Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinkerbellan luksuslaukku

Vierailija
22.07.2014 |

Ootteko lukenu Tinkerbellan uusimman postauksen ? Louis Vuittonin laukku, 865e. Itse on kotiäitinä, mies kai raksalla töissä. Miten ihmeessä on saanu rahat tohon, nuorena lapsiperheenä ?!

Ihana blogi ja ihminen muuten, en vaan ymmärrä mistä repii aina rahaa johonkin. Ja yhteen _laukkuun_ melkee tonni. Huh.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 10:45"]jotkut ihmiset haluaa asua kerrostalossa, varsinkin jos ovat niin tehneet koko elämänsä. Meidän nelihenkinen perhe asuu ja tulee asumaa kerrostalossa jatkossakin :) ja kolme ihmistä mahtuu kaksioon ihan hyvin. Ei alle 2vuotias lapsi kuitenkaan leiki eristyksissä vanhemmistaan. Helille kaikkea hyvää. :).

[/quote]

Ei varmaan leiki mutta pari vuotiaan olisi hyvä nukkua jo omassa huoneessa :-)

Vierailija
42/50 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä parivuotiaan pitäisi nukkua omassa huoneessa?! Ihminen on ainoa eläin joka eristää poikaset yksin olemaan. Aikuiset saa nukkua kaverin kanssa mutta lapset yksin?!

Itse olen aina asunut kerrostalossa ja tulen asumaan. Se ei todellakaan ole välttämättä halpaa. Itse en halua tehdä mitään, niin saa siitä maksaa että huoltoyhtiö tekee kaiken. Me asutaan 4 henkeä kaksiossa. Vanhemmat ja vauva olkkarissa ja koululainen omassa huoneessa. Tosin usein koululainenkin nukkuu täällä olkkarissa. Ihan hyvin pärjätään. Etsinnässä isompi kämppä, mutta ei mitään pakkoa ja kiirettä. Elämäntapakysymys.

Ja mieheni on myös raksalla. Tienaa varsin hyvin. Itse olen matalapalkka-alalla. Vuodessa menee n.30000e säästöön. Mutta kun elämäntapa on koruton ja säästeliäs, on useinkin varaa panostaa tuollaisiin. Kun päivittäiset elämiskulut on minimissään, niin kyllä rahaa jää yli vaikka tienaisi huonostikin. Ihmiset eivät vain monesti ymmärrä mihin rahat menee. Esim. lounaalla kahvilakahvi 2-5e, illalla kaupasta limppari 2e, käyttääkö auton konepesussa vai itsepesussa (4-25e) ym. Näitä on paljon ja vuositasolla se on älyttömästi rahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jo senkin takia että kai aikuiset ihmiset haluaa sitä kaksinkeskeistäkin aikaa ja kaksi vuotias alkaa jo "ymmärtämään" esim jos äiti ja isi antaa toisilleen hellyyttä ja pieni herää siihen. Mä ainakin haluan suojella lapseni näkemästä semmosta.

Ja turha sitä nyt kai on tulla puolustelemaan, tuskin toi teidän ahtaasti asuminen omavalintaista on. Että jos rahaa olisi paljon asuisit niin?

Rahaa ei tarvi olla paljoa enkä minäkään rikas ole mutta onhan se asia nyt niin että jos rahaa on niin sillon ei asuta kun sillit purkissa. :) sitä hain takaa.

Vierailija
44/50 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laukku ei sovi Helille ollenkaan. En pidä Helin ulkonäöstä muutenkaan hirveästi, ainakaan blogien kuvien perusteella. Ihme posetuskuvia koko ajan ja muutenkin tuntuu, että blogissa ei nykyään muuta ookaa kun heliheliheliheli. 

Mutta. Kattoo uusinta postausta, niin mun mielestä tommonen laukku ei sovi henkkamaukkateinilumppujen kanssa.

Vierailija
45/50 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen tunteen, kun ostin ensimmäisen Vuittonin laukun 18-vuotiaana kesätyörahoillani. Vuosi oli 2004, ja Vuittonin laukkuja alkanut ilmestyä katukuvaan. Kävelin onnellisena laukkua heilutellen, ja ihmiset jopa katsoivat sitä veskaa.

Nykyään omistan useampia luksuslaukkuja eri merkeiltä, enkä enää oikeastaan käytä tuota ekaa Vuittonia. Laukku on enää väline kantaa tavaroita, eikä siihen liity enää samaa magiaa kuin 18-kesäisenä, vaikka kantaisin kymmenen kertaa kalliimpaa laukkua kuin tuo Vuittonin Speedy maksoi. Nykyään saan kiksit hyvästä ruoasta, reissuista ja pienistä hetkistä (auringonlasku nousuhumalassa, pyöräily autiossa kaupungissa, rommirusinajäätelö kädessä).

Tunnistan itseni tuosta bloggaajasta. Hän on ilmeisen nuori, ja ostanut juuri ensimmäisen luksuslaukkunsa. Voi miten mahtavaa se olikaan, joskus yölläkin hipsin eteiseen katsomaan Vuittoniani.

T. Materialisti(ko)

Vierailija
46/50 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/50 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/50 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän heli ole säästönsä jo käyttänyt jos työelämässä ollut... Kuitenkin jo pari vuotta ollut kotona...

Mielestäni on noloa ostaa tuossa tilanteessa vajaan tonnin laukku. Esitetään jotain pirun hienoa ihmistä ja hyvätuloista ja sitten asutaan 40 neliön koirankopissa vuokralla lapsen kanssa ja ollaan todellisuudessa PA. Noloa :D

Vierailija
49/50 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:26"]Musta toi oli just niin wt-kuosi siinä laukussa. Mutta helin tyylinen, ehkä maksaa sitä osissa tms. En tiedä, eikä oikeestaan kiinnostakkaan.. :-)

Miehen kanssa molemmat ok tuloisia enkä koskaan laittaisi laukkuun melkein 900e, varsinkaan noin normaalin näköiseen. :-)

[/quote] lv:n laukkua ei pysty maksamaan osissa

[/quote]

Lainannut osan vanhemmiltaan tms. Ei kai sillä väliä millä hän sen maksoi kunhan maksoi ;-)

Vierailija
50/50 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:26"]Musta toi oli just niin wt-kuosi siinä laukussa. Mutta helin tyylinen, ehkä maksaa sitä osissa tms. En tiedä, eikä oikeestaan kiinnostakkaan.. :-)

Miehen kanssa molemmat ok tuloisia enkä koskaan laittaisi laukkuun melkein 900e, varsinkaan noin normaalin näköiseen. :-)

[/quote] lv:n laukkua ei pysty maksamaan osissa

[/quote]

Lainannut osan vanhemmiltaan tms. Ei kai sillä väliä millä hän sen maksoi kunhan maksoi ;-)

[/quote]Heli kirjoitti, että osti laukun omilla rahoilla. Ehkä säästöjä jos työelämää takana... Yhdessä vanhemmassa postauksessa lukee että on roope ankka ja säästeliäs ihminen. Oon pitkäaikasempi lukija ja aina ihmetellyt ostoksia. Ostivat kaikki huonekalut uutena. niihin paloi rahaa... tv noin 1000e matto 500e jne...heli kirjoitti silloin vielä nimettömänä. Muistan kuinka pyörittelin silmiäni silloin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi