Pärisytättekö kissojenne masuja?
Kommentit (25)
Pärisytän. Nostan kissan kainaloiden ja mahan kohdalta käsivarsillani ja kippaan sen hitaasti syliini maha ylöspäin. Katti alkaa kehrätä ja venytellä piiiitkiä banaanin muotoisia venytyksiä varpaat harallaan. Päristän sen mahaa juuri rintakehän alapuolelta eikä kissa ole moksiskaan. Kippaan kissan sitten takaisin jaloilleen lähimmän sohvannojan tai muun tason päälle ja saan pari päänpuskua.
Näyttää tykkäävän. Tein näin myös kaverin kissalle ja se katsoi silmät suurina (päristää en uskaltanut)
Vierailija kirjoitti:
Nuuhkisin hulluna vain, jos minulla olisi kissa. Näin tein edesmenneelle chihuahualleni. Maailman parhaat tuoksut!
Yllättävä tieto. Olisin veikannut että edesmennyt chihuahua haisee...no, raadolle.
En nyt ihan pärisyttele, mutta onhan tuota tullut haudattua kasvot sen pehmoiseen ja lämpimään vatsan turkkiin Kissani tykkää siitä ja alkaa yleensä kehrätä samantien. Nuolaisee vielä otsaani ja jatkaa uniaan.
Vierailija kirjoitti:
Pärisytän. Nostan kissan kainaloiden ja mahan kohdalta käsivarsillani ja kippaan sen hitaasti syliini maha ylöspäin. Katti alkaa kehrätä ja venytellä piiiitkiä banaanin muotoisia venytyksiä varpaat harallaan. Päristän sen mahaa juuri rintakehän alapuolelta eikä kissa ole moksiskaan. Kippaan kissan sitten takaisin jaloilleen lähimmän sohvannojan tai muun tason päälle ja saan pari päänpuskua.
Näyttää tykkäävän. Tein näin myös kaverin kissalle ja se katsoi silmät suurina (päristää en uskaltanut)
❤️❤️❤️❤️Ihana!
Mun ja kissmme mielipuuhia.
Rakastan yli kaiken kissamme pehmusta lämmintä masua missä juuri sopivan pitunen karva. Kissamme 2v tabby poika tykkää siitä yhtä paljon kun minä 😻❤️
Edellinen kissamme poika sekin oli persialainen piiiitkällä valkosella karvalla ja luonne sillä pojalla oli semmonen että tassua 🐾olis tullu