Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalstalla osa hyviä kirjoittajia :)

Vierailija
21.07.2014 |

Aika huima ero suomi24seen kirjoittajien verbaalisilla kyvyillä. Ilolla lukee joitakin ketjuja.

Selvästi kirjallista lahjakkuutta paljon käytössä.

Onko täällä paljon pitkällekin koulutettuja ihmisiä?

Saa laittaa koulutuksen, JOS HALUAA :) !

Maisteri

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen FL ja kirjoittanut aikanani superällän ylppäreissä. Ei musta kuitenkaan ainakana vielä kirjailijaa ole tullut :(

Vierailija
42/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen lahjakas paska kuski siis roska auton kuljettaja

koulutuksena cee kortti

tykkään kirjoittaa tänne mieli piteitäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan mihin vertaa. Suomi24:llä joukko on epämääräistä, mutta myös niin heterogeenistä, ettei voi ihan suoraan yleistää. Jossain Demillä ei varmaan kukaan osaa mitään kirjoittaa oikein. Täällä porukka on usein ilkeää ja pikkumaista, mutta jotkut keskustelut on hyvinkin fiksuja, esim. se 70-luvun äidit -ketju, jonka tarinat on todella riipaisevia. 

Vierailija
44/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on vaan sana hallussa.

Vierailija
45/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja ja kielipoliisi. Valvon huolella, että äidinkieltä ei kohdella kaltoin ja pilkut ovat paikallaan. Verbaalisti en ole lahjakas, kaikki tarmo menee virheiden etsimiseen.

Vierailija
46/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:39"]Olen FL ja kirjoittanut aikanani superällän ylppäreissä. Ei musta kuitenkaan ainakana vielä kirjailijaa ole tullut :(

[/quote]

Mikä muuten on super-L? Kirjoitin itse ysärillä 95/99.

Vierailija
47/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
48/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatesuunnittelija. Äidinkielen arvosanani on L.

Vierailija
49/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:34"]

Mitä ihmettä? :D Mun mielestä nää on karmeeta luettavaa. Myönnän, että itsekin kierjoittelen vähön niin ja näin. Mielestäni vauva.fi -tekstit eivät ole kovin tärkeitä. Joskus en jaksa laittaa pilkkuja tai taivuttaa sanoja oikein, mutta ainakin osaan kirjoittaa sanan niinpä oikein. Koulutus on tällä hetkellä lukio. Kirjoitin äidinkielestä E:n. Menen syksyllä yliopistoon opiskelemaan fysiikkaa.

[/quote] Mikäli oikeesti kirjoitit En niin sinun pitäisi pystyä parempaa tekstiä suoltamaan. 

Vierailija
50/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppatieteiden fakiiri

Vierailija
51/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:34"]

Mitä ihmettä? :D Mun mielestä nää on karmeeta luettavaa. Myönnän, että itsekin kierjoittelen vähön niin ja näin. Mielestäni vauva.fi -tekstit eivät ole kovin tärkeitä. Joskus en jaksa laittaa pilkkuja tai taivuttaa sanoja oikein, mutta ainakin osaan kirjoittaa sanan niinpä oikein. Koulutus on tällä hetkellä lukio. Kirjoitin äidinkielestä E:n. Menen syksyllä yliopistoon opiskelemaan fysiikkaa.

[/quote] Mikäli oikeesti kirjoitit En niin sinun pitäisi pystyä parempaa tekstiä suoltamaan. 

[/quote] E:n

Vierailija
52/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:45"]

Riippuu varmaan mihin vertaa. Suomi24:llä joukko on epämääräistä, mutta myös niin heterogeenistä, ettei voi ihan suoraan yleistää. Jossain Demillä ei varmaan kukaan osaa mitään kirjoittaa oikein. Täällä porukka on usein ilkeää ja pikkumaista, mutta jotkut keskustelut on hyvinkin fiksuja, esim. se 70-luvun äidit -ketju, jonka tarinat on todella riipaisevia. 

[/quote]

Samaa mieltä. Ehkä paras ketju täällä. Herättää paljon ajatuksia ja auttaa ymmärtämään, että ei ole tämän ilmiön kanssa sittenkään yksin. Paljon tehokkaampaa kuin tuijotella jossain yksiössä luimua terapeuttia silmiin. Tykkään.

Haluan ainakin itse rohkaista ihmisiä kirjoittamaan paljon. Se auttaa samalla muitakin, mutta selkeyttää ennen kaikkea myös solmuja itsensä sisällä ~ kun siis voi julkilausua *salaisuuksia* ilman häpeää ja löytää vertaistukea. Osa hauskoja humoristeja täällä, itsekin nauran. 

Kiva saitti.

Vierailija
53/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:40"]

minä olen lahjakas paska kuski siis roska auton kuljettaja

koulutuksena cee kortti

tykkään kirjoittaa tänne mieli piteitäni

[/quote]

hyvä :D

Vierailija
54/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:48"]

Olen lähihoitaja ja kielipoliisi. Valvon huolella, että äidinkieltä ei kohdella kaltoin ja pilkut ovat paikallaan. Verbaalisti en ole lahjakas, kaikki tarmo menee virheiden etsimiseen.

[/quote]

hehehe just tällaisia huumorityyppejä hauska lukea, jotka osaa nauraa itselleenkin hyväntahtoisesti :)

Vierailija
55/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:57"]

Kiitos.

[/quote]

Ole hyvä :)

Eikö ole kiva, että joskus voi jakaa tunnustustakin toisille. Koska sen teistä moni ansaitsee :)

Tykkään, että täällä on useinmiten melko asiallisia ja pohdiskelevia puheenvuoroja. Toki välillä ilkeitäkin, mutta aika vähän suhteessa siihen, missä ennen surffailtu. Kiitos siitä :)

Vierailija
56/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja, FM

Vierailija
57/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisilla  lahjoillani hankin kasvatustieteen maisterin tutkinnon, ja haaveeni on ryhtyä kirjailijaksi.

Vilkas mielikuvitus on köyhän ainut huvitus ... ja toivon kuuluvani aloittaja kiittämään joukkoon.

Vierailija
58/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokoonpanija, mä panen kokoon.

-KokonainenPanija

Vierailija
59/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) :)

Vierailija
60/77 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyseppä-keittäjä, ilman amiskalapuikkoja ja verbaliikka on sen mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan