi eri pätkissä, eikä huomattu laittaa niitä ihmisiä uudestaan

[/quote]

Nycissä kävin sinkkuelämää-tourilla josta kerrottiin tämän kämmin syy. Eli alunperin oli sovittu (muistaakseni) Marc Jacobsin kanssa, että käytettäisiin hänen mekkoa tässä kohtauksessa (ei tuo tutu), mutta joku henkilö (oisko ollut jopa kirjailija Candice Bushnell) oli löytäny rändömisti tuon tutun ja halusi EHDOTTOMASTI käyttää sitä alkutunnarissa. Kohtaukset kuvattiin muistaakseni molemmilla mekoilla ja siellä kuvauksissa oli jäätävät riitelyt siitä että millä mekolla kohtaus lopulta tulisi ja jossain vaiheessa kiireessä oli unohtunut täyttää bussi ihmisillä, mutta kaikki olivat niin ärtyneitä ja väsyneitä kuvauspäivän lopuksi (toki kuvaaminen on kallistakin) että eivät jaksaneet enää välittää tästä mokasta!

[/quote]

joo olen kuullut saman syyn tuolle. Kyseessä taisi olla itse puvustaja Patricia Field, joko halusi jotain ajattomampaa introo  kuin Jacobsin uusimman sesongin mekon.

Vierailija
84/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:32"]Selittäiskö joku ne post it-laput lp-levyn ja lentolippukuoren päällä silloin, kun Kiho muutti Kaliforniaan ja jätti asuntoonsa Moon River-levyn ja kuoren Carrien löydettäväksi? Levyn päällä luki "Jos tunnet joskus olevasi yksin" ja lentolippujen päällä "Jos minä tunnen joskus olevani yksin". En ymmärrä jälkimmäistä. Tarkoittaako se, että liput saa käyttää vasta kun Kiho ilmoittaa että paas tullen tänne?

[/quote]

Mä ymmärsin ton siten, että jos Carrie tuntisi olonsa yksinäiseksi, hän voisi kuunnella Moon riveriä, ja jos Big tuntisi olonsa yksinäiseksi, hän kustantaisi Carrien lentomatkan luokseen. Näin mä oon tän aina aatellu, mitä lie oikeasti haettu :D

Vierailija
85/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:32"]Selittäiskö joku ne post it-laput lp-levyn ja lentolippukuoren päällä silloin, kun Kiho muutti Kaliforniaan ja jätti asuntoonsa Moon River-levyn ja kuoren Carrien löydettäväksi? Levyn päällä luki "Jos tunnet joskus olevasi yksin" ja lentolippujen päällä "Jos minä tunnen joskus olevani yksin". En ymmärrä jälkimmäistä. Tarkoittaako se, että liput saa käyttää vasta kun Kiho ilmoittaa että paas tullen tänne?

[/quote]

Mulla tuli semmonen fiilis siitä, et kiho ei ikäänkuin pidä Carrien ikävää itsestäänselvyytenä. Siis että carrie pärjää ihan vaan lp:n kuuntelulla ikävän tullen mutta kiho ikävöi niin kovasti että tahtoo Carrien luokseen.

Vierailija
86/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:56"]

Sarjan melko alussa jossain jaksossa Charlotte sanoo, ettei suostu ottamaan suihin ja eroaakin yhdestä miehestä sen takia. Myöhemmin kertoo ottaneensa Treyltä suihin leffassa tms. Tietty mieli voi muuttua mutta toi häiritsee joka kerta :D

[/quote]

Eikun Charlotte kieltäytyi anaaliseksistä. Muistaakseni. Eikä siis suihinotosta.

[/quote]

Eilen katsoin sen jakson missä jätti miehen kun ei halunnut antaa suuseksiä

[/quote]

Jes, sekoitin sitten toiseen jaksoon, jossa käsiteltiin tuota anaalijuttua  :)

Vierailija
87/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jäänyt häiritsemään Mirandan poika Brady kun meni kuitenkin Steven kanssa naimisiin niin tuliko pojan nimeksi Brady Brady?

Vierailija
88/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän "riiteli" sukunimestä ja tajusivat sitten että brady käy etunimeksikin. Lapsi on brady hobbes.

Mua vähän huolestuttaa miten hyvin mä muistan tän sarjan. Oon tosin katsonutkin sen aika monta kertaa. Sellainen sukupolvisarja mulle! T. 38v

Vierailija
89/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:00"]

http://2.bp.blogspot.com/_bDyNRkM-Jvk/Sv4df2HeTFI/AAAAAAAABac/mIs4XVCmlzA/s400/Sarah+Jessica+Parker+in+Tulle.jpg

BTW pakko kysyä, mikä asu on jöänyt sarjasta parhaiten mieleen? Kokonaisuudessaan tykkäsin eniten Charlotten preppy-tyylistä, muttatämä Carrien haute couture unelma jäi pysyvästi verkkokalvoilleni

[/quote]

Ite kuolaan Christian Diorin "newspaper dress" mekon perään (mikähän siis mekon oikea nimi on..)

http://weheartit.com/entry/group/10150434

Tuollaisen kun saisin (plus kropan) niin olisin ikionnellinen ;)

Vierailija
90/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin ensimmäisen tuottarin siitä carrien nuoruusvuosista kertovasta sarjasta ja no, olihan se lähinnä yläasteikäisille suunnatun oloinen. :D en suosittele av-mammoille.

Vierailija
91/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:09"]

Sillon kun noita ekaa kertaa näytettiin suomessa, aattelin että siinä kuvataan tavallisten aikuisten naisten elämää toki dramatisoidusti. Nyt kun itse lähestyn kolmeakymppiä, naurattaa miten keski-ikää lähestyvät muijat käyttäytyy kun teinit.

[/quote]

kyllä ne aika lailla samallla lailla käyttäytyy kuin muutkin 30+ sinkut :)

et taida itte olla semmoinen?

Vierailija
92/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:46"]

Nehän "riiteli" sukunimestä ja tajusivat sitten että brady käy etunimeksikin. Lapsi on brady hobbes.

Mua vähän huolestuttaa miten hyvin mä muistan tän sarjan. Oon tosin katsonutkin sen aika monta kertaa. Sellainen sukupolvisarja mulle! T. 38v

[/quote]

Miten mä taas muistan, että ne vaan keskusteli etunimestä ja molemmilla oli oma suosikkinimi. Asia jäi auki, kunnes Miranda sanoi sairaalassa pojan synnyttyä, että ajattelikin nimeksi Bradyä. Brady Hobbes. Ja Steve liikkuttui kyyneliin.

Vierailija
93/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:00"]

http://2.bp.blogspot.com/_bDyNRkM-Jvk/Sv4df2HeTFI/AAAAAAAABac/mIs4XVCmlzA/s400/Sarah+Jessica+Parker+in+Tulle.jpg

BTW pakko kysyä, mikä asu on jöänyt sarjasta parhaiten mieleen? Kokonaisuudessaan tykkäsin eniten Charlotten preppy-tyylistä, muttatämä Carrien haute couture unelma jäi pysyvästi verkkokalvoilleni

[/quote]

Ite kuolaan Christian Diorin "newspaper dress" mekon perään (mikähän siis mekon oikea nimi on..)

[/quote]

Oliko tuo sarjassa? Vai vaan SJParkerilla siviilissä?

Vierailija
94/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:59"]

Niipä tuo just että ilman rintaliivejä haahuillaan pitkin kyliä. Oikeessa elämässä tekeekö joku samoin? Vaikka mulla on pienet tissit ja mukavuus syistä onnistuis kyllä mutta ei, kyl mä ihan kodin sisäpuolella pysyn :D

[/quote]

OT, mutta Frendeissähän oli myös tuo sama trendi. Ainakin muistelen, että Monicalla ja Rachelilla oli jatkuvasti "pitkät päällä".

Vierailija
95/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:29"]

Mä jäädyn aina kun alkuosan jaksoissa Carrie kääntyy yhtäkkiä puhumaan suoraan kameralle :D

[/quote]

samoin! Se tuntuu jotenkin niin oudolta, myös ensimmäisissä tuotantokausissa ne muiden ihmisten välikommentit, mm. jotain sivuhahmoja ja ihan random tuntemattomia tyyppejä.

