Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Meteorologit saaneet vihapostia ja uhkauksia viileän kesän takia

Vierailija
15.08.2026 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012205173.html

Huomaa että kansan kollektiivinen ÄO on laskenut kuin lehmän häntä. Luullaan että joku Foreca tai Ilmatieteenlaitos voi kontrolloida säätä ja pahaa pahuuttaan luovat kolean kesän, vaikka tilastollisesti ihan normaali suomalainen kesä 😃

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heillähän olisikin ollut kaikki mahdollisuudet laittaa vaikka minkälainen kesä mutta pahuuttaan tai pihiyttään eivät viitsineet.

Vierailija
2/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

retardit eivät ymmärrä ettei täällä kuulukaan olla jotain instagram hellepäiviä. jos niitä on edes 5 kesässä, se on POIKKEUS.

jos haluat elää jatkuvaa kesää, muuta johonkin etelä-espanjaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sysipaska kesäsää on Pekka Poudan syytä!

Vierailija
4/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki tietää minkä puolueen äänestäjät ovat tätä luokkaa. Ahdistelevat ja uhkailevat tutkijoita, toimittajia, nyt ilmeisesti myös meteorologeja. Varmaan on H*ommaforumilla joku taas käskenyt.

Vierailija
5/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa miten tämäkin kommenttikenttä täyttyy kohta siitä että ne on joko persuja tai vassareita ne vihapostin lähettäjät. Ei, ku ne on kollektiivisesti sitä samaa aivotonta sakki ku te kaikki itse.

Vierailija
6/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki tietää minkä puolueen äänestäjät ovat tätä luokkaa. Ahdistelevat ja uhkailevat tutkijoita, toimittajia, nyt ilmeisesti myös meteorologeja. Varmaan on H*ommaforumilla joku taas käskenyt.

Varmaan se puolue, jonka talousosaaja on tradenomi. Onkohan näiden sääosaaja sitten restonomi?

Vierailija
7/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesässä ei ole mitään vikaa. Kiitos meteorologeille ja varmuuden vuoksi myös meteoriiteille.

Vierailija
8/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa miten tämäkin kommenttikenttä täyttyy kohta siitä että ne on joko persuja tai vassareita ne vihapostin lähettäjät. Ei, ku ne on kollektiivisesti sitä samaa aivotonta sakki ku te kaikki itse.

Vasemmistoliiton, RKP:n, Vihreiden ja SDP:n kannattajissa on eniten korkeakoulutettuja.

https://www.vaalitutkimus.fi/suomalainen-aanestaja-2003-2023/

Vähiten on Keskustalla, Perussuomalaisilla ja KD:llä. Kokoomus on keskikastia.

Vierailija
9/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sää harmita vaan päin persettä menneet ennustukset

Vierailija
10/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että nuoret ihmiset ovat taas liikkeellä. 😂 Kylmä ja sateinen kesä oli vuonna 1987, tämä tämänvuotinen on suorastaan hikinen ja saharankuiva siihen verrattuna! Ainakin täällä Turussa, ja sillehän minä en mitään voi, jos jossain muualla on ollut toisin. Kantsii muuttaa Lounais-Suomeen, jos muualla on märkää ja kylmää. Nytkin meillä aurinko paistaa ja lämpötila on 23 astetta, ja kello vasta varttia vaille kaksitoista. Iltapäivällä lämpenee vielä lisää. 🥰

Vierailija
11/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Valtaosa kansasta ei ole niin matalalla älykkysosamäärällä varustettua, että luulee meteorologin ohjailevan säätä kuin jokin taikuri tai jumalhahmo.

Vierailija
12/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkä meitä turaaneita vaivaa? Natoonkin piti liittyä vastoin parempaa tietoa…

Vierailija
13/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreassa nämä meteorologia olisi jo teloitettu.

Vierailija
14/14 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi joku oli laittanut mun puolesta yläpeukkuja tähän ketjuun??? Luen ekaa kertaa tätä, ja täällä on tummennettuja yläpeukkuja, ja jos klikkaan niitä saan ne pois, vaikka ne ei oo mun laittamia!!! Asun yksin, ja kukaan muu ei ole päässyt mun koneelle eikä kännykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän