Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit

Vierailija
22.07.2014 |

Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:

1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?

2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.

Kommentit (1450)

Vierailija
641/1450 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:26"]

Inhoan tuota Alexandr Petrovskya.

[/quote]

Hahmona jotenkin outo, mutta muistan että tuosta Mikhail Baryshnikovista olisi sanottu että on tosi symppis, ja hänhän vietti aika paljon aikaa täällä Helsingissä 3 vuotta sitten kun näytteli täällä. Jos olisi tullut kaupungilla vastaan, niin olisiko pitänyt mennä huutamaan sille (englanniksi) jotain että "sä olit inhottava Carrielle, hyi tyhmä äijä!" :D

Vierailija
642/1450 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:19"]

Ihana kohtaus tuo, jossa koira tuodaan Charlotten ovelle. Charlotte kysyy Harryltä saako hän pitää koiran, ja Harry sanoo: "Totta kai, jos se saa sinut hymyilemään noin!" Melkein itkin. Miten ihana symppis mies. 

[/quote]

Ja se oli niin aidon lempeän ja samalla innokkaan näköinen kun sanoi Charlottelle niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1450 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aivan, tosin sarjan käsikirjoittajat tekevät tämän tietoisesti koska Samantha sanoo Carrielle että Carrien täytyy olla hiljaa ja kuunnella ja antaa Samanthan puhua peloistaan. Ehkä jenkkilässä on yleisempää kuin täällä, että sairauden tullen kuolema ym. kamala yritetään lakaista maton alle ja peittää kaikella tsempillä.

Mutta todella rasittavaa, sama juttu kun joutui Petrovskyn kanssa siitä riitaan, ei voi hyväksyä että kaveri voi kuolla.

[/quote]

Mua taas ärsyttää koko Petrovsky. Ihan kauhea mies ja VANHA. Ja toi syöpään voi kuolla- juttu oli tosi tahditonta Petrovskyltä, olin täysin Carrien puolella tässä. Joo, voihan sitä esittää senkin vaihtoehdon että ystävä saattaa kuolla, mutta kun näkee että toinen oikeasti loukkaantuu siitä niin pyytäisi edes anteeksi ja lohduttaisi että eiköhän Samatha parane ym :).

Vierailija
644/1450 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muoti-ihmiset olleet inhonneet Sinkkuelämää-leffoja? Muistaakseni Vivienne Westwood, jonka suunnittelema hääpuku oli siinä leffassa, oli lähtenyt pois 10 minuutin jälkeen sen alkamisesta kun ei vaan enää jaksanut. Jotain muitakin juttuja oli tuosta että se tuotemerkkien sekamelska ja lyhytkantoinen juoni ärsytti niin monia alan ihmisiä.

Vierailija
645/1450 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajee ton Carrieta näyttelevän naisen jalkoja!! Aivan mahdottomat länkisääret, lonkistakin puolenmetrin päässä toisistaan. Todella kamalan näköistä, kun koivet lähtee 45 asteen kulmassa hameenhelmasta.

Ihan samaa olen katsellut. Aika homssuinen muutenkin

Vierailija
646/1450 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:56"]

Ja missä sen jääkaappi on????

[/quote]

Minne helvettiin tai bermudan kolmioon nuo jääkaapit katoaa mystisesti kaikista mahdollisista kulissikodeista??! :D
[/quote]
Ei oo jääkaappia, koska ne syö aina ulkona :)

Vierailija
647/1450 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vieläkin harmittaa kun en nähnyt Charlotten ja Harryn häitä! Ne oli ihanat häät <3

Vierailija
648/1450 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen itkupilli. Se kohtaus, jossa Carrie haahuilee yksin Pariisissa on koko sarjan hienoimpia, niin kuvaukselliseti kuin tunnelmaltaan. Kohta, jossa Carrie syöttää leivosta naapuripöydän koiralle on hieno!

Mua eniten itketti Maagdan sanat Mirandalle, ja suukko otsalle.

Vierailija
649/1450 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee joka kerta aina vain enemmän Carrien suhtatuminen siihen, ettei venäläisellä ole aikaa hänelle Pariisissa. Hei, näyttely tulossa! Siitä riippuu venäläisen uran jatko! Kyllä aikaa riittäis Carrielle vähän ajan päästä. Mutta ei, minä-minä-minä-Carrie ei jaksa odottaa.