Molemmat taisi kadota tokalla tuotantokaudella.

Vierailija
96/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:17"]

katsoin ensimmäisen tuottarin siitä carrien nuoruusvuosista kertovasta sarjasta ja no, olihan se lähinnä yläasteikäisille suunnatun oloinen. :D en suosittele av-mammoille.

[/quote] Tää av-mamma ainakin pettyi ja pahasti. Siitä olisi voinut saada jotenkin seurattavan, jos olisi seurattu vähän tarkemmin sitä alkuperäisen sarjan ajatusta, mutta ehkä nyt oli tarve uudelle teinisarjalle. En kyllä edes tiedä, että olisiko sellaisen varsinaisen spin-offin tekemiseen ollut edes lupia tms. tai onko tällaisia neuvotteluja edes käyty.

Vierailija
97/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:12"]Mulla taas just toisinpäin! Kuten joku mainitsikin, jotenkin todella epäuskottavaa, että antoi Carrien törkeän pettämisen Bigin kanssa anteeksi. Antoko jopa toisen kerran vai meneekö nyt mulla sekasin joku?

[/quote]

Aidanhan oli aivan korviaan myöten rakastunut ja hänellä oli tosi korkee kynnys jättää Carrieta. Tiedän ton tyyppisiä miehiä, jotka antaa lähes mitä vaan anteeksi kunhan saa olla toisen kanssa.. Ja siitä on Carrienkin hankala pyristellä irti, kun toinen suorastaan jumaloi.

Vierailija
98/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:59"]

Niipä tuo just että ilman rintaliivejä haahuillaan pitkin kyliä. Oikeessa elämässä tekeekö joku samoin? Vaikka mulla on pienet tissit ja mukavuus syistä onnistuis kyllä mutta ei, kyl mä ihan kodin sisäpuolella pysyn :D

[/quote]

OT, mutta Frendeissähän oli myös tuo sama trendi. Ainakin muistelen, että Monicalla ja Rachelilla oli jatkuvasti "pitkät päällä".

[/quote] Saman huomannut! Ainakin Rachel hillui jossain vaiheessa koko ajan ilman liivejä. Ja varsinaisen ketjun aiheeseen eli Sinkkuelämään liittyen... Nytkin oli illan jaksossa (siinä terapiajaksossa) Miranda heilumassa kaupassa ilman liivejä ja yöpaitaa muistuttavassa mekossa :)

Vierailija
99/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Oliko tuo sarjassa? Vai vaan SJParkerilla siviilissä?

[/quote]

Kyllä se sarjassa näkyy, en vaan muista mikä kausi menossa. Jos joku muu muistaisi? :)

Vierailija
100/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:46"]

[/quote]

Miten mä taas muistan, että ne vaan keskusteli etunimestä ja molemmilla oli oma suosikkinimi. Asia jäi auki, kunnes Miranda sanoi sairaalassa pojan synnyttyä, että ajattelikin nimeksi Bradyä. Brady Hobbes. Ja Steve liikkuttui kyyneliin.

[/quote]

Mua on jäänyt ihmetyttää tuossa se, miksi Steve ei olisi saanut ollenkaan herkistyä. Carrie ja Miranda pudisteli siinä päätään. Joo ymmärrän, ettei Miranda halunnut mitään yliherkistelyä (siltä hoitajaltakaan), niinku sanoikin siinä jakson edessä..Mutta Steve sai sentään ensimmäisen pojan (jopa vaan yhdellä pallilla!), eiköhän siinä saa vähän kyynelehtiä. Aika tylyä..

Toi kyseinen kauden päätösjakso I heart NY on ehkä paras mielestäni, mm. se alku, 'when seasons click' ja pitää ottaa peitto yöksi, koko se Kihon muuttaminen Napaan (if you're tired, you take a nap, you don't move to Napa), Moon River-biisi ja Bradyn tulo. Ja sit se loppu Park Avenuella. Dedicated to the City of New York (terroristi-iskujen jälkeen). 

Jotenkin Sinkkistä parhaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi