Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa
En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?
Kommentit (299)
Hamsteri, mies, ja jeesusteippi. Meidän kolmiyhteytemme.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:29"]Menen pian nukkumaan.
-Mies 29v-
[/quote]
Sama. Minulle sopisi pääkirjaston musiikki-puoli.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]OK. Ehkä nähdään siellä sitten.
-Mies 29v-
[/quote]
Klo. 12:30-13 paikalla? :)
t. se 16-vuotias teini
[/quote]Juu.
-Mies 29v-
Ei helkkari että nyt ottaa päähän, kun en asu enää Kuopiossa. Olisin tullut lähistölle istumaan katsellen sanomalehteen leikattujen reikien kautta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:45"]
Ei helkkari että nyt ottaa päähän, kun en asu enää Kuopiossa. Olisin tullut lähistölle istumaan katsellen sanomalehteen leikattujen reikien kautta.
[/quote]
..ja se lehti vielä ylösalaisin ja päässä muodikas sherlokkihattu :DD
Minunkin tekisi mieli ilmaantua tuonne kirjastoon nmutta riskinä on se että minua luullaan tuoksu 16v teiniksi joten enpä tiedä:D
Huomenna on musiikkiosastolla ruuhkaa!
Kauhea ruuhka tuolla kirjastolla huomenna, kun siellä parveilee uteliaita avlaisia. Ja mies tai teini ei kumpikaan ole paikalla TAI nauraavat jossain kulman takana meille muille. :D
-se joka meinasi mennä paikalle teininä
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:36"]Heräsin 12:44, koska oli eräs erityismeno aamulla ja täytyi ottaa univelkaa takaisin.
Maku hommasta meni aika hyvin edellisenä yönä. Homovitsien valtava suosio, joita käytetään usein yksinäisten miesten pilkkaamiseen, epäkunnioitus tapaamisen yksityisyyttä kohtaan (en ollut aikeissa tavata montaa samaan aikaan) ja teinin halukkuus myötäillä pahimpien junttivastaajien uhkailukirjoituksia selittämällä miten ei ole kiinnostunut siitä eikä siitä ja valmiiksi negatiivista tunnelmaa luovat haukkumiskirjoitukset yläpeukkuineen aika monella sivulla...Nämä kaikki olivat vaikuttavina tekijöinä joidenkin pienempien muassa.
Tiedän joidenkin suhtautuvan minuun myös myönteisesti tai neutraalilla tavalla uteliaasti, mutta historiallisten peukkujakautumien ja vastausten perusteella se on kuitenkin niukka vähemmistö.
Minä en näe tässä oikein mitään pahoiteltavaa, koska en voinut alunperinkään vahvistaa osallistumistani täysin ja olisin kuitenkin ollut se syynissä oleva ja haavoittuvaisin osapuoli. Minulle yksinäisyys on kuitenkin jollakin tavalla arkipäivää, kun taas vastaajille se ei sitä mitä suuremmassa määrin voi olla. Ainakaan naisille. Tietysti jotkut vastaajat, joille yksinäisyys tai pettymys on enemmän minuuteissa ja tunneissa kuin vuosissa käsitettävä asia, saattavat nyt näytellä aidosti loukkaantunutta ja haavoittuvaisuutta ja syyllistää minua, kun en ole tarttunut johonkin epäilyttävään almuseen ja ollut heille viihteenä.
No joskus me muutkin pääsemme niskan päälle ainakin välillisesti ja pidämme oman päämme. Miehelläkin on oikeus päättää omista menoistaan ja asettaa kriteerejä. Mies lähtee kohta täältä kyyläkaupungista hiljaisemmille mannuille, missä voi olla myös yksinäistä, mutta toisaalta myös perskärpästen surina varsin vähäistä.
-Mies 29v-
[/quote]
Ja pyh, olet kyllä miehinen mies jos av-mammat paikalla pelottaa
T:sejokakirjoittihumalassalaulunsanojayhdistettynähassustikuopioonjaviittauksenakuorosotaan
Mies ei mennyt, koska teini ei vaikuttanut tarpeeksi kiinnostuneelta hänestä, romanttisessa mielessä. Kun ei edes varmasti sanonut olevansa miehistä kiinnostunut. Ensin mies luuli teiniä tyhmäksi ja epätoivoiseksi, mahdolliseksi panoksi. Huomasi ettei näin olekaan ja perui tapaamisen. Mies kun etsii lähinnä tyttöystävää, eikä mitään turhanpäiväistä keskusteluseuraa.
Mies 29 v, forever alone :)
Arvasin ettei mene mies paikalle. Ja näitä miehiä on Suomi pullollaan; syyttävät aina muita oman elämänsä ongelmista, pakoilevat vastuuta ja käyttäytyvät muutenkin kuin pikkulapset. Mikä ihme kasvatuksessa on mennyt pieleen? Kolmekymppinen mies eikä ota mitään vastuuta omasta käytöksestään. Naisviha kasvaa ja sitten se joskus vielä purkautuu tosi kamalalla tavalla. Huomaatteko että hän ei kirjoita tai osoita sanojaan enää teini 16v:lle vaan haukkuu yleisesti av-mammoja. Selitykset ansaitsee oharit saanut teini, ei muut satojen kilometrien päässä koneella istuvat.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:36"]
Heräsin 12:44, koska oli eräs erityismeno aamulla ja täytyi ottaa univelkaa takaisin.
Maku hommasta meni aika hyvin edellisenä yönä. Homovitsien valtava suosio, joita käytetään usein yksinäisten miesten pilkkaamiseen, epäkunnioitus tapaamisen yksityisyyttä kohtaan (en ollut aikeissa tavata montaa samaan aikaan) ja teinin halukkuus myötäillä pahimpien junttivastaajien uhkailukirjoituksia selittämällä miten ei ole kiinnostunut siitä eikä siitä ja valmiiksi negatiivista tunnelmaa luovat haukkumiskirjoitukset yläpeukkuineen aika monella sivulla...Nämä kaikki olivat vaikuttavina tekijöinä joidenkin pienempien muassa.
Tiedän joidenkin suhtautuvan minuun myös myönteisesti tai neutraalilla tavalla uteliaasti, mutta historiallisten peukkujakautumien ja vastausten perusteella se on kuitenkin niukka vähemmistö.
Minä en näe tässä oikein mitään pahoiteltavaa, koska en voinut alunperinkään vahvistaa osallistumistani täysin ja olisin kuitenkin ollut se syynissä oleva ja haavoittuvaisin osapuoli. Minulle yksinäisyys on kuitenkin jollakin tavalla arkipäivää, kun taas vastaajille se ei sitä mitä suuremmassa määrin voi olla. Ainakaan naisille. Tietysti jotkut vastaajat, joille yksinäisyys tai pettymys on enemmän minuuteissa ja tunneissa kuin vuosissa käsitettävä asia, saattavat nyt näytellä aidosti loukkaantunutta ja haavoittuvaisuutta ja syyllistää minua, kun en ole tarttunut johonkin epäilyttävään almuseen ja ollut heille viihteenä.
No joskus me muutkin pääsemme niskan päälle ainakin välillisesti ja pidämme oman päämme. Miehelläkin on oikeus päättää omista menoistaan ja asettaa kriteerejä. Mies lähtee kohta täältä kyyläkaupungista hiljaisemmille mannuille, missä voi olla myös yksinäistä, mutta toisaalta myös perskärpästen surina varsin vähäistä.
-Mies 29v-
[/quote]
Ymmärrän monet noista pointeistasi. Mutta kai sinä taas tajuat, että oharien tekeminen on tosi huonoa käytöstä?
t. eräs tätä ketjua seurannut.
P.S. EI kai siellä paikalla mitään urkkijoita ollutkaan...?
228,
Ei ainakaan mulle pistänyt silmään :) Musapuolella pyöri muutama mies ja kahdesti taisi joku nainen käydä palauttamassa tiskille jtn. Aulan puolella pyöri sit välillä vähän enemmänkin porukkaa, mutta ei kukaan sielläkään näyttänyt minua erityisemmin stalkkaavan.
t. se 16-vuotias teini
Tomppeli29v sai ajettua näinkin yksinkertaisen homman kiville. On se yks säätäjä. :(
Ihmettelen, ettei kukaan mennyt stalkkaamaan? Onneksi en itsekään mennyt sitten, olisi erottunut joukosta. :D
Minä olin kirjastossa 12-12.30 mutta sitten piti jatkaa matkaa oomien menojen vuoksi.
t.se joka pelkäsi että luullaan siksi teiniksi
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:46"]Onkohan kyseessä sama teini, joka teki kaikki kotityöt kun äidin selkä oli kipeä? Joku valitteli, että ei saa aloitettua parvekkeen siivoamista, mihin teini vastasi aika räväkällä tyylillä.
[/quote]
Tätäkö http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3993168/pitaisi_pesta_parveke_mutta_ei_millaan_jaksais ketjua meinasit? :) Millä tapaa "räväkällä"?
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
Onko sulla kirjanmerkeissä kaikki keskustelut, joihin olet osallistunut? Linkkejä satelee kuin apteekin hyllyltä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:31"]Minä olin kirjastossa 12-12.30 mutta sitten piti jatkaa matkaa oomien menojen vuoksi.
t.se joka pelkäsi että luullaan siksi teiniksi
[/quote]
No höh, minä olin sitten pari minuuttia myöhässä :c
t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:46"]Onkohan kyseessä sama teini, joka teki kaikki kotityöt kun äidin selkä oli kipeä? Joku valitteli, että ei saa aloitettua parvekkeen siivoamista, mihin teini vastasi aika räväkällä tyylillä.
[/quote]
Tätäkö http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3993168/pitaisi_pesta_parveke_mutta_ei_millaan_jaksais ketjua meinasit? :) Millä tapaa "räväkällä"?
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
Onko sulla kirjanmerkeissä kaikki keskustelut, joihin olet osallistunut? Linkkejä satelee kuin apteekin hyllyltä.
[/quote]
Ei ollut kirjanmerkeissä, tuo löytyi googlettamalla "vauva.fi parveke siivoaminen" :)
t. se 16-vuotias teini
Voin tulla, yheltä? T. Iso-Jarmo-73
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:29"]Menen pian nukkumaan.
-Mies 29v-
[/quote]
Sama. Minulle sopisi pääkirjaston musiikki-puoli.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]OK. Ehkä nähdään siellä sitten.
-Mies 29v-
[/quote]
MITENNIIN EHKÄ etkai meinaa tehä jätkä ohareita?
t. sivustaseuraaja