Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi

Vierailija
21.07.2014 |

Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?

Kommentit (252)

Vierailija
41/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:41"]Sama provo joka kirjoitti sen petin tyttöystävää festareilla ja lukuisat muut tyttöystävä-ketjut.

[/quote]

Jep ja sen missä tyttöystävä oli matkoilla ja mies oli pettänyt häntä eikä enää voinut tunnontuskilleen mitään ja oli pakko jättää tyttöystävä ilman pettämisestä kertomista kortilla, joka oli koristeltu mm. kimaltein ja linnuin.

Vierailija
42/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:43"]

Ap, tunteesi eivät vaikuta normaaleilta. Pelkäät, ettet näe kumppaniasi enää lainkaan viehättävänä taudin jälkeen. Mistäköhän pelkosi johtuu? Onko ennen käynyt niin, että naisen hetkellinen sairastelu tai muu huono sattumus on jättänyt sinuun ylitsepääsemättömän jäljen ja peli on menetetty?

Sanon nyt suoraan, että tuntuisi todella pahalta olla tyttöystäväsi, koska joutuisin varomaan itseäni ja kulkemaan elämän ajoittaiset kurjat polut yksin. Pelkäisin sinun muutoin jättävän minut. Pelkäisin, etten riitä sinulle tällaisena ihan tavallisena ihmisenä. Pelkoni olisi sitä paitsi 100% aiheellinen. Ellen pitäisi jotain kulissia yllä esim. omista ruumiintoiminnoistani, järkyttyisit inhimillisyydestäni ja kääntäisit minulle selkäsi. Ei se ole kumppanuutta. Se on sinun heikkouttasi asettua toisen ihmisen asemaan ja heikkoutta nähdä minussa se mun kaikkeuteni, kaikki minussa.

Olet kuitenkin jo täysin aikuinen ihminen ja ns. perheen perustamisiässä, joten onnellisemman tulevaisuuden näet jos koetat nyt unohtaa pelkosi ja luottaa, että se söpö, kaunis ja haluttava nainen ilmestyy taas parin päivän päästä elämääsi tästä ällöstä sairaudesta huolimatta. Joskus hän taas sairastaa, mutta tiedät silloin sen, että inhotus kaikkea sitä ripulointia yms. kohtaan on vain ohimenevää. Viikon päästä olette taas toistenne kimpussa, jos et siis itse ole pää pöntössä.

Jos suhde tämän takia kariutuu, ehdotan kaikella kunnioituksella ja ystävyydellä sinulle psykoterapiaa. Tsemppiä, muista että nyt tyttöystäväsi paraneminen ja olon helpottaminen onteidän molempien parhaaksi! :)

[/quote]

Toivon tyttöystävän hakeutuvan uuteen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aloitus totta tai ei, niin voiko kukaan oikeasti ihastella tai edes mielellään olla samassa huoneessa ripuloivan ja oksentelevan kanssa? Mä en voi, enkä haluais ketään olevan munkaan lähellä.

Vierailija
44/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up...

Vierailija
45/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap...et voi hankkia enää naista itsellesi, sillä lähes 100% naisia on ollut ripulitauti, ja kaikki olemme olleet silloin vähemmän haluttavia. Aika kamala totuus kohdattavaksi.

Vierailija
46/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:51"]Olipa aloitus totta tai ei, niin voiko kukaan oikeasti ihastella tai edes mielellään olla samassa huoneessa ripuloivan ja oksentelevan kanssa? Mä en voi, enkä haluais ketään olevan munkaan lähellä.

[/quote]

No ei tarvitse ihastella mutta jos yhdessä asuukin niin eipä sitä toiselta piiloon pääse.

Noron kun on sauradtanut niin tietää ettei jaksa edes ajatella mitään kun se on päällä

Vierailija
47/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaahas.. Porvoossa on vatsatautia liikkeellä.. Täytyypä kiertää matkailuautolla paikkakunta kaukaa ettei vaan tartu ja loma mee pilalle! Kiitos muuten vinkistä!! ;)

Vierailija
48/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu!

Vierailija
49/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:19"]Aikuistu!

[/quote]

Kyllä oksennuksen ja ripulin kammoaminen on normaalia, ihan iästä ja kypsyydestä riippumatta.

Vierailija
50/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:51"]Olipa aloitus totta tai ei, niin voiko kukaan oikeasti ihastella tai edes mielellään olla samassa huoneessa ripuloivan ja oksentelevan kanssa? Mä en voi, enkä haluais ketään olevan munkaan lähellä.

[/quote]

No ei tarvitse ihastella mutta jos yhdessä asuukin niin eipä sitä toiselta piiloon pääse.

Noron kun on sauradtanut niin tietää ettei jaksa edes ajatella mitään kun se on päällä

[/quote]

Mun ainakin on mentävä vaikkapa hotelliin tai vanhempien luo siksi aikaa.

Vierailija
51/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No siitä vaan. Itselläni tauti kun alkoi, veti voimat heti nolliin eli en olisi jaksanut raahautua talosta edes ulos.

Aika surullista jos omassa kotonaan ei voi edes sairastaa. 

Vierailija
52/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:19"]Aikuistu!

[/quote]

On lisäksi luonnollista kavahtaa tautiin sairastunutta, sillä pelko tartunnasta on todellinen. Lisäksi inhottaa ajatus, että kyseessä paskasta leviävä tartunta.

Kyllä oksennuksen ja ripulin kammoaminen on normaalia, ihan iästä ja kypsyydestä riippumatta.

[/quote]

Vierailija
53/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Jotkut hoitavat lapsensakin kipeinä ja lääkärit päivystysvuoron. Näin on käytännössä.