Ja toinen asia. Normaalissa elämässä puolisot osallistuisivat toistensa elämään siinä määrin, ettei todellakaan mitään muita suunnitelmia olisi sille päivälle kun on näyttelyn avajaiset. Totta kai molemmat ovat siellä katsomassa, millaisen vastaanoton näyttely saa!

Vierailija
650/1450 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:46"]

Mua häiritsee joka kerta aina vain enemmän Carrien suhtatuminen siihen, ettei venäläisellä ole aikaa hänelle Pariisissa. Hei, näyttely tulossa! Siitä riippuu venäläisen uran jatko! Kyllä aikaa riittäis Carrielle vähän ajan päästä. Mutta ei, minä-minä-minä-Carrie ei jaksa odottaa.

Ja toinen asia. Normaalissa elämässä puolisot osallistuisivat toistensa elämään siinä määrin, ettei todellakaan mitään muita suunnitelmia olisi sille päivälle kun on näyttelyn avajaiset. Totta kai molemmat ovat siellä katsomassa, millaisen vastaanoton näyttely saa!

[/quote]

Eihän kyseessä olleet vikassa jaksossa näyttelyn avajaiset, vaan tilaisuus, jossa näyttely esiteltiin sille museoväelle tms. Eli ihan niin merkittävästä tilaisuudesta kuin avajaiset ei sentään ollut kyse :) itsekin pidän Carrieta varsin ärsyttävänä ajoittain, mutta viimeisissä jaksoissa ymmärrän niitä tilanteita paremmin. Venäläinen useamman kerran rikkoi lupauksensa ja jätti Carrien yksin. Joo, näyttely tulossa, mutta silloin ei ehkä kannata luvata, vaan sanoa, että nyt en ehdi, mennään sitten kun näyttely on avattu.

Vierailija
651/1450 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako sinkkis taas alusta :D

http://www.telkku.com/programtable/show/1/20140917

Vierailija
652/1450 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:21"]

Alkaako sinkkis taas alusta :D

http://www.telkku.com/programtable/show/1/20140917

[/quote]

Katohan, niinpä alkaa. Vastahan se on kolmas kierros tänä vuonna...

Vierailija
653/1450 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se taas alkaa, Liv-kanavalla klo 19.55.

Muistanko väärin, vai eikö kesän uusintakierrosta mainostettu sanoilla "vielä kerran" (tjsp), mielestäni antoi olettaa että on tosiaan viimeinen uusintakierros tai ei ainakaan vähään aikaa nähdä.

Vierailija
654/1450 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hieman hymähdin, kun luin tämän päivän ohjelmatiedoista, että minkäs sarjan 1. kauden 1. jakso se siellä pilkistäkään....:D

Vierailija
655/1450 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:01"]

Tänään se taas alkaa, Liv-kanavalla klo 19.55.

Muistanko väärin, vai eikö kesän uusintakierrosta mainostettu sanoilla "vielä kerran" (tjsp), mielestäni antoi olettaa että on tosiaan viimeinen uusintakierros tai ei ainakaan vähään aikaa nähdä.

[/quote]

Mäkin muistan tuon "vielä kerran" -maininnan. Oletin, että Neloselta/LIV:iltä päättyy oikeudet (ohjelman esityskerrat tulleet vihdoin täyteen), joten halusin pakostakin katsoa sarjan vielä viimeisen kerran tv:stä kesällä (vaikka olinkin juuri aiemmin katsonut myös sen kevätesityksen, heh).

Vierailija
656/1450 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä viimeisissä Pariisi-jaksoissa minua vähän ällötti se kohtaus, jossa Carrie samaan aikaan polttaa tupakkaa ja syö jotain leivosta/pullaa kahvilassa, jossa on se ihana koira. Siis se leivoksen syöminen ja tupakoiminen samaan aikaan on vaan minusta hieman kummallista (luulisi, että tupakka vaikuttaa leivoksen makuun?).

Vierailija
657/1450 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää tosiaan alkoi taas, eri kanavalla vaan niin siksi alkoi uudestaan niin pian.

Vierailija
658/1450 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kanavahan tämä on, Liviltä tuli edellinenkin kierros.

Vierailija
659/1450 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
660/1450 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän