Sairastuin syöpään, erottiin ja mies toivoo kuolemaani. Nyt sillä on jo uusi. Musavinkkejä hyvään oloon?
Kyllä tuntuu tosi pahalta, että joku voi toivoa tuollaista ja jättää pyytämättä anteeksi.
Mies vihaa minua, koska tahdoin taukoa uuvuttavan vuoden takia, se ei hänelle käynyt ja etsi uuden. Mies tekee nyt vimmatusti lasta tämän uuden kanssa, kun meillä se päättyi minun syöpään. Ilmoitti asian todella ivallisesti. En tunnista häntä enää, ihan kuin nauttisi kertoa minulle asioita joista jään paitsi ja joita haluaisin.
Tekee kaikkea mistä haaveilin ja toivoin meille tulevaisuudessa.
Hän kertoi, että haluaa kertoa, että muistan mitä menetin. Hän on minulle katkera, vaikka olen vapaa ja hän etsi uuden suhteen antamatta meille aikaa. Uuden suhteen löydettyään on ollut todella vihainen minulle ja huusi, että siedänkin kuolla syöpääni, kun soitin hänelle tietämättäni siitä, että uusi nainen oli jo kuvioissa. Uusi nainenkin huusi puhelimeen, että jätä meidät rauhaan, me ei susta haluta enää ikinä kuulla.
Olen jossakin pahuuden imussa. Tämä kevät on ollut surullisia asioita täynnä.
Miehen viha tuntuu kestämättömältä. Oltiin kuitenkin 2,5 vuotta yhdessä ja jäljelle jäi hänen viha minua kohtaan.
Ei oltu aina enkeleitä toisillemme, mutta olisi meistä voinut tulla todella hyvä pari, jos oltaisiin päästy tuon karikon yli. Oltiin unohdettu hoitaa parisuhdettamme.
Luulin hänen rakastaneen minua, mutta ei se niin tainnutkaan mennä. 2 viikossa vaihtoi minut pois.
Ei auta muuta kuin unohtaa hänet ja keskittyä hyvän olon luomiseen.
Olisiko teillä youtube musavinkkejä mielialan nostattamiseen? Tai jotakin muita hyviä kuunteluvinkkejä, joilla saa hyvän mielen?
Kommentit (83)
Nainen on ollut jossakin hollilla valmiina. Kyllä rakkaus kestää tauon ja saattaa lujittaa suhdetta, jos saa rauhassa miettiä mitä haluaa.
Elämäntilanteesi on nyt rankka. Toivottavasti löydät ja saat apua ja tukea esim. läheisiltä ja ammattilaisilta.
Ex-miehesi sen sijaan vaikuttaa tosi oudolta. Katkaise häneen välit kokonaan, jos ei ole enää mitään eroon liittyvää selvitettävänä. Taisit ns. väistää luodin, kun pääsit hänestä eroon.
Biisivinkkejä ei ole antaa, taidamme olla eri ikäpolvea. Omista suosikeistasi varmaan löytyy jotain.
Katsoppa ALFA teeveestä laulu ohjelma sunnuntaina illalla noin klo 8 aikaan. Voit itse laulaa mukana.
Voimia ja Jaksamista sinulle, tuo miehesi on Oikea pipi pää ja tää naikkosensa Toivon Heidät ainaseen helvettiin Puolestasi!
Minun äitini kuoli syöpään 20- vuotta sitten isäni pysy äitimme rinnalla kuolemaan saakka , eli tiedän miltä sinusta tuntuu , vaikka oletan että olet paljon nuorempi kun meidän äiti oli sillä Haaveilit lapsistakin , ja perheestä .
Älä välitä heistä.
Jos suhteen aikanakin miehellä oli tapana raivota riitojen yhteydessä, ero on ap:lle siunaus. Miehen uusi nainen käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.
Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."
Paitsi että miehet todella ovat kaikkea tuota lueteltua paljon suuremmassa määrin kuin naiset.
Ei tarvitse vihaa huomatakseen objektiivisen totuuden.
Tosiasian huomioimatta jääminen sen sijaan merkitsee naisten mitätöimistä ja alistamista.
Vaikkei tämä otsikkoon mitenkään liitykään.
Vakava sairaus muuttaa asioita. Oma mieheni ilmoitti 52-vuotiaana rakastuneensa toiseen naiseen. Muutti tämän luokse ja jäin teini-ikäisten lasten kanssa vanhaan taloomme. Päätettiin, että katsotaan vuosi ja tehdään sitten päätöksiä talon yms. Suhteen. Puolen vuoden kuluttua mies kertoi, että hänellä on pitkälle edennyt syöpä. Tauti oli ehtinyt edetä hyvin pitkälle, koska mies oli kuvitellut vatsakipujen ja huonon olon johtuvan parisuhderistiriidoista. Meni siis lääkäriin aivan liian myöhään. Uusi nainen pisti suhteen poikki ja mies tuli kotiin takaisin muutamaksi kuukaudeksi. Sitten sairaalaan, jossa kuoli. Lasten takia otin miehen takaisin kotiin, muuten en olisiottanut.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ollut jossakin hollilla valmiina. Kyllä rakkaus kestää tauon ja saattaa lujittaa suhdetta, jos saa rauhassa miettiä mitä haluaa.
Olen eri mieltä tuosta viimeisestä. Aika moni aikuinen tajuaa, että pitkässä suhteessa "tauko" on liki poikkeuksetta lopullisen eron alkua, ja harva jaksaa jäädä löysässä hirressä odottamaan sitä suhteen lopullista kuolinniittiä. Ei siitä voi toista syyttää. Toki ap:n mies nyt käyttäytyy muuten todella tökerösti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä tuosta viimeisestä. Aika moni aikuinen tajuaa, että pitkässä suhteessa "tauko" on liki poikkeuksetta lopullisen eron alkua, ja harva jaksaa jäädä löysässä hirressä odottamaan sitä suhteen lopullista kuolinniittiä. Ei siitä voi toista syyttää. Toki ap:n mies nyt käyttäytyy muuten todella tökerösti.
Ja lisään, että ei rakkaudentäyteisessä suhteessa edes vaadita mitään taukoja ja omien halujen miettimistä parisuhteen jatkon osalta. On kohtuutonta vaatia, että toisen pitäisi odottaa ikäänkuin varalla sillä aikaa kuin toinen pohdiskelee kaikessa rauhassa kenen kanssa haluaa elämäänsä jatkaa, deittaillen ehkä hyvällä omatunnolla muitakin tässä välissä.
Rentoutus- ja meditaatioharjoituksia löytyy paljon youtubesta.
Tsemppiä!💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään, että ei rakkaudentäyteisessä suhteessa edes vaadita mitään taukoja ja omien halujen miettimistä parisuhteen jatkon osalta. On kohtuutonta vaatia, että toisen pitäisi odottaa ikäänkuin varalla sillä aikaa kuin toinen pohdiskelee kaikessa rauhassa kenen kanssa haluaa elämäänsä jatkaa, deittaillen ehkä hyvällä omatunnolla muitakin tässä välissä.
Et nyt ota ollenkaan huomioon ap:n tilannetta sairastumisineen ja mieti mitä kaikkea siihen voi liittyä.
Kommenttisi on kohtuuton, asiaton ja aiheen vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin vakavasti sairas käyttää aikaansa kuvailemasi kaltaiseen huolettomaan deittailuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen kovasti pahoillani, lämmin halaus sinulle. Ei kai tuohon voi muuta sanoa kuin että osa ihmisistä on itsekkäitä, röyhkeitä ja muista piittamattomia, nyt sitten kohtasit sellaisen. Onneksi vasta nyt - minä kohtasin jo vauvana kun synnyin julmalle ilkeälle narsistille lapseksi.
Mulla on hyviä vinkkejä koska ongelmamme on varmaan vähän sama: itsensä tunteminen arvottomaksi sekä se tunne että kukaan ei rakasta/välitä. Tässä muutama hyväksi koettu;
(Youtubesta kaikki löytyy)
Michael Sealey. Hypnoterapeutti. Upeita itsehypnoosiäänitteitä, turvallisia, kukaan ei manipuloi sinua tai vaivuta varsinaiseen hypnoosiin. Paljon self love-teemalla. Nämä auttoivat unettomuuteen myös.
Vortex success, subliminaalit, esim self love tai feel worthy. Nämä sisältävät turvallisia affirmaatioita jotka menevät alitajuntaan ja saavat sinut uskomaan itsestäsi hyvää.
Ja syöpään: ehdottomasti katso tämä, Sapien Medicine. Morfinen kenttä joka vaikuttaa elektromagneettiseen kehoosi (eetterikeho). Löytyy esim anti-cancer äänite ja immune system äänite. Älä säikähdä, ääni on eräänlaista ulinaa tai surinaa. Lue vaikka arvostelut jos pelottaa. Olen käyttänyt itse näitä lähinnä hermoston ja aivojen kuntouttamiseen.
Ja lopuksi: muista että olet tärkeä ja rakas, ja sinun tulee itse rakastaa itseäsi. Kaikkea hyvää!
Olet tärkeä ja rakas, mutta älä kokeile hypnoosia, se on vaarallista. Kuuntele mieluummin Juha Tapion musiikkia tai jos jostain vielä löytyy, sellaista yhtyettä kuin Turvakytkin. On oikeasti turvallista, hoitavaa kristillistä musiikkia.
76 korjaa: kaikki Juha Tapionkaan kappaleet eivät ole hyviä, mutta joukossa on joitakin. Turvakytkin on ehkä osoitettu suht nuorille, mutta itse tykkään kuunnella, vaikka olen 40+. Heimo Enbuska on myös hyvä, ehkä paras näistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että vihdoin osaat ajatella asioista monipuolisesti ap.
Millainen kumppani olit itse miehellesi? Mieti sitäkin.
Ja tee seuraavalla kerralla edes vähän parempi provo, että edes joku palstalla luulee, että aloituksesi on aito.
Provosi on liian läpinäkyvä, se on pelkkää sepitystä.
Tai sitten olet joku mt-tapaus tai mikä vielä pahempaa, vajaa älyinen, joka ei osaa laatia uskottavia provoja.
Mt-tapaukset ovat yleensä normaali älyisiä, jopa tavallista älykkäämpiä ihmisä.
Vajaa älyiset ovat sitten asia kokonaan erikseen.
Pahoittelen vajaaälyisyyttäsi ja perimääsi, jolle et voi yhtään mitään.
Kannattaa vähentää ryyppäämistä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kovasti pahoillani, lämmin halaus sinulle. Ei kai tuohon voi muuta sanoa kuin että osa ihmisistä on itsekkäitä, röyhkeitä ja muista piittamattomia, nyt sitten kohtasit sellaisen. Onneksi vasta nyt - minä kohtasin jo vauvana kun synnyin julmalle ilkeälle narsistille lapseksi.
Mulla on hyviä vinkkejä koska ongelmamme on varmaan vähän sama: itsensä tunteminen arvottomaksi sekä se tunne että kukaan ei rakasta/välitä. Tässä muutama hyväksi koettu;
(Youtubesta kaikki löytyy)
Michael Sealey. Hypnoterapeutti. Upeita itsehypnoosiäänitteitä, turvallisia, kukaan ei manipuloi sinua tai vaivuta varsinaiseen hypnoosiin. Paljon self love-teemalla. Nämä auttoivat unettomuuteen myös.
Vortex success, subliminaalit, esim self love tai feel worthy. Nämä sisältävät turvallisia affirmaatioita jotka menevät alitajuntaan ja saavat sinut uskomaan itsestäsi hyvää.
Ja syöpään: ehdottomasti katso tämä, Sapien Medicine. Morfinen kenttä joka vaikuttaa elektromagneettiseen kehoosi (eetterikeho). Löytyy esim anti-cancer äänite ja immune system äänite. Älä säikähdä, ääni on eräänlaista ulinaa tai surinaa. Lue vaikka arvostelut jos pelottaa. Olen käyttänyt itse näitä lähinnä hermoston ja aivojen kuntouttamiseen.
Ja lopuksi: muista että olet tärkeä ja rakas, ja sinun tulee itse rakastaa itseäsi. Kaikkea hyvää!
Olet tärkeä ja rakas, mutta älä kokeile hypnoosia, se on vaarallista. Kuuntele mieluummin Juha Tapion musiikkia tai jos jostain vielä löytyy, sellaista yhtyettä kuin Turvakytkin. On oikeasti turvallista, hoitavaa kristillistä musiikkia.
Ei tarvitse kokeilla hypnoosia, eikä kuunnella kristillistä musiikkia, jos ei tunnu omalta. Hypnoosiin suhtautuisin erityisellä varauksella, vaikka ei suoranaisesti olisi vaarallista. -alapeukuttaja
Ei niin. Aivan outoa käytöstä. Jotenkin ollut pinna kireä pidemmän aikaa.