Vierailija
54/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No siitä vaan. Itselläni tauti kun alkoi, veti voimat heti nolliin eli en olisi jaksanut raahautua talosta edes ulos.

Aika surullista jos omassa kotonaan ei voi edes sairastaa. 

[/quote]

Kyse nimenomaan oli siitä, että lähden itse kotoa, kun se toinen sairastaa. Ei kai kukaan hullu lähde tautia jakamaan vanhemmilleen.

Vierailija
55/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 07:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:28"]

Onpas miehellä ongelmat. Sä et onneksi koskaan oksenna ja, jos niin teet osaat sen varmati seksikkäästi hoitaa. Näinhän se meni Ap?

[/quote]

Kyllä oksennan mutta hyvin harvoin, ja silloinkin pyrin tekemään sen silloin kun olen yksin, en todellakaan tyttöystäväni edessä.

[/quote]

Samoin. Olisi kauhistus oksentaa kenenkään nähden tai olla ripulit housuissa. Kipeänä haluan mös olla yksin ja laitan patjan toiseen kylppäriin, ettei tarvitse kulkea tarpeilla vuoteen ja vessan välillä. En myöskään halua, että levitän tautia tahallani olemalla yhteisissä tiloissa. En voisi ikimaailmassa velvoittaa miestäni pesemään paska- ja oksennustahrojani yhtään misään. Vatsataudissa kylppäri on paras paikka; wc-pytty lähellä kumpaa tahansa päätä varten ja vettä peseytymiseen ja juotavaksi ja oma rauha levätä ja toipua. Lisäksi kenenkään ei tarvitse katsoa kurjuuttani.

[/quote]

Jotain on pielessä parisuhteessa jos sairaana pitää piiloutua kylppäriin pois näkyvistä. Mielestäsi parisuhteessa ei saa koskaan olla sairas tai heikko ja kaivata apua kumppaniltaan.

Vierailija
56/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:38"]

Tommonen rauti voi iskeä missä tahansa ja kenelle tahansa. Kun minulle tapahtui näin, mies kyllä näki kun paskoin housuun ja oksensin samaan aikaan ämpäriin. Miehellä ei tosin ollut mielessä seksi sillä hetkellä, koska meinasin kuolla ja keskittyi soittamaan ambulanssia. Taudin jälkeen harrastettiin aivan normaalisti seksiä.

[/quote]

Itse olen monta kertaa ollut mahataudissa jolloin olen joutunut istumaan pytyllä sanko käsissä ja oksennuksen tullessa toisestakin päästä ryöppysi samalla ilman että olisin voinut pidättää. Ei kai nyt housuun paskominen ripulissa ole mikään syy soittaa ambulanssia. Miehesi olisi sen sijaan voinut olla avuksi pesemällä housusi:D

Vierailija
57/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:59"]

Hohhoi, onneks oma poikaystäväni on erilainen. Tapahtui keväällä 2013: oltiin seurusteltu vasta pari kuukautta ja poikaystävä oli meillä. Oltiin tuolloin vielä kaukosuhteessa, joten sairastuessani poikaystävä ei halunnut lähteä kotiin. Mahatauti paheni yllättävästi ja heräsin yöllä omasta ripulistani. Poikaystävä oli vieressä ja hävetti ihan saatanasti, ajattelin jopa, että tää on nyt tässä. Pakko se oli kuitenkin herättää, että sain paskasen petarin ja lakanat pesuun.

Varmasti oli poikaystävälle vielä oksettavampi tilanne kuin mulle, mutta sen sijaan, että olis jättänyt mut, silitteli ja sanoi, ettei se mitään. Nyt seurustelua takana 1,5v ja asutaan yhdessä eikä tuosta tapahtumasta ole kertaakaan puhuttu. Ikää meillä 19 ja 20.

[/quote]

Poikaystäväsi osoitti olevansa mies eikä ole ilkeä ihminen:)

Vierailija
58/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi kyllä hupaisalta veikolta. Miltä näytit itse kun synnit. Limaiselta kippuralta ja äidin veressä. Ja silti olit maailman suloisen. Niinkuin jokainen vauva on. Kyllä se oksennus ja pieru ja röyhtäys ja hiki ja läskikin kuuluu tähän olevaan ihmiseen. Sori vaan. Nuket on erikseen. Ne ei oikeesti ole elossa eikä eritä mitään. Ne haiseekin muoville tai ei oikein millekään.

Pieretkö, hikoiletko, oksennatko sinä? Seisotko tumput suorina toisessa nurkassa ja tyttöystäväni toisessa? 

Olipa hyvä, että tuli se tauti. SIitä suhteessasi  alkaa ihmisyys. Ymmärtää kokonaisuus. Hieno homma. 

Silmien avaus.

Vierailija
59/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahhaaa, kyl se on niin, että verkkokalvoillesi on tallentunut kuva ruikku-oksu tyttöystävästä ikuisiksi ajoiksi, eikä sulla ota eteen enää koskaan.

Vierailija
60/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:49"]Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?

[/quote]

Hyi helvetti.

Minä ja mieheni olemme hankkineet erilliset asunnot tällaisia tilanteita varten.

Kauhulla muistelen niitä hetkiä, kun asuimme yhteisessä asunnossa. Jatkuvaa mahakipua.

Aloin jopa tupakoimaan, että pääsisin ulos pieremään.

Silloin, jos minulla tuli paskahätä, yritin laittaa miehen kauppa-asioille. Jos tuo ei onnistunut, huristin itse kiireellä lähimpään asiakasvessaan.

Nyt siis asiat ovat mallillaan. :)