Toinen mies
Tutustuin toiseen mieheen ja rakastuttiin välittömästi. Juttu ei edennyt koska olin naimisissa ja mies löysi toisen naisen. Nyt se on alkanut taas lähettää viestiä vuosien jälkeen vaikka on naimisissa myös. Mitä se haluaa?
Kommentit (6)
Mä en usko että se haluas enää mitään mun kanssa kun tuntuu olevan rakastunut vaimoonsa. Mutta ite en tiiä mitä edes tunnen omaa miestäni kohtaan vai tunnenko mitään. Tää mies kyllä mulle kelpais. Ap
Aina ihmetyttää miksi naiset tuntee haluja vain näihin toisiin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miehet, jotka viestittelevät vanhojen panojensa kanssa, vaikka ovat naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että se haluas enää mitään mun kanssa kun tuntuu olevan rakastunut vaimoonsa. Mutta ite en tiiä mitä edes tunnen omaa miestäni kohtaan vai tunnenko mitään. Tää mies kyllä mulle kelpais. Ap
Juttunne ei aloituksen mukaan koskaan edennyt mihinkään? Eli et tiedä, miten mies kohtelisi sinua seksissä, arjessa, juhlassa, kaikessa.
Sinulle kelpaa siis päässäsi kehittelemäsi mielikuvitusmies, jolla on tämän varatun, naimisissa olevan miehen ulkonäkö ja puheääni. Mitään et tästä unelmamiehestäsi oikeasti tiedä.
Et oikeasti ole ihastunut tähän mieheen, vaan kuvitelmaan siitä, millainen hän olisi. Tämän kun ymmärrät, niin voit valita, että joko tutustut uudelleen oikeaan aviomieheesi, jonka oikeasti tunnet, tai jatkat mielikuvituksessa elämistä ja laiminlyöt nykyistä parisuhdettasi.
No mitäpä luulet että se haluaa. Idiootti.