Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein henkilö elämäsi aikana?

Vierailija
21.07.2014 |

Kuka ihminen on saanut sinut järkyttymään käytöksellään? Itsellä oli nuorempana työhaastattelu, haastattelijana toimi vanha mies. Hän kysyi että onko minulla henkisiä ongelmia, sanoin että nuorempana masennusta. Mies haukkui minut mielisairaaksi, ja välillä tiuskasi minun olevan sössöttäjä ja laiskimus. Ja lopulta sanoi että en saa paikkaa koska olen liian läski tähän työhön.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta älkää kukaan myöntäkö työhaastattelussa mitään entisiä masennuksia! Tai nykyisiäkään.

Vierailija
22/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole (onneksi) elämäni aikana tavannut niin törkeitä ihmisiä kuin te, mutta kerran menin kauppaan ja ostin omenoita, porkkanoita, rasvatonta maitoa ja suklaalevyn mulle ja poikakaverille yhteiseksi. Kaupan kassalla sitten joku 20 vee nainen sanoi että tiedäksää et suklaalevys on yli 1000 kaloria? En suosittele sulle tätä... Sitten se nauro sille että yritän olla terveellinen kun ostin omenoita ja porkkanoita. Sitten tämä neitokainen vielä pyysi 2 euroa enemmän mitä piti. Oli hyvää asiakaspalvelua joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole (onneksi) elämäni aikana tavannut niin törkeitä ihmisiä kuin te"

oho, tuo kuulostaa siltä että te olisitte törkeitä, tarkoitin että en ole tavannut niin törkeitä ihmisiä kuin te olette tavanneet:D:D

Vierailija
24/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:35"]

Anoppi, jonka mielestä en osaa olla äiti hänen kultamussukkapoikansa lapsille ja joka muistuttaa joka välissä poikaansa että sen pitäs hankkiutua huorasta eli minusta eroon. Juu ja tuon takia emme anoppia edes tapaa, ei mieskään enää sitä jaksa kun on kymmenen vuotta kuunnelllut. Viimeksi kun käytiin anopin kotona niin oli laittanut meidän hääkuvaan miehen nuoruudenaikojen tyttöystävän pään mun pään päälle. Voi tietysti olla että kyseessä on joku alkava Alzheimer tai joku mielen sairaus mutta mulle on ihan sama niin kauan kuin anopin ainoat puheet mulle ovat huorittelua.

[/quote]no eipä tästäkään viestin kirjoittaja tietenkään kerro miten itse kohtelee anoppia. todennäköisesti voi sanoa että sitä saa mitä tilaa eli myös kirjoittaja on kusipää anoppia kohtaan

Vierailija
25/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja joka vastasi puhelimeen sairaalan ajanvarauksessa. Lueteltuani kaikki oireeni, hän paheksui että soitan sinne pelkän kuumeen takia (oireita oli siis iso liuta). Puhui todella kamalaan sävyyn ja kuumehorkassani aloin itkeä suoraan puhelimeen. Itkemällä sain soittoajan lääkärille joka kuunteli oireeni ja käski lähtemään samantien asemalle. Oli todella pitkälle mennyt munuaistulehdus. Että siinä rouva hoitajalle "pelkkä kuume". En ole ikinä niin kylmää ja epäempaattista ihmistä tavannut.

Vierailija
26/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:20"]

Työkaveri jonka mielestä minun ei olisi pitänyt surra äitini kuolemaa. Tämä nainen ihmetteli miten joku voi märistä jonkun "pystyynkuolleen" kuolemaa koska kyseessä oli vanha ihminen joka olisi joka tapauksessa pian kuollut. Kyllä näitä riittää joka lähtöön näitä törkeilijöitä. Tässäkin oli kyseessä korkeastikoulutettu keski-ikäinen nainen jonka käsittääkseni olisi pitänyt jonkunlainen hyvä kasvatus saada. Eli vaikka olisi itse ollut todella tuota mieltä niin hyvä kasvatus ainakin estää mölisemästä kaikkea ääneen julkisesti.

[/quote]ainakin tämän yläpeukuttajat ovat törkimyksiä! miten voitte olla noin vahingoniloisia?

[/quote]

Tyhmä. Eiköhän ne ole solidaarisuuspeukkuja.

Vierailija
27/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaavanlainen sairaalatarina, ei tosin yhtä vakava kuin edellisellä mutta soittaessaan minulla oli hätä. Kerroin rauhallisesti puhelimessa pojalleni sattuneesta onnettomuudesta, millaisia haavoja oli ja suurimmat pään alueella. Vaativat mielestäni tikkejä. Puhelimeen vastannut sairaanhoitaja kysyi minulta asiani kerrottuani, että miksi soitan sinne? Sanoin että oma terveysasema on jo kiinni (n klo 18) ja tämä yhteispäivystyksen nro on se johon pitää soittaa. No kai teidän sitten pitää tulla tänne! Jos ei olis ollu pakko, emme olis lähteneet. Useiden tikattujen ja liimattujen haavojen kanssa palasimme sairaalasta kotiin :(

Vierailija
28/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:20"]

Työkaveri jonka mielestä minun ei olisi pitänyt surra äitini kuolemaa. Tämä nainen ihmetteli miten joku voi märistä jonkun "pystyynkuolleen" kuolemaa koska kyseessä oli vanha ihminen joka olisi joka tapauksessa pian kuollut. Kyllä näitä riittää joka lähtöön näitä törkeilijöitä. Tässäkin oli kyseessä korkeastikoulutettu keski-ikäinen nainen jonka käsittääkseni olisi pitänyt jonkunlainen hyvä kasvatus saada. Eli vaikka olisi itse ollut todella tuota mieltä niin hyvä kasvatus ainakin estää mölisemästä kaikkea ääneen julkisesti.

[/quote]ainakin tämän yläpeukuttajat ovat törkimyksiä! miten voitte olla noin vahingoniloisia?

[/quote]

Olet ymmärtänyt väärin ala- ja yläpeukuttamisen merkityksen. Selittääköhän tämä sen, miksi niitä pahuksen alapeukkuja aina ilmestyy ihan järkeviin ja asiallisiinkin viesteihin...

Vierailija
29/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ala-asteen koulukiusaajani. Oli ekalla ja tokalla luokalla mun kaveri, sitten kolmannella alkoikin kiusaajaksi. Piti kuudennen luokan loppuun asti kummallista peliä, että välillä oli niin kaveria niin kaveria että! Ja sitten välillä haukkui, pilkkasi, satutti ja mollasi, että huhhuh. Kaikenlaista ihan typerää vieläpä, esim. "kaikki ne joiden maalaukset pääsi käytävään X on parhaita -- paitsi ne, joissa on joku tyhmä hevonen". Eli kun oma työnsä ja uuden kaverinsa työt pääsivät tuohon mainittuun käytävään, olivat he parhaita, minä en, koska maalasin hevosen maalaukseeni.

Vierailija
30/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä peukutan ylös jos komppaan vastaajaa. negapeukkua tosin tulee ristiriitaisesti ikäville asioille tai ilkeille kommenteille

Vierailija
31/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eräs tuttu joka koki tehtäväkseen määrätä ketä saan tavata ja ketä en. Lopetin yhteydenpitomme siihen.

Vierailija
32/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja/hoitaja, mikä lie ku menin raskaana ollessa vk14 verenvuodon takia itkien päivystykseen ja vähätellen otti asiani vastaan ja istutti moneksi tunniksi käytävälle ja kun pääsin vastaanottoon niin halusi oikein itse katsoa "kuinka paljon sitä vuotoa nyt on" ja itsekkin totesi, ohhoh onpa sitä paljon, keskenmeno.... jäänyt mieleen , ehkä nik herkässä tilassa silloin myös.

Vierailija
33/33 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun sairaalassa. Ehkäisy petti ja yhdessä mentiin puolison kanssa selvittämään miten pitkälle oli kerennyt raskaus mennä kun testit antoi kotona negatiivistä.

