Äänekoskella löytyi ruumis uponneesta autosta
"Poliisin mukaan vedestä nostettu ajoneuvo on sama kuin Äänekoskella vuonna 2012 kadonneella henkilöllä on ollut käytössä katoamishetkellä."
Kylmäävää.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f8ffb87d-1ce4-4809-a439-f0584ec2e00f
Kommentit (56)
Sammy Babitzin meni samalla sillalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se henkilö, josta oli Kadonneet Suomi tv-sarjassa oma jakso?
On
– Kaksi veljestä olivat katsoneet Kadonneet Suomi -sarjaa. Veljekset olivat siitä motivoituneet ja päättäneet, että he löytävät auton. Heillä oli erikoislaitteet. He olivat itse rakentaneet veneen ja he olivat löytäneet auton eilen illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko "forever alone"?
Jos se on Jussi, niin ei ollut. Tyttöystävä oli ollut ja hänen kanssaan käydyn riidan kanssa matkaan läksikin.
Ai kamala mikä olo tolla tyttöystävällä on ollut. Ihan hirveetä.
Vierailija kirjoitti:
– Kaksi veljestä olivat katsoneet Kadonneet Suomi -sarjaa. Veljekset olivat siitä motivoituneet ja päättäneet, että he löytävät auton. Heillä oli erikoislaitteet. He olivat itse rakentaneet veneen ja he olivat löytäneet auton eilen illalla.
Mahtava onnistuminen. Saarijärveltä pohjoiseen päin ajettaessa onkin aika jylhää maastoa ja tieltä voisi suistua melkoisella ilmalennolla. Ei ilmeisesti lähellä löytymispaikkaa mutta tuli vain mieleen, kun siitä olen ajellut joskus, en tykännyt lakeuksien turvalliseen tasaisuuteen tottuneena ollenkaan siitä.
U p pailut eivät ole oikean aapeen tekosia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen tieto?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pehmeessä kunnossa.
No ei varmasti ole.Kymmenen vuotta vedessä.
Vierailija kirjoitti:
UP
Ap
Lopeta jo. Menikö tunteisiin kun kiinnitin huomiota pakkomielteeseesi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai ap päivystää ja mässäilee täällä tällä tapauksella? Varo vaan ettet tukehdu pullaasi!
Vahinko ollut ja varmaan etsinyt kääntymispaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai ap päivystää ja mässäilee täällä tällä tapauksella? Varo vaan ettet tukehdu pullaasi!
Se en tosiaan ole minä joka spämmää tuota uppia. Aihe kyllä kiinnostaa, harvemmin nämä pitkät katoamistapaukset selviävät. Mahtava uutinen omaisille. Tai siis mahtava ja mahtava, mutta saavat epätietoisuuden aikakauden päätökseen ainakin joltain osin.
Ap
Vähän kuin Karoliina Kestin tapaus. Löytyi kuitenkin lopulta todennäköisimmästä paikasta.
Osanotot omaisille ja kiitos löytäjille.
Mitenkähän ihmeessä on sitten nyt löytynyt? Joku sukellellut vai kalastajan kaikuluotain?