Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastuin syöpään, erottiin ja mies toivoo kuolemaani. Nyt sillä on jo uusi. Musavinkkejä hyvään oloon?

Vierailija
16.07.2021 |

Kyllä tuntuu tosi pahalta, että joku voi toivoa tuollaista ja jättää pyytämättä anteeksi.

Mies vihaa minua, koska tahdoin taukoa uuvuttavan vuoden takia, se ei hänelle käynyt ja etsi uuden. Mies tekee nyt vimmatusti lasta tämän uuden kanssa, kun meillä se päättyi minun syöpään. Ilmoitti asian todella ivallisesti. En tunnista häntä enää, ihan kuin nauttisi kertoa minulle asioita joista jään paitsi ja joita haluaisin.
Tekee kaikkea mistä haaveilin ja toivoin meille tulevaisuudessa.

Hän kertoi, että haluaa kertoa, että muistan mitä menetin. Hän on minulle katkera, vaikka olen vapaa ja hän etsi uuden suhteen antamatta meille aikaa. Uuden suhteen löydettyään on ollut todella vihainen minulle ja huusi, että siedänkin kuolla syöpääni, kun soitin hänelle tietämättäni siitä, että uusi nainen oli jo kuvioissa. Uusi nainenkin huusi puhelimeen, että jätä meidät rauhaan, me ei susta haluta enää ikinä kuulla.

Olen jossakin pahuuden imussa. Tämä kevät on ollut surullisia asioita täynnä.
Miehen viha tuntuu kestämättömältä. Oltiin kuitenkin 2,5 vuotta yhdessä ja jäljelle jäi hänen viha minua kohtaan.

Ei oltu aina enkeleitä toisillemme, mutta olisi meistä voinut tulla todella hyvä pari, jos oltaisiin päästy tuon karikon yli. Oltiin unohdettu hoitaa parisuhdettamme.

Luulin hänen rakastaneen minua, mutta ei se niin tainnutkaan mennä. 2 viikossa vaihtoi minut pois.
Ei auta muuta kuin unohtaa hänet ja keskittyä hyvän olon luomiseen.

Olisiko teillä youtube musavinkkejä mielialan nostattamiseen? Tai jotakin muita hyviä kuunteluvinkkejä, joilla saa hyvän mielen?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys exällesi, mutta sä selviät kyllä ja komeasti :)

Kiitos ❤ Niin selviänkin!

Vierailija
42/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa raskaan elämäntilanteesi tähden. Toivon parempaa tulevaisuuteen sinulle.

Olen itse yksinäinen eläkeläinen, minua viihdyttää Kari Tapion musiikki, hänellä on niin kaunis ja miehekäs ääni. Sinä vaikutat paljon nuoremmalta, varmaan tykkäät ihan muusta musiikista. Hyvää jatkoa, parane pian.

Kiitos ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö sä jättänyt hänet, kun kerta toivoit taukoa? jättäminenhän se on. Mitä jos mies koki olleensa tukenasi syövän ajan ja kiitokseksi jätit hänet. Olisi hyvä kuulla toinen puoli tarinasta.

Vierailija
44/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näet miehen oikean luonteen. Onneksi pääsit eroon, ettei ole yhteistä lasta. Mies ei ole välittävä ja rakastava, vaan itsekeskeinen ja narsistinen. Hoida itsesi kuntoon ja hanki parempi mies itsellesi!

Kiitos ❤ Todella toivon, että löytyy joku ihana minullekin.

Vierailija
45/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä suuttui siitä, että halusit taukoa.

Kyllä suuttui. Ei sopinut, että oltaisiin pidetty hetki hengähdystaukoa, vaikka tilanne oli tulehtunut mielestäni. Minulla oli hoidot käynnissä ja tein 2 työtä, joten parisuhteen hoitaminen jäi vähemmälle. Tuli typeriä riitoja joista mies soitteli häiriöksi asti ja huusi minulle. En vaan jaksanut, joten sanoin haluavani olla rauhassa. Mies antoi rauhan. Löysi facebookistaan uuden ja nyt heillä on perhe perusteilla. Haluaa saada lapsen pian toisen kanssa, jotta voi satuttaa minua. Se, että nainen saisi lapsen, ei satuta minua, se on vain ihana asia lapsettomalle naiselle. Miehen kostoajatus satuttaa. Miksi viha jäi päälle, vaikka hän teki valinnan aloittaa uusi suhde.

Vierailija
49/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kovasti pahoillani, lämmin halaus sinulle. Ei kai tuohon voi muuta sanoa kuin että osa ihmisistä on itsekkäitä, röyhkeitä ja muista piittamattomia, nyt sitten kohtasit sellaisen. Onneksi vasta nyt - minä kohtasin jo vauvana kun synnyin julmalle ilkeälle narsistille lapseksi.

Mulla on hyviä vinkkejä koska ongelmamme on varmaan vähän sama: itsensä tunteminen arvottomaksi sekä se tunne että kukaan ei rakasta/välitä. Tässä muutama hyväksi koettu;

(Youtubesta kaikki löytyy)

Michael Sealey. Hypnoterapeutti. Upeita itsehypnoosiäänitteitä, turvallisia, kukaan ei manipuloi sinua tai vaivuta varsinaiseen hypnoosiin. Paljon self love-teemalla. Nämä auttoivat unettomuuteen myös.

Vortex success, subliminaalit, esim self love tai feel worthy. Nämä sisältävät turvallisia affirmaatioita jotka menevät alitajuntaan ja saavat sinut uskomaan itsestäsi hyvää.

Ja syöpään: ehdottomasti katso tämä, Sapien Medicine. Morfinen kenttä joka vaikuttaa elektromagneettiseen kehoosi (eetterikeho). Löytyy esim anti-cancer äänite ja immune system äänite. Älä säikähdä, ääni on eräänlaista ulinaa tai surinaa. Lue vaikka arvostelut jos pelottaa. Olen käyttänyt itse näitä lähinnä hermoston ja aivojen kuntouttamiseen.

Ja lopuksi: muista että olet tärkeä ja rakas, ja sinun tulee itse rakastaa itseäsi. Kaikkea hyvää!

Kiitos lukuisista vinkeistäsi ❤ Käyn ne pian läpi.

Olen pahoillani kohtaamastasi pahasta. Sinä myös olet tärkeä ja rakas. Kaikkea hyvää sinulle ❤

Vierailija
51/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos miehellä on jo uusi kumppani, niin miksi hän muka toivoisi sun kuolemaasi.

Hänhän on jo jättänyt sinut.  Ei hänelle ole merkitystä sillä elätkö sinä vai kuoletko sinä.

Hänen tunteensa ja elämänsä ja tulevaisuutensa on jo uuden ihmisen kanssa.

Jos teillä on lapsia, mies ei peri sinua.

Jos lapsia ei ole, sinä voit testamentilla vaikuttaa siihen kuka sinun henkilökohtaisen omaisuuden perii,

En vähättele tilannettasi.

Mutta tälläisiä tilanteita useita muitakin.  Elämä on julmaa. Ja kaikkein julminta se on sille ihmiselle, joka liian myöhään  huomaa rakastaneensa ja luottaneensa täysin väärää ihmistä ja ihmiseen.

Se tässä onkin outoa. Hän kokee vihan tunteita minua kohtaan. Halusi kertoa kaikista suunnitelmista, mitä loivat 2 viikossa. Kaikki mitä meiltä jäi kesken. Sanoi, että haluaa kertoa minulle, että muistan mitä menetin. Syyllistää minua siis erosta, mutta on täysillä uuden matkassa.

Oletko ihan varma, että se, mitä hän sinulle kertoo, on totta?

Vierailija
52/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vähän luulen, että mies pakeni ja haluaa vihata sinua jottei joutuisi suremaan. Miehet on sillä tavalla lapsellisia.  Se on hänen tapansa käydä kriisi läpi ja surra. 

Totta, taitaa olla osa hänen prosessia. On sanonutkin, että exät ovat vihollisia. Mutten ymmärrä miksi vihata, kun itse etsi uuden.

Vierailija
53/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia. Ajan kanssa voit jättää exän omaan arvoonsa ja olet vapaa menneisyyden taakasta. Jotain paljon parempaa on luvassa :) Hemmottele itseäsi nyt ja nauti vapaudesta, olet sen ansainnut.

Vierailija
54/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos miehellä on jo uusi kumppani, niin miksi hän muka toivoisi sun kuolemaasi.

Hänhän on jo jättänyt sinut.  Ei hänelle ole merkitystä sillä elätkö sinä vai kuoletko sinä.

Jos lapsia ei ole, sinä voit testamentilla vaikuttaa siihen kuka sinun henkilökohtaisen omaisuuden perii,

Mutta tälläisiä tilanteita useita muitakin.  Elämä on julmaa. Ja kaikkein julminta se on sille ihmiselle, joka liian myöhään  huomaa rakastaneensa ja luottaneensa täysin väärää ihmistä ja ihmiseen.

Se tässä onkin outoa. Hän kokee vihan tunteita minua kohtaan. Halusi kertoa kaikista suunnitelmista, mitä loivat 2 viikossa. Kaikki mitä meiltä jäi kesken. Sanoi, että haluaa kertoa minulle, että muistan mitä menetin. Syyllistää minua siis erosta, mutta on täysillä uuden matkassa.

Oletko ihan varma, että se, mitä hän sinulle kertoo, on totta?

On. Olen nähnyt kuvat. Miehen lapset ovat nähneet tämän naisen jo. Totta tämä on. Tragikoomista. Saippuaoopperaa, kuten ystäväni sanoi.

Vierailija
55/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon voimia. Ajan kanssa voit jättää exän omaan arvoonsa ja olet vapaa menneisyyden taakasta. Jotain paljon parempaa on luvassa :) Hemmottele itseäsi nyt ja nauti vapaudesta, olet sen ansainnut.

Kiitos ❤ Toivottavasti. Koitan hemmotella ja pysyä positiivisena 🙏

Vierailija
56/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos musiikkilinkityksistä myös 🙏

Vierailija
57/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/83 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan täyspäinen tai onnellinen noin käyttäydy kuin exäsi.