Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit

Vierailija
22.07.2014 |

Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:

1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?

2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.

Kommentit (1450)

Vierailija
401/1450 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:26"]

Joku kyseli sinkkis-naisten ei-tummaihoisista miehistä. Muistaako muut kun Samantha tapaili hetken sitä tummaa hiphopparia tms. räppäriä mutta se kaatui siihen kun sen miehen ravintoloitsija-sisko ei halunnut että hänen veljensä tapailee valkoihoista naista? Samantha tykkäsi siitä miehestä mutta se mies oli sitten kovin nössö hänelle kun sisko oli tärkeämpi

[/quote]

Se tummaihoinen sisko ja sen maneerit oli jotenkin niin ärsyttävät, sellainen helvetin tyhmänylpeä ja vanhanaikainen pinttynyt asenne! Miettikää millainen rasisti se sisko oikeasti oli tuossa sarjassa! Jos siinä olisi ollut valkoihoinen sisko tilalla ja valkoihoinen veli deitannut tummaihoista naista niin miettikää mikä super-rasismikohu sen valkoihoisen siskon sanomisista olisi mediassa tullut jakson esittämisen jälkeen? Oh my....!

Vierailija
402/1450 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:31"]

Voi oksetus Big ja Carrie! Nyt vasta tajuan kuinka VÄÄRIN!

[/quote]

Ei tuossa ole muuta väärää, kun kumpikin on väärän ihmisen kanssa eivätkä voi näille siitä kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1450 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jäänyt häiritsemään sarjan asuista pieni kysymys :) Naisilla harvoin on samoja mekkoja, hameita tai yhdistelmiä päällään, mutta mulle on jäänyt yksi poikkeus mieleen. Tai haluaisin varmistaa, että muistanko oikein vai olenko vaan kehitellyt tämän päässäni. Nimittäin siinä monogamists (?? oiskohan se ollu se?)  jaksossa, kun tytöt näkevät Bigin treffeillä jonkun muun kanssa Samanthalla on päällä vaaleanlila mekko, jossa rimpsuja rinnan kohdalla. Muistelisin, että hänellä oli sama mekko myös siinä jaksossa, jossa ne oli tyttöporukalla salsaamassa ja Carriella oli sitten seuraavana päivänä joku kuvaus, johon meni ihan darrassa. Muistanko väärin? Tämä hyvin todennäköistä, ennenkin olen muistanut noita asuja päin honkia. Just nyt en jaksa googletella, kun en ees tuon toisen jakson nimeä muista :) Auttakaa hyvät av:n satc-tietäjät.

Vierailija
404/1450 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Steve tekee työksensä ja miten tapasivat Mirandan kanssa? Miksi erosivat ensimmäisen kerran ja miten Miranda oikein Steven jätti, kun yhdessä jaksossa lähti pakoon, kun näki Steven kadulla?

Vierailija
405/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
406/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:49"]

Jostain luin (tämän ketjun innoittamana kahmin lisää tietoa netistä), että sarjassa ei olisi ainuttakaan asua näkynyt kahdesti, paitsi Carrien turkki/karvatakki joka näkyi sarjan ihan ekassa ja ihan vipassa jaksossa. Tämän tiedon valossa Samanthalla siis ei olisi ollut mekkoa joka näkynyt ennemminkin.

[/quote] Kiitos tiedosta :) Olin itse kärsimätön ja tarksitin myös, ei ollu Samanthalla samaa asua. Itseasiassa siinä jakson alussa siellä salsaklubilla sillä oli housut ja joku paita. Ja se mekko minkä sekoitin siihen rimpsumekkoon tuli myöhemmin jaksossa ja oli siis ihan joku muu. Se salsa/lehtijakso oli they shoot single people, don't they.

Vierailija
407/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradyn synttäreillä(?) Carrie pelkää klovnia, ja sitten Samantha paljastaa hänelle oranssiksi värjäytyneen alapääkarvoituksensa. Samantha olis siis löytänyt pimppikarvoistaan harmaita karvoja, ja päätti siksi blondata pöheikkönsä, mutta lopputulos olikin jotain ihan muuta.

Minua on tuossa kohtauksessa AINA häirinnyt se, että Samanthan oranssi majava ei muistuta ollenkaan aitoa, leikkaamatonta naisen häpykarvoitusta, vaan ihan kuin naisen jalkoväliin olisi liimattu kolmion mallinen pala jotain karvakangasta tms. Mitäköhän ihmettä tuossa kohtauksessa on oikein käytetty häpykarvojen korvikkeena..?

Vierailija
408/1450 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten se tumma lääkäri ja Miranda erosivat? Tuo kuvio päässyt unohtumaan:)

Vierailija
409/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoista puheenollen, aika näkyy mielestäni sarjassa niinkin, että Carrien "vahinkobrassi" on vielä jonkin sortin juttu naisille noissa jaksoissa. Nykypäivänä tuskin olisi...

Ja samaa miettinyt. Vaikka Samanthan pörrö oranssiksi oli mennytkin, ei hänellä koskaan uskoakseni olisi noin paljon karvoja siellä ollut, oranssina tai ei.

Vierailija
410/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 15:00"]

Bradyn synttäreillä(?) Carrie pelkää klovnia, ja sitten Samantha paljastaa hänelle oranssiksi värjäytyneen alapääkarvoituksensa. Samantha olis siis löytänyt pimppikarvoistaan harmaita karvoja, ja päätti siksi blondata pöheikkönsä, mutta lopputulos olikin jotain ihan muuta.

Minua on tuossa kohtauksessa AINA häirinnyt se, että Samanthan oranssi majava ei muistuta ollenkaan aitoa, leikkaamatonta naisen häpykarvoitusta, vaan ihan kuin naisen jalkoväliin olisi liimattu kolmion mallinen pala jotain karvakangasta tms. Mitäköhän ihmettä tuossa kohtauksessa on oikein käytetty häpykarvojen korvikkeena..?

[/quote]

Minua häiritsi koko alapääkarvoitus. Samantha kuitenkin naljaili Mirandalle jossain jaksossa (vai elokuvassa?) tämän pehkosta. Luulisi Samanthan olevan vannoutuneita posliineja. 

Vierailija
411/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 15:00"]

[/quote]

Minua häiritsi koko alapääkarvoitus. Samantha kuitenkin naljaili Mirandalle jossain jaksossa (vai elokuvassa?) tämän pehkosta. Luulisi Samanthan olevan vannoutuneita posliineja. 

[/quote]

Samantha kasvatti karvoituksen, koska Smith tykkäsi rämemajavasta :)

Vierailija
412/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpäs olikin! En muistanutkaan, että Smith oli luonnollisuuden kannattaja.

Vierailija
413/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smith oli kyllä koko sarjan ihanin mies! Itse en tykännyt yhtään sen enempää Bigistä kuin Aidanistakaan, Big oli itsekeskeinen, iso lapsi, ja Aidan oli vähän vässykkämäinen takertuja, joka halusi muuttaa Carrien mieleisekseen...

Vierailija
414/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin Charlotten juutalaiseksi kääntymistä. Oliko tarinassa mitään totuudenperää ts. onko juutalaiseksi vaikea kääntyä ja ovatko ns. modernitkin maallistuneet juutalaiset yhä tarkkoja, että avioituvat toisen juutalaisen kanssa?

Vierailija
415/1450 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
416/1450 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:31"]

Voi oksetus Big ja Carrie! Nyt vasta tajuan kuinka VÄÄRIN!

[/quote]

Ei tuossa ole muuta väärää, kun kumpikin on väärän ihmisen kanssa eivätkä voi näille siitä kertoa.

[/quote]

Eikö alapeukuttajat ole olleet koskaan syvästi rakastuneita ja tunteneet sellaista vetovoimaa johonkin ihmiseen, että sen sähkön tuntee jossakin ihmisjoukossakin, kun näkee sen toisen ihmisen siellä?

Onhan tässä sarjassa ihan selvä, että Carrien ja Bigin välillä on kemiaa ja hyvin vahvaa vetovoimaa, kun taas Natasha tuntuu olevan Bigille vain kulissivaimo. Aidania Carrie ei taas minun nähdäkseni rakasta vaan pitää tätä mukavana ja ihanana, hyvännäköisenä miehenä ja laskelmoi, että siinä olisi hyvä poikaystävä. Kuitenkin kemia puuttuu, mutta Carrie haluaa pitää itsellään jonkun vaihtoehdon, kun kerran Big on naimisissa.

Carrie valehtelee koko ajan päin naamaa Aidanille ja se on minusta väärin. Ei se, että hän oikeasti rakastaa Bigiä. Ihmissuhteissa itse inhoan eniten juuri tuota, että pidetään itsellä joku, ettei tarvitse olla yksin, mutta ei uskalleta sanoa suoraan, ettei välitetä toisesta samalla tavalla ja oikeastaan etsitään joko parempaa tai sitä, että asiat exän kanssa palautuisi ennalleen.

Vierailija
417/1450 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötys hahmo sarjassa oli Carrien hellu Berger :P yök!

Vierailija
418/1450 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanutkaan noita perjantain Livin jaksoja :o Olipa mukava tuijotella ♥

Vierailija
419/1450 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi, mutta kävin aina kuumana siihen Steveen/Stevieen mikä se nyt oli :D ne sopivan lihaksikkaat käsivarret, silmälasit ja pörröinen tukka..mmm

Vierailija
420/1450 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on häirinnyt se että Samantha sanoi kerran olevansa '' trysexual '' ja kokeilevansa kaikkea ainakin kerran. Mutta sitten, ku puhuttiin '' perseen syömisestä '' Miranda kysyi, että jos joku nuolee mun persettä, niin nuolenko sen miehen persettä takas vastalahjaksi, niin Samantha ihan tosissaan sanoi ettää '' NO! I would NEVER do it back to them! '' 

Okei Samantha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi