Tinkerbellan luksuslaukku
Ootteko lukenu Tinkerbellan uusimman postauksen ? Louis Vuittonin laukku, 865e. Itse on kotiäitinä, mies kai raksalla töissä. Miten ihmeessä on saanu rahat tohon, nuorena lapsiperheenä ?!
Ihana blogi ja ihminen muuten, en vaan ymmärrä mistä repii aina rahaa johonkin. Ja yhteen _laukkuun_ melkee tonni. Huh.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:48"]
Heli ei ole ollut töissä ennen lasta.
[/quote]On ollut :D
Mä en tajua tota tapaa laskea muiden rahaa, ei se sulle kuulu, minä olen myöskin kotihoidotuella, mistä ei lainojen jälkeen jää mitään käteen , silti tienaan hyvin tekemällä kotona töitä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:55"]Eiköhän heli ole säästönsä jo käyttänyt jos työelämässä ollut... Kuitenkin jo pari vuotta ollut kotona...
Mielestäni on noloa ostaa tuossa tilanteessa vajaan tonnin laukku. Esitetään jotain pirun hienoa ihmistä ja hyvätuloista ja sitten asutaan 40 neliön koirankopissa vuokralla lapsen kanssa ja ollaan todellisuudessa PA. Noloa :D
[/quote]Noloa arvostella täällä tietämättä toisten ihmisten raha-asioista mitään. En usko rahat tiukilla olevan ostelevan tonnin laukkuja.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:05"]SIIS ei ole mikään kulahtanut läski.
[/quote] Eiks oo kuitenkin lihonut paljon siitä mitä oli ennen raskautta? Oli paljon kauniimpi laihempana.
Kyllä Helsingissä melkein ne kaikista arvokkaimmat asunnot löytyvät niistä täällä kovinkin parjatuista kerrostaloista.. Ei kaikki halua sinne omakotitaloon, ymmärtäkää jo! Me asutaan kolmiossa Punavuoressa pienen lapsen kanssa eikä mitään suunnitelmia muuttaa täältä minnekään isompaan, kun ei koeta mitään tarvetta.
Ja tuo että jos vanhemmatkin asuvat kerrostalossa niin ei sitä rahaa ole... Hoh hoh. Meidän talossa myytiin juuri 180 neliön asunto reilulla kahdella miljoonalla. Tosi köyhää kerrostaloasumista.
Mitä laukkuun tulee, niin tuo kuosi ei ole omaan makuuni. Kukin tehköön rahoillaan mitä tykkää.
Mulla on 6.000e sänky kotona, so what?
Pitäiskö punastua sen takia ku itse et voi siihen?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:27"]Kyllä Helsingissä melkein ne kaikista arvokkaimmat asunnot löytyvät niistä täällä kovinkin parjatuista kerrostaloista.. Ei kaikki halua sinne omakotitaloon, ymmärtäkää jo! Me asutaan kolmiossa Punavuoressa pienen lapsen kanssa eikä mitään suunnitelmia muuttaa täältä minnekään isompaan, kun ei koeta mitään tarvetta.
Ja tuo että jos vanhemmatkin asuvat kerrostalossa niin ei sitä rahaa ole... Hoh hoh. Meidän talossa myytiin juuri 180 neliön asunto reilulla kahdella miljoonalla. Tosi köyhää kerrostaloasumista.
Mitä laukkuun tulee, niin tuo kuosi ei ole omaan makuuni. Kukin tehköön rahoillaan mitä tykkää.
[/quote]
Niin... teidän asunto jossain Punavuoressa on hieman eri juttu kuin joku pieni vuokrakoppi jossain riihimäellä..... ja te asutte kolmiossa lapsen kanssa? Mitä sitten..aika moni muukin asuu kolmiossa lapsen kanssa... siinä ei ole mitään ihmeellistä? teidän lapsella taitaa olla kuitenkin oma huonekin. Suht ontuva vertaus sulla. Kukaan ei ole sanonut että helin pitää asua omakotitalossa mutta onhan se erikoista että ostellaan tonnin laukkuja ja esitetään hyvätuloisempaa ja rikkaampaa ja sitten asutaan todella ahtaasti pienessä kopissa vuokralla lapsen kanssa.
Asutaan miehen kanssa yksiössä ja mulla on kolme Louis Vuitton laukkua :)
Joku toinen ryyppää rahat joku toinen ostaa vaatteita. Musta ei oo outoa laittaa kerran tai paristi elämässään laukkuun paljoa rahaa, jos sitä kumminkin käyttää lähes päivittäin vuosien ajan. Jokaisella on oikeus ostella mitä tahtoo. Eikä se kuulu kellekään mistä rahat on tullu.
FOF-Salla kirjoitti joku aika sitten hyvän postauksen merkkilaukuista ja siitä kun niitä hankkii ihmiset joilla ei olisi edes varaa. http://focusonfashion.refashion.fi/2014/07/10/pikavippia-luikkariin/
Vaikka enhän minä tiedä pyöriikö Heli rahassa mutta ei siltä muiden valintojen (vaatteet, asuminen yms) perusteella näytä. Talous on jokaisen oma juttu mutta en voi kieltää ettenkö ihmettelisi miksi Heli on sijoittanut tuollaisen summan yhteen laukkuun. Jos minulla pienen lapsen äitinä olisi noin paljon ylimääräistä niin tekisin sillä jotakin ihan muuta. Ehkä Heli on niitä ihmisiä joiden tulotaso ja varakkuus ei vain näy ulospäin.
Eiks heli oo ollu töissä ennen lasta?
Olipa hyvä kirjoitus FOF-Sallalta!
Musta noi ''luksuslaukut'' on menettänyt sen luksusfiiliksen sitä myötä, mitä yleisemmäksi ne katukuvassa ovat käyneet. Joskus viisi vuotta sitten mäkin haikailin Vuittonin perään, mutta nyt kun sellainen keikkuu joka toisen lissun käsivarrella tulotasosta tai muusta habituksesta riippumatta, niin ei kiitos. Onhan se nyt hassun näköistä kun esim. tuokin bloggari, jonka ulkoasu muuten ei ole mitenkään expensive tai edes keskiluokkainen, kantaa 800 euron laukkua.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:14"]
No liekkö lahja mieheltään kun sen kans käyny sen ostaakin. Kyllähän raksamiehet ihan hyvin rahulia tienaa
[/quote]
Raksamiehet on järkimiehiä, mun raksis ei ostaisi tuollaista lahjaa, vaikka hukkuisi rahoihinsa.
Heli kirjoitti blogiinsa, että osti laukun omilla rahoillaan. Keväällä osti 200 e kengät. Ehkä niillä on rahaa?
ei kukaan jolla on rahaa asu lapsen ja miehen kanssa kerrostalo kaksiossa :-) tarvishan lapsi jo oman huoneen..
Ja kertoi joskus että on aina asunut kerrostalossa, eli hänen vanhempansakin asuu joten tuskin on liiaksi mania :-) mutta ehkä hän säästi laukkuunsa..
jotkut ihmiset haluaa asua kerrostalossa, varsinkin jos ovat niin tehneet koko elämänsä. Meidän nelihenkinen perhe asuu ja tulee asumaa kerrostalossa jatkossakin :) ja kolme ihmistä mahtuu kaksioon ihan hyvin. Ei alle 2vuotias lapsi kuitenkaan leiki eristyksissä vanhemmistaan. Helille kaikkea hyvää. :).
Heli ei ole ollut töissä ennen lasta.