Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastuin syöpään, erottiin ja mies toivoo kuolemaani. Nyt sillä on jo uusi. Musavinkkejä hyvään oloon?

Vierailija
16.07.2021 |

Kyllä tuntuu tosi pahalta, että joku voi toivoa tuollaista ja jättää pyytämättä anteeksi.

Mies vihaa minua, koska tahdoin taukoa uuvuttavan vuoden takia, se ei hänelle käynyt ja etsi uuden. Mies tekee nyt vimmatusti lasta tämän uuden kanssa, kun meillä se päättyi minun syöpään. Ilmoitti asian todella ivallisesti. En tunnista häntä enää, ihan kuin nauttisi kertoa minulle asioita joista jään paitsi ja joita haluaisin.
Tekee kaikkea mistä haaveilin ja toivoin meille tulevaisuudessa.

Hän kertoi, että haluaa kertoa, että muistan mitä menetin. Hän on minulle katkera, vaikka olen vapaa ja hän etsi uuden suhteen antamatta meille aikaa. Uuden suhteen löydettyään on ollut todella vihainen minulle ja huusi, että siedänkin kuolla syöpääni, kun soitin hänelle tietämättäni siitä, että uusi nainen oli jo kuvioissa. Uusi nainenkin huusi puhelimeen, että jätä meidät rauhaan, me ei susta haluta enää ikinä kuulla.

Olen jossakin pahuuden imussa. Tämä kevät on ollut surullisia asioita täynnä.
Miehen viha tuntuu kestämättömältä. Oltiin kuitenkin 2,5 vuotta yhdessä ja jäljelle jäi hänen viha minua kohtaan.

Ei oltu aina enkeleitä toisillemme, mutta olisi meistä voinut tulla todella hyvä pari, jos oltaisiin päästy tuon karikon yli. Oltiin unohdettu hoitaa parisuhdettamme.

Luulin hänen rakastaneen minua, mutta ei se niin tainnutkaan mennä. 2 viikossa vaihtoi minut pois.
Ei auta muuta kuin unohtaa hänet ja keskittyä hyvän olon luomiseen.

Olisiko teillä youtube musavinkkejä mielialan nostattamiseen? Tai jotakin muita hyviä kuunteluvinkkejä, joilla saa hyvän mielen?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamatka siihen kun Eurooppa oli vielä Eurooppa, eikä maailman kierrätyskeskus. Päästä irti huonosta kumppanista ja usko parempaan huomiseen.

Vierailija
82/83 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä jäi varmaan viha ja katkeruus päälle, koska hän olisi niin halunnut kokea kaiken kanssasi. Sitten tuli syöpä. Hän on kai vihainen etupäässä syövälle. Hän ei tainnut olla aviomiehesi? Siinä tapauksessa olet kaikin puolin vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa nykyään. Aivan hirveätä tällainen kohtelu.