Listatkaa inhokkilaulunne
Mikäs on palstailijoiden inhokkilaulu? Saa inhottavat kylmät väreet tulemaan?
Aloitan itse: Anssi Kela - Mikan faijan BMW. Sitä sai muistaakseni kesällä 2001 kuulla ihan liikaa, kun oli eräässä tehtaassa kesäduunissa. Siellä oli joku suomiradio päällä jatkuvasti siellä se monotoominen virsi ujelsi useamman kerran päivässä
Kommentit (129)
Älä tyri nyt, älä lyö yli nyt, älä antaudu angstin valtaan...
Nylon Beatin koko tuotanto.
Hanna Ekolan "Villihevosia".
Irwinin koko tuotanto.
Paula Koivuniemen "Aikuinen nainen".
Mikä tahansa Vesa-Matti Loirin laulama.
Koko tuotano: popeda, yö ja frederik. Kaikki inisijät, erit Kurkela.
No ei mulla ainakaan mikään biisi noin vakavia inhoreaktioita aiheuta niin kuin näköjään monella täällä... :D
Mutta yksi biisi mistä en pidä yhtään on se missä lauletaan jotain "jääkausi on tuloillaan" tms.
Lynyrd Skynyrd ja Sweet home Alabama
Pave Maijanen ja Lähtisitkö. Yksinkertaisesti hirveä.
Kaija Koon Korkkarit kattoon -biisi. Kaikki akkaporukka baanalla -kliseet mainittu.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:14"]Mambaa en voi kuunnella, ja usein myös J. Vartiainen saa vaihtamaan kanavan. Robbie Williams ja Angel on vastenmielinen, samoin se J. Kurkelan uusi, hilpeä rallatus.
Usein kuuntelenkin yle puhetta. :-D
[/quote]
Siis kaikista muista olen samaa mieltä mutta miten kukaan voi inhota Angelsia?? Maailmankaikkeuden paras biisi ♡
Suvi Teräsniskan: Jos olisin mun mies.
t. mies
Koko erinin tuotanto. En tiiä mikä siinä on. Ihan on symppiksen oloinen tyyppi mutta se ääni vaan ällöttää mua. Tommi läntisen kanssa sama homma.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:10"]
Karseita: Haloo Helsinki! (yäk), Jenni Vinku Vartiainen, Laura "olet minun siskoni" Närhi, PMMP jne.
[/quote]
Äläs nyt, ei Jenni mitään vingu vaan hönkii...ja on ihana! laura närhi ja elli haloo vitutttaaaaa, samoin abreu ja hurmerinta janna.
Se joku fleksaan fleksaan fleksaan biisi on todella huono.
Aika moni yön uusimmista biiseistä on vaan huonoja.
Ihmettelen kyllä miten joku voi vihata jonkun bändin koko tuotantoa? Itse en räpistä tykkää yhtään mutta muistaakseni joku eminemin biisi on ihan hyvä. Ja mikael gabrielin älä herätä mua unesta on myös hyvä. Onko se edes räppiä? :)
Heiiheii mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitäääää...JÄRJETÖN!!!!
Cheekin ja mamban koko tuotanto. Täyttä paskaa siis kaikki tyynni.
J Karjalainen on siitä kumma heppu, että on tehnyt vain musiikkia jota en voi sietää tai sitten tykkään sikana, ensin mainituista Väinö ehdoton inhokkini, toisessa päässä Avaruuden ikkuna.
Sunrise avenue... Yäk!