Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu, kun sä ei parane lainkaan?

Vierailija
19.06.2014 |

Myös ensi viikoksi luvassa vain noin 13-15 astetta ja kesäkuu on sitten ohi. - Voit itse etsiä oman kotikaupunkisi tuosta linkistä.

http://www.iltalehti.fi/saa/?100658225/Suomi/Etel%E4-Suomi/Helsinki

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää siis

Vierailija
2/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olla aika kipea, mutta kulla. ma parane ;)

Vierailija
4/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä mennään ja kiukuttelu ei auta asiaa yhtään. Eli totean, että harmittaahan se mutta sen enempää ajatusta en säälle uhraa. 

Vierailija
5/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita, eiköhän sieltä taas tule tappohelle heinä/elokuussa, niinkuin silloin oliko kesä 2009 kun oli sikakylmä kesäkuu, ja sit 6 putkeen viikkoa hellettä :((

Vierailija
6/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ihan aidosti. Vaikka kuinka koitan pitää asennetta yllä, sytytellä kynttilöitä, tehdä siällä kaikki tekijäänsä odottavat työt, niin ei se vie pois sitä harmistusta. Kaipaan ihan kauheasti päästä uimarannalle, aurinkoon lasten kanssa puuhastelemaan ja istuttamaan kukkia.

Olen tosi väsynyt aikoinaan siihen, että mm. äiti ojensi aina "olemaan aikuinen, kun ei se asia kiukuttelemalla miksikään muutu". En kiukuttele, mutta olen silti aidosti pettynyt, en ole niin aikuinen ettenkö tuntisi mitään. Toivon hartaasti, että heinäkuussa on niin kuuma, että kylmä kesäkuu unohtuu sen jalkoihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi