Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein henkilö elämäsi aikana?

Vierailija
21.07.2014 |

Kuka ihminen on saanut sinut järkyttymään käytöksellään? Itsellä oli nuorempana työhaastattelu, haastattelijana toimi vanha mies. Hän kysyi että onko minulla henkisiä ongelmia, sanoin että nuorempana masennusta. Mies haukkui minut mielisairaaksi, ja välillä tiuskasi minun olevan sössöttäjä ja laiskimus. Ja lopulta sanoi että en saa paikkaa koska olen liian läski tähän työhön.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoleni on törkein tuntemani ihminen. Kohtuuttomia vaatimuksia sekä koulussa että kotona, piiskaamista, naamalle sylkemistä, eri ruoka kuin omille lapsille, lapsenvahtimisesta saatujen palkkioiden ottaminen pois, lukiolaisena minun piti kesäansioilla maksaa kaikki vaatteet ja harrastukset, saunassa hän ihmetteli, miten minulla (olin silloin 17 v) on niin riippuvat rinnat jne. Sokerina pohjalla kielsi tulemasta kotiin kun täysi-ikäisenä en totellut häntä työpaikan valinnassa. Aika pitkään pysyinkin poissa.

Vierailija
2/33 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorena lääkkellisen keskeytyksen, jonka jälkeen minulla oli aika ehkäisyneuvolaan. Pyysin saada lisätietoa kuparikierrukasta, sillä hormonaalinen ehkäisy ei sopinut (kovat mielialavaihtelut, tiputtelua). Ehkäisyneuvolan (joku seksuaaliterapeutti se oli) suorastaan huusi, että älä tyttö ole tyhmä ja tyrkytti pillerireseptiä. Asiallisesti pyysin kuitenkin kertomaann kierrukasta, josta kertoi pelkkää huonoa. Tenttasi ilkeästi miksi olin hormonaalista ehkäisyä vastaan. Sanoin rehellisesti, että tiputteluvuotoa ja mielialan vaihteluita, sekä veritulpan pelko (suvussa). Veritulppa oli kuulemma paskapuhetta, ei ole mitään riskiä. Kun mainitsin haluavani muutenkin elää mahdollisimman "lääkkeettömästi" niin katsahti kenkiini, ja sanoi kenkäni olevan nahkaa. Että käytänhän minä nahkakenkiäkin, että se siitä luonnollisuudesta. Kengät olivat kyllä tekonahkaa, josta mainitsinkin ääneen. "Kyllä minä näen, että nahkaa ovat" oli vastaus.

Tapaaminem loppui siihen, että työntekijä ihmetteli mikä meitä nuoria vaivaa. "Vauvojen tappaminen ei ole ehkäisykeino". Itkien poistuin tuon hirveän naisen luota. Harmi, että olin liian järkyttynyt tehdäkseni valituksen ko tyypistä. Myöhemmin luin muidenkin vastaavanlaisia kokemuksia ko tyypistä, ja toivon, että tyyppi sai kenkää.

Omat mielipiteet ja tunteet tulisi tuollaisessa ammatissa kuollettaa. En puolustele keskeytystä, mutta tuollainen käytös oli kyllä täysin asiatonta ammattilaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli varsin törkeä, yksi törkeimmistä. Ei koskaan tehnyt asioita selväksi että minkälaista suhdetta hakee vai hakeeko suhdetta edes ollenkaan, huijasi minua monin tavoin salaa nauttien ja pitäen minua tyhmänä. Olimme etäsuhteessa ja myöhemmin selvisi ettei hän hakenut suhdetta vaikka niin esitti, vaan viihtyy paremmin sinkkuna yhden illan juttuja harrastaen ja minä kun luulin että mies oli varattu vaan eipä ollut. Exä oli mustasukkainen myös aiheetta ja yritti määräillä, minä en olisi saanut esimerkiksi sukulaisiani nähdä miehen takia koska oli mustasukkainen vaikka hän itse petti minua koko ajan. Minulle siis asetettiin erilaisia sääntöjä, lopulta siihenkin liittyen etten olisi saanut illalla ruokaostoksilla käydä, en kuunnellut enkä hyväksynyt näitä sairaalloisia sääntöjä. Kysyin kerran exältäni puhelimessa että missä hän oli kun teki katoamistemput, kertoi syyksi vaan että minä olen kuulemma pakkomielteinen häntä kohtaan kun kehtasin kysyä hänen viikonlopputekemisiään ja minä kuulemma kontrolloin häntä liikaa. Niin aikuiselta ihmiseltä kehtasinkin kysyä tekemisiä ja jopa "kontrolloida" kysymällä. Eipä vielä kukaan toinen mies ole ikinä moisia juttuja töksäyttänyt, vähemmälläkin olisi päässyt minusta eroon ja lopulta se olin minä joka hänet jätti netissä, muuta ei ansainnut. Kehtasi sitten vielä vuosien päästä valehdella serkulleen että hän jätti minut, kävi varmaan miehen suurelle egolle. Välillä jopa toivon että olisin ollut ilkeämpi tätä miestä kohtaan, tuntuu että hän pääsi kumminkin liian helpolla, vaikka menneet on menneitä.

Vierailija
4/33 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tää on helppo: -Mies 29v-

Vierailija
5/33 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita törkimyksiä vastaan tullut elämän varrella monenlaisia.

Vierailija
6/33 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa ambulanssi henkilökunta kieltäytyi ottamasta kyytiin viimeisillään raskaana olevaa nuorta naista. Potilaan todella voimakas vatsakipu oli alkanut kesken lennon, matkustajana oleva lääkäri tutkinut ja käskenyt kutsua sairaskuljetuksen kentälle. Ensihoitaja ivasi kivusta itkevää tyttöä, että "voivoi kun ei me voida sun turistiripulillesi mitään tehdä". Muutaman tunnin kuluttua äidin kivut voimistuivat entisestään ja sama ambulanssi kutsuttiin uudelleen.  Sama naisensihoitaja suostui siinä vaiheessa viemään sairaalaan, mutta puhui edelleen vatsataudista. Sairaalassa todettiin ohutsuolen kiertymä joka leikattiin. Oireet olivat klassiset. Jos potilas ei olisi vaatinut hoitoa tai leikkaus olisi viivästynyt, tuloksena olisi ollut kuolio ja joko kuolema tai avannepussi.

Vierailija
7/33 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:17"]Tiedän tapauksen jossa ambulanssi henkilökunta kieltäytyi ottamasta kyytiin viimeisillään raskaana olevaa nuorta naista. Potilaan todella voimakas vatsakipu oli alkanut kesken lennon, matkustajana oleva lääkäri tutkinut ja käskenyt kutsua sairaskuljetuksen kentälle. Ensihoitaja ivasi kivusta itkevää tyttöä, että "voivoi kun ei me voida sun turistiripulillesi mitään tehdä". Muutaman tunnin kuluttua äidin kivut voimistuivat entisestään ja sama ambulanssi kutsuttiin uudelleen.  Sama naisensihoitaja suostui siinä vaiheessa viemään sairaalaan, mutta puhui edelleen vatsataudista. Sairaalassa todettiin ohutsuolen kiertymä joka leikattiin. Oireet olivat klassiset. Jos potilas ei olisi vaatinut hoitoa tai leikkaus olisi viivästynyt, tuloksena olisi ollut kuolio ja joko kuolema tai avannepussi.

[/quote]

Siis onko tuossa kaksi eri juttua? Ensimmäinen jossa nainen raskaana ja toinen jossa nainen lentokoneessa? Vai onko kyse samasta naisesta?

Vierailija
8/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri jonka mielestä minun ei olisi pitänyt surra äitini kuolemaa. Tämä nainen ihmetteli miten joku voi märistä jonkun "pystyynkuolleen" kuolemaa koska kyseessä oli vanha ihminen joka olisi joka tapauksessa pian kuollut. Kyllä näitä riittää joka lähtöön näitä törkeilijöitä. Tässäkin oli kyseessä korkeastikoulutettu keski-ikäinen nainen jonka käsittääkseni olisi pitänyt jonkunlainen hyvä kasvatus saada. Eli vaikka olisi itse ollut todella tuota mieltä niin hyvä kasvatus ainakin estää mölisemästä kaikkea ääneen julkisesti.

Vierailija
9/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystäväni, toivoi minulle keskenmenoa ja suunnitteli tönäisevänsä minua sen aikaansaamiseksi. Ilman mitään syytä.

Vierailija
10/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet kaksoset... Heistä se toinen osapuoli. Valehtelee jatkuvasti, keksii pöyristyttäviä valheita huomion haun takia mm. oli kolarissa jossa kuoli vauva, yritettiin raiskata ym

Ilkeä, inhottava ja ihan oikeasti mätä persoona!

Vierailija
11/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:20"]

Työkaveri jonka mielestä minun ei olisi pitänyt surra äitini kuolemaa. Tämä nainen ihmetteli miten joku voi märistä jonkun "pystyynkuolleen" kuolemaa koska kyseessä oli vanha ihminen joka olisi joka tapauksessa pian kuollut. Kyllä näitä riittää joka lähtöön näitä törkeilijöitä. Tässäkin oli kyseessä korkeastikoulutettu keski-ikäinen nainen jonka käsittääkseni olisi pitänyt jonkunlainen hyvä kasvatus saada. Eli vaikka olisi itse ollut todella tuota mieltä niin hyvä kasvatus ainakin estää mölisemästä kaikkea ääneen julkisesti.

[/quote]ainakin tämän yläpeukuttajat ovat törkimyksiä! miten voitte olla noin vahingoniloisia?

Vierailija
12/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri (miespuolinen) olin raskaana ja hän puhui joka päivä siitä että vauvat ovat hirveitä oksettavia olentoja. Kerran hän puhui siitä että hän kaataa minut että vauva kuolisi mikä oli varmaan vitsi, mutta silti todella järkyttävää. Aina töissä hän katsoi halveksuen mahaani ja toivoi vauvan olevan pahasti kehitysvammainen. Hyi mikä tyyppi!

Vierailija
13/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:20"]

[/quote]ainakin tämän yläpeukuttajat ovat törkimyksiä! miten voitte olla noin vahingoniloisia?

[/quote]

Vai olisko ne myötätuntopeukkuja?

Vierailija
14/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:20"]

[/quote]

Aika jännästi käsitetään eri tavoilla peukuttamisen merkitys; itse miellän yläpeukuttamisen tarkoittavan mm. sitä, että on samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Ja ei, en ehtinyt peukuttaa itse :)

Vierailija
15/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni.. Narsistinen henkisesti väkivaltainen, päällisin puolin normaalin ja miellyttävän oloinen mies. Vainoaa säännöllisesti vielä 4vuotta eron jälkeenkin, mutta voi kuinka hyvältä tuntuukaan, että on oma turvallinen koti, ja sitä pöljää ei tarvi pelätä enää kuin hyvin satunnaisesti sen 24/7 sijaan.

Vierailija
16/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari entistä työkaveria ja pomoa. Olin työpaikkakiusattu, ja julmuudellaan he aiheuttivat minulle vakavan, lääkehoitoa vaativan masennuksen. 

Vierailija
17/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko siis ymmärtänyt petkutuksesta väärin ; yläpeukku= samaa mieltä kirjoittajan kanssa, alapeukku= eri mieltä kirjoittajan kanssa.

Eli yläpeukku kirjoittajalle, jonka työkaveri ei ymmärtänyt äidin kuoleman suremista, tarkoitti osaltani myötätuntoa kirjoittajalle ja tuomitsemista tärkeälle työkaverille.

Vierailija
18/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein henkilö oli kiusaajani koko peruskoulun. Hänellä ei varmaan ollut mitään tunteita, oli sosiopaatti. Hän löi, syrji, haukkui, pilkkasi joka päivä. Vielä nauroi päälle. Kun kerroin opettajille, minut siirrettiin koulusta pois. Minut. Minä en koskaan tehnyt mitään kenellekkään, en vieläkään ymmärrä miksei kiusaajaa voitu siirtää pois koska mulla meni 45 minuuttia joka aamu mennä bussilla siihen uuteen kouluun. Aika outoa käytöstä koulultakin, ja rehtori vielä puolusteli kiusaajaa että "eeii, 'matti' vaan tykkää susta ei se pahaa tarkota..."

Vierailija
19/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusaputoimiston asianajaja... Kävin siellä kun eksä ei maksanut elareita eikä allekirjoittanut sopimuksia. Tämä tyyppi ilmoitti että "mitäpäs menit naimisiin ulkomaalaisen kanssa" ja sitten ei saanut omia töitään tehtyä.

Vierailija
20/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi, jonka mielestä en osaa olla äiti hänen kultamussukkapoikansa lapsille ja joka muistuttaa joka välissä poikaansa että sen pitäs hankkiutua huorasta eli minusta eroon. Juu ja tuon takia emme anoppia edes tapaa, ei mieskään enää sitä jaksa kun on kymmenen vuotta kuunnelllut. Viimeksi kun käytiin anopin kotona niin oli laittanut meidän hääkuvaan miehen nuoruudenaikojen tyttöystävän pään mun pään päälle. Voi tietysti olla että kyseessä on joku alkava Alzheimer tai joku mielen sairaus mutta mulle on ihan sama niin kauan kuin anopin ainoat puheet mulle ovat huorittelua.