Tinkerbellan luksuslaukku
Ootteko lukenu Tinkerbellan uusimman postauksen ? Louis Vuittonin laukku, 865e. Itse on kotiäitinä, mies kai raksalla töissä. Miten ihmeessä on saanu rahat tohon, nuorena lapsiperheenä ?!
Ihana blogi ja ihminen muuten, en vaan ymmärrä mistä repii aina rahaa johonkin. Ja yhteen _laukkuun_ melkee tonni. Huh.
Kommentit (50)
Minäkin tuilla elävänä opiskelijana hankin vastaavan muutama vuosi sitten. Miksei arkeen voi hankkia vähän luksusta? Jokainen sitä päättää mihin panostaa ja missä säästää..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:31"]Mun mielestä laukku ei sovi Helille ollenkaan. En pidä Helin ulkonäöstä muutenkaan hirveästi, ainakaan blogien kuvien perusteella. Ihme posetuskuvia koko ajan ja muutenkin tuntuu, että blogissa ei nykyään muuta ookaa kun heliheliheliheli.
Mutta. Kattoo uusinta postausta, niin mun mielestä tommonen laukku ei sovi henkkamaukkateinilumppujen kanssa.
[/quote]Eihän sillä edes ole uusimmassa postauksessa henkkamaukan vaatteita?
Jotain ilmaiseksi saatuja Hersecretin rättejä.
Nauroin ihan sikana tolle postaukselle. Kuinka pitkästi ja syvällisesti voi kertoa asiakaspalvelusta xD
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:26"]Jotain ilmaiseksi saatuja Hersecretin rättejä.
[/quote]Nätti maksimekko :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:50"]No kyllä jo senkin takia että kai aikuiset ihmiset haluaa sitä kaksinkeskeistäkin aikaa ja kaksi vuotias alkaa jo "ymmärtämään" esim jos äiti ja isi antaa toisilleen hellyyttä ja pieni herää siihen. Mä ainakin haluan suojella lapseni näkemästä semmosta.
Ja turha sitä nyt kai on tulla puolustelemaan, tuskin toi teidän ahtaasti asuminen omavalintaista on. Että jos rahaa olisi paljon asuisit niin?
Rahaa ei tarvi olla paljoa enkä minäkään rikas ole mutta onhan se asia nyt niin että jos rahaa on niin sillon ei asuta kun sillit purkissa. :) sitä hain takaa.
[/quote]Kaksinkeskeistä aikaa voi viettää olohuoneessa :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:50"]
Rahaa ei tarvi olla paljoa enkä minäkään rikas ole mutta onhan se asia nyt niin että jos rahaa on niin sillon ei asuta kun sillit purkissa. :) sitä hain takaa.
[/quote]
Se on valintakysymys. Jos rahaa ei ole paljon, joutuu tekemään kompromisseja. Joku panostaa isompaan asuntoon, joku valitsee vaikkapa pienemmän mutta paremmalla sijainnilla, tai haluaa että vuokra ei vie kaikkia rahoja vaan jää varaa joskus ostaa ja tehdä muutakin :) Tai ehkä asutaan vaatimattomasti, kun kerätään säästöjä isomman asunnon ostoon ;)
Kaksiossa ei tarvitse "jakaa hellyyttä aikuisten kesken" kun lapsi nukkuu vieressä, onhan kaksiossa toinenkin huone.
Miten joku äiti voi olla noin kaunis?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:55"]
Miten joku äiti voi olla noin kaunis?
[/quote]
Hassua mun asuinalueella suurin osa äideistä on kauniita.
Mulla on pari vähän kalliimpaa laukkua, joita jotkut kaverit jaksavat kauhistella. Olen siis ostanut ne tässä muutamien vuosien sisällä pitkän haaveilun jälkeen sillä ajatuksella, että käytän niitä niin kauan kuin pysyvät kasassa (todennäköisesti siis pitkään). Varsinkin yksi kaveri, joka oli hinnasta ihan järkyttynyt, ostaa joka kuukausi itselleen halpisvaatteita, -kenkiä ja -laukkuja, meikkejä ym. josta osan lopulta vie jopa käyttämättömänä kirpparille. Mulla ei mene juurikaan tuollaisen rahaa, omistan kyseisiä tuotteita vain sen verran että ehdin käyttää kaikki "loppuun", ja uutta ostan yleensä vain tarpeeseen. Mielummin ostan 200 euron kengät jotka kestävät useamman vuoden kuin parin kuukauden välein muutaman kympin kenkiä - loppujen lopuksi mun tyyli tuskin ainakaan kalliimmaksi tulee :) Kotiäitinä olen tällä hetkellä, mutta koska en osta usein itselleni mitään, laitan joka kuukausi pienen summan "hömppätililleni", josta voin sitten joskus ostaa itselleni jotain kivaa ja tarpeellista, eikä vähän isompi hankinta tee varsinaisiin käyttörahoihin isoa aukkoa :)
SIIS ei ole mikään kulahtanut läski.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:26"]Musta toi oli just niin wt-kuosi siinä laukussa. Mutta helin tyylinen, ehkä maksaa sitä osissa tms. En tiedä, eikä oikeestaan kiinnostakkaan.. :-)
Miehen kanssa molemmat ok tuloisia enkä koskaan laittaisi laukkuun melkein 900e, varsinkaan noin normaalin näköiseen. :-)
[/quote] lv:n laukkua ei pysty maksamaan osissa
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:26"]Musta toi oli just niin wt-kuosi siinä laukussa. Mutta helin tyylinen, ehkä maksaa sitä osissa tms. En tiedä, eikä oikeestaan kiinnostakkaan.. :-)
Miehen kanssa molemmat ok tuloisia enkä koskaan laittaisi laukkuun melkein 900e, varsinkaan noin normaalin näköiseen. :-)
[/quote] lv:n laukkua ei pysty maksamaan osissa
[/quote]
Ootko kuullut pikavipeistä?
200€/kk säästöön. Tai vaikka miehen lomarahoilla.
No liekkö lahja mieheltään kun sen kans käyny sen ostaakin. Kyllähän raksamiehet ihan hyvin rahulia tienaa
Mun mielestä on tyhmää arvostella, että "Kotiäitinä ei oo rahaa, mieskin on siellä ja siellä töissä". Ensinnäkin, raksalla ymmärtääkseni tienaa ihan hyvin ja toisekseen, mistä me tiedetään kenenkään rahatilannetta?
Mutta.. itse en koskaan niin kallista laukkua ostaisi :D Huhheijjaa :D Mutta, Heli tykkää laukusta niin antaa sen tykätä :)
kateelliset ruikuttaa. Aina ei mene nallekarkit tasan, mutta Heli nauttikoon laukustaan :)
Musta toi oli just niin wt-kuosi siinä laukussa. Mutta helin tyylinen, ehkä maksaa sitä osissa tms. En tiedä, eikä oikeestaan kiinnostakkaan.. :-)
Laukku sopii kantajalleen. On varmaan pitkään unelmoinut LVsta, voi olla että on säästänytkin pitkään tai sitten mies osti. Mitäpä sillä on väliä mistä kukin rahansa repii... Eri asia jos olisi joku elämäntapatyötön jonka vanhemmat elättäisi ja ostaisi kaiken mitä haluaa...
Jos mies on ostanut, kiva mies :)
Eihän tuo ole mikään luksuslaukku, ihan perus/käyttölaukku ja hyvin käyttökelpoinen ja asiallinen. Hinnat ovat vaan nousseet, tiedän koska omistan samanlaisen ja se maksoi vain 445 euroa Hgin liikkeessä vielä muutama vuosi sitten.