Suostuisitko treffeille ihmisen kanssa joka ei ollut kiinnostunut sinusta ennen kuin pudotit painoa?
Tämä nyt tapahtumassa minulle.
Pari vuotta sitten kaveriporukkaan tuli uusi tyyppi ja jonkun aikaa salaa minä olin ihastunut.
Lopulta pyysin häntä treffeille, häntä ei kiinnostanut.
Okei, ei siinä mitään.
Nyt pari vuotta ajassa eteenpäin ja olen onnistunut pudottamaan painoa parikymmentä kiloa.
Ja hämmästykseni, nyt hän pyysi minut treffeille.
Silloin olisin ollut onnellinen, mutta nyt koko juttu teki minut surulliseksi.
Kommentit (169)
No suostuisin,
Koska hän on huomannut että pidät huolta itsestäsi.
Eri asia, suostuisinko enää ystäväksi ihmiselle joka on hylännyt minut painon noustua.
Eihän hän saa instaan näyttäviä kuvia minun kanssani.
En.
Tiedät valmiiksi että hän on pinnallinen, mitä ehdoin tahdoin hyppäämään ansaan.
En. Jos en kelvannut hänelle sellaisena kun olen, tuskin kelpaisin muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin lähteä, jos edelleen olisin itse kiinnostunut. Ei fiksua mutta alan olla jo epätoivoinen.
Epätoivo karkoittaa miehet. Älä kysy miksi. Mies on hankala otus. Tahdotaan neitsyt mielen heittäessä häränpyllyä Itä-Euroopan strippibaarissa (nähty)
Nainen ei saa olla helppo muttei liian vaikea (mystinen)
En suosittele
Lähtisin, ja tekisin kaikkeni, että tyyppi ihastuisi. Sitten murskaisin sydämen.
En, jos se kiinnostus johtuisi nyt vaan painonpudotuksesta. Jos taas me oltaisiiin tutustuttu muutenkin siinä välissä, niin voisin suostua. Oishan hän voinut kiinnostua mun persoonastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin lähteä, jos edelleen olisin itse kiinnostunut. Ei fiksua mutta alan olla jo epätoivoinen.
Epätoivo karkoittaa miehet. Älä kysy miksi. Mies on hankala otus. Tahdotaan neitsyt mielen heittäessä häränpyllyä Itä-Euroopan strippibaarissa (nähty)
En suosittele
En ole epätoivoinen siinä mielessä että huolisin kenet hyvänsä. Mutta miehen josta olen kiinnostunut huolisin varmaan, vaikka tietäisin että kyseessä on k-pää.
Tuskin olisin enä muutaman vuoden kuluttua missään tapauksessa kiinnostunut, jos ei kerran alunperin tullut vastakaikua. En ole sillain masokisti, että säilytäisin omaa kiinnostusta ilman vastakaikua. Siirryn eteenpäin. En myöskään deittaile miehiä, jotka ei kiinnosta. Tämä täysin riippumata siitä, miksi sitä vastakaikua ei tullut silloin tai miksi toisen kiinnostus on nyt herännyt: mennyt on mennyt ja turha siihen on palailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suositteleEn ole epätoivoinen siinä mielessä että huolisin kenet hyvänsä. Mutta miehen josta olen kiinnostunut huolisin varmaan, vaikka tietäisin että kyseessä on k-pää.
Hoidata pää kuntoon. Läheisriippuvuus on sairaus.
En suostuisi.
Olen nyt pullukkana tavannut elämäni miehen ja ollaan pari vuotta oltu yhdessä. Tarkoitus on palkata pt kovalla rahalla ja laihtua entisiin mittoihin. Mies pitää luonteestani, kemiastamme ja ulkonäöstäni. Pitää laihdutuksia hömpötyksinä.
Pinnalliset miehet pysyvät pinnallisina. Heidän kanssa keskustelu on kuin tuuleen huutelisi.
Jos oisin pyytänyt sitä aiemmin ulos niin en
En suostuisi. On erittäin suuri riski, että paino jossain vaiheessa elämää palaa takaisin, esim. kun tulee isoja vastoinkäymisiä ja stressejä. Mitä se semmoinen kumppani sitten tekee, jättää toisen haavoittuvaisimmillaan, koska tämä on taas "läski"? Ei kiitos noin pinnallista minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suositteleEn ole epätoivoinen siinä mielessä että huolisin kenet hyvänsä. Mutta miehen josta olen kiinnostunut huolisin varmaan, vaikka tietäisin että kyseessä on k-pää.
Hoidata pää kuntoon. Läheisriippuvuus on sairaus.
Ei mulle ole tuollaista tilannetta tulossa eteen joten ei ongelmaa.
En todellakaan suostuisi, ja sanoisin kyllä suorat sanat mokomalle hyypiölle.
En. Ihminen ei aina pysty vaikuttamaan painoonsa. Voi tulla sairastumisia tai muuta mitkä vaikuttavat painoon tulevaisuudessa. En haluaisi elämääni ihmistä joka pitää minusta vain tietyn painoisena.
En. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin haistakoon v. Sitä paitsi, mitä jos lihon uudelleen? Niinpä. Mä olen koko elämäni ollut koko ajan eri kokoinen, ja se tulee aina olemaan niin. Eli välillä lihon ja välillä laihdun. Itselleni se on ihan ok ja sen pitää olla ok myös sille kenen kanssa olen.
Minä laihduin joskus 34 kg eikä nainen suostunut treffeille koska olin läski. Laihtumisen jälkeen se pyysi kahville mutta keksin valeen että tapailen toista vaikka en tapaillut ketään.
Kyllä, juuri siitä syystä pudotin painoa.