Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi

Vierailija
21.07.2014 |

Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?

Kommentit (252)

Vierailija
21/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:51"]

Jaa-a. Terapiaa varmaan kannattaa hakea, jos on kuvitellut tähän saakka, että tyttöystäväsi on tähän saakka kakkinut ruusunnuppuja ja pissinyt kirsikankukkia.

[/quote]

No en ole kuvitellut, mutta ei tyttöystävästäni normaalitilassa sentään oksennusta ja ripulia tule (tai kenestäkään muustakaan). Ja mun ei ole aiemmin tarvinnut todistaa tyttöystäväni ulostamista eikä sellainen kuulukaan parisuhteeseen, mutta sellaisenkin tilanteen eteen jouduin eilen.

[/quote]

Kuule, näyttää siltä, ettet tiedä parisuhteista oikein yhtään mitään.

Kannattaa ihanoikeasti kasva ensin itse aikuiseksi ja sitten vasta harjoitella niitä parisuhdetaitoja, kun ei vielä onnistu.

Normaali rakastavassa prisuhteessa oleva mies/nainen pohtisi sitä, että miten helpottaa kumppanin oloa noin sairaana. Siivoiaisi sotkut puolesta ja pesisi pyykit. Silittäisi rakastavasti ja kertoisi kumppanille, että taämäon kaunis/komea ja ihana.

[/quote]

Veikkaan että aloittaja on itse seuraavaksi paskataudissa. Toivottavasti muistat miettiä kuinka komea olet tyttöystäväsi silmissä jos sulla sattuu menemään tämä nähden paskahousuun ja haiset oksennukselle. Muuten jos saat vesiripulin kannatta harkita laittaa sänkyyn vaikka vanha pyyhe takapuolen alle. Tokihan huolehdit vielä kotitöistäkin kun olet niin heikkona että tuskin jaksat istua posliinipöntöllä.

Vierailija
22/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:47"]

Täyttä puppua :D uloste on miltein kokonaan täynnä kuonaaineita ja haitallisia vakteereita defiprymoonihappoja jne :D ja mistäs olet tuon kuullut? Opiskele bioanalyytikoksi jotka tutkivat työkseen paskaa ennen kuin alat levittämään väärää tietoa eritteistä. Taidat tosin olla sen verta tyhmä syödäksesi paskaa siitä huolimatta

[/quote]

Et näytä tietävän minkää vertaa. Japanilaiset-tiedemiehet ovat valmistaneet kakasta pihvejä. Tuskin tekisivät jos se olisi vaarallista.

[/quote]

No kuinkahan yleisesti tällaisia paskapihvejä syödään?

Vierailija
24/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:47"]

Täyttä puppua :D uloste on miltein kokonaan täynnä kuonaaineita ja haitallisia vakteereita defiprymoonihappoja jne :D ja mistäs olet tuon kuullut? Opiskele bioanalyytikoksi jotka tutkivat työkseen paskaa ennen kuin alat levittämään väärää tietoa eritteistä. Taidat tosin olla sen verta tyhmä syödäksesi paskaa siitä huolimatta

[/quote]

Et näytä tietävän minkää vertaa. Japanilaiset-tiedemiehet ovat valmistaneet kakasta pihvejä. Tuskin tekisivät jos se olisi vaarallista.

[/quote]

[/quote]

Google ei löydä defiprymoonihaposta mitään, liekö koko happo sinun keksintö?

Vierailija
25/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 00:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Google ei löydä defiprymoonihaposta mitään, liekö koko happo sinun keksintö?

[/quote]

En ole kirjoittanut defiprymoonihaposta mitään...? Et vastannut kysymykseeni.

Vierailija
26/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:00"]

No noinhan ne miehet kai usein ajattelee. Mietitäänpä, kuinka suuren ponnistuksen he joutuvat tekemään kun  ripuloivasta ja oksentelevasta naisestaan huolehtivat. Rehellisyydestä pointsit aloittajalle.

[/quote]

Totta mooses, rehellisyydestä pisteet! Samalla teki kyllä itsestään helvetin tyhmältä vaikuttavan kaverin.

Vierailija
27/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin outo, mutten ole koskaan nähnyt mieheni oksentavan tai paskantavan nähteni. Miksi pitäisi? Ei hänkään ole nähnyt minua vastaavassa touhussa. Kohta 20v yhteiseloa.

Ja hoitoalalla kyllä olen tottunut kaikkiin ihmiskehon eritteisiin, eli kyse ei ole siitä, ettenkö sietäisi nähdä eritteitä.

Ymmärrän aloitusviestin kirjoittajaa. Äkkinäiselle näky ja kokemus on kova paikka.

Vierailija
28/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:28"]

Onpas miehellä ongelmat. Sä et onneksi koskaan oksenna ja, jos niin teet osaat sen varmati seksikkäästi hoitaa. Näinhän se meni Ap?

[/quote]

Kyllä oksennan mutta hyvin harvoin, ja silloinkin pyrin tekemään sen silloin kun olen yksin, en todellakaan tyttöystäväni edessä.

[/quote]

Samoin. Olisi kauhistus oksentaa kenenkään nähden tai olla ripulit housuissa. Kipeänä haluan mös olla yksin ja laitan patjan toiseen kylppäriin, ettei tarvitse kulkea tarpeilla vuoteen ja vessan välillä. En myöskään halua, että levitän tautia tahallani olemalla yhteisissä tiloissa. En voisi ikimaailmassa velvoittaa miestäni pesemään paska- ja oksennustahrojani yhtään misään. Vatsataudissa kylppäri on paras paikka; wc-pytty lähellä kumpaa tahansa päätä varten ja vettä peseytymiseen ja juotavaksi ja oma rauha levätä ja toipua. Lisäksi kenenkään ei tarvitse katsoa kurjuuttani.

Vierailija
29/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:00"]

No noinhan ne miehet kai usein ajattelee. Mietitäänpä, kuinka suuren ponnistuksen he joutuvat tekemään kun  ripuloivasta ja oksentelevasta naisestaan huolehtivat. Rehellisyydestä pointsit aloittajalle.

[/quote]

Totta mooses, rehellisyydestä pisteet! Samalla teki kyllä itsestään helvetin tyhmältä vaikuttavan kaverin.

[/quote]

Miksi rehellisyys tekisi tyhmäksi?

Vierailija
30/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten aloitus ihan ymmärrettävä, mutta tuo seksikkyys-juttu hämää. Tarviiko naisen edustaa aina ja joka tilanteessa seksuaalista energiaa hohkavaa olentoa? Vai onko aloittajan vaikea nähdä ihminen avuttomana ja huonolla hapella? Vai onko tyttöystävä ollut tähän asti paapova, huomioiva ja hetivalmis toteuttamaan toiveita ja mies-polo jää nyt vaille tuota kaikkea.

Vierailija
31/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on samanlainen herkkäkulli kuin mun mies. Kyllä sen voi tavoille opettaa.

Vierailija
32/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huokaus*

Minäkään en varsinaisesti halua oksentaa/ripuloida kenenkään nähden, mutta joskus kyseiset eritteet vaan tulevat. Hyökkäävät sillä sekunnilla kun haluavat. Siinä on kyllä seksi ja seksuaalisuus viimeisiä asioita joita miettii.

Vierailija
33/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:17"]Ei taida olla sinun tosirakkautesi. Minä taas voisin vaikka syödä mieheni paskaa, niin paljon häntä jumaloin! Mitkään hänen ruumiintoimintonsa eivät ällötä.

[/quote]

Voisit syödä miehesi paskaa? Onkohan tuokaan ihan normaalia.

[/quote]

Jumaloit? Kuulostaa epäterveeltä.

[/quote]

Kakan syöntiin liittyy toisen ihmisen palvonta. Kakka on suurimmaksi osaksi vettä 75%. Vain pieni osa haitallisia bakteereita (e.colia).

[/quote]

No ei se tee kakasta yhtään sen houkuttelevampaa, vaikka siitä suurin osa olisikin vettä. Ja sitä ei ole tarkoitettu syötäväksi.

[/quote]

Ripulipaskahan nimenomaan on suurimmaksi osaksi vettä johtuen suoliston häiriötilasta. Normaalpaska ei ole juurikaan vetistä.

Vierailija
34/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mullekin tulossa kun niin on paha olo... oiko johtua tästä kuumuudesta?

Vierailija
35/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:37"]

*huokaus* Minäkään en varsinaisesti halua oksentaa/ripuloida kenenkään nähden, mutta joskus kyseiset eritteet vaan tulevat. Hyökkäävät sillä sekunnilla kun haluavat. Siinä on kyllä seksi ja seksuaalisuus viimeisiä asioita joita miettii.

[/quote]

Nuo on kyllä niitä elämän noloimpia tilanteita, joihin kukaan ei soisi joutuvansa.

Vierailija
36/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tunteesi eivät vaikuta normaaleilta. Pelkäät, ettet näe kumppaniasi enää lainkaan viehättävänä taudin jälkeen. Mistäköhän pelkosi johtuu? Onko ennen käynyt niin, että naisen hetkellinen sairastelu tai muu huono sattumus on jättänyt sinuun ylitsepääsemättömän jäljen ja peli on menetetty?

Sanon nyt suoraan, että tuntuisi todella pahalta olla tyttöystäväsi, koska joutuisin varomaan itseäni ja kulkemaan elämän ajoittaiset kurjat polut yksin. Pelkäisin sinun muutoin jättävän minut. Pelkäisin, etten riitä sinulle tällaisena ihan tavallisena ihmisenä. Pelkoni olisi sitä paitsi 100% aiheellinen. Ellen pitäisi jotain kulissia yllä esim. omista ruumiintoiminnoistani, järkyttyisit inhimillisyydestäni ja kääntäisit minulle selkäsi. Ei se ole kumppanuutta. Se on sinun heikkouttasi asettua toisen ihmisen asemaan ja heikkoutta nähdä minussa se mun kaikkeuteni, kaikki minussa.

Olet kuitenkin jo täysin aikuinen ihminen ja ns. perheen perustamisiässä, joten onnellisemman tulevaisuuden näet jos koetat nyt unohtaa pelkosi ja luottaa, että se söpö, kaunis ja haluttava nainen ilmestyy taas parin päivän päästä elämääsi tästä ällöstä sairaudesta huolimatta. Joskus hän taas sairastaa, mutta tiedät silloin sen, että inhotus kaikkea sitä ripulointia yms. kohtaan on vain ohimenevää. Viikon päästä olette taas toistenne kimpussa, jos et siis itse ole pää pöntössä.

Jos suhde tämän takia kariutuu, ehdotan kaikella kunnioituksella ja ystävyydellä sinulle psykoterapiaa. Tsemppiä, muista että nyt tyttöystäväsi paraneminen ja olon helpottaminen onteidän molempien parhaaksi! :)

Vierailija
37/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä heitä joiden puoliso on vakavasti sairas ja lopeta tuo turhanpäiväinen ulina.

Vierailija
38/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko tää provo kun tällaisia ihmisiä on olemassa.

Todella outoa että toinen voi miettiä noin itsekkäästi ja pinnallisesti kun toisella on kauhea olo. Itse olisin vaan huolissani.

Ei voi oikein perustella sillä että suhde on vasta alussa, kyllähän sun täytyy tietää että tyttöystäväsi paskoo ihan normielämässäkin. Miten se ei sitten poista seksikkyyttä kun mietit että tuostakin perseestä tunkee paskaa.

Oot kyllä lapsellinen tuon ikäiseksi. Mä kun saarnaan sulle ja oon itse 20v.

Vierailija
39/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, eihän tuollaisen miehen edessä uskaltaisi tehdä mitään, ettei näyttäisi epäseksikkäältä. Ei voisi käydä vessassa jos hän on lähistöllä (sieltähän voisi kuulua jopa ääniä), ei voisi harrastaa liikuntaa (kun ap kertoi hikoilunkin olevan epäviehättävää), pitäisi varoa ettei löhöä sohvalla epäviehättävässä asennossa jne.

Vierailija
40/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:40"]Onkohan mullekin tulossa kun niin on paha olo... oiko johtua tästä kuumuudesta?

[/quote]

Aamupahoinvointia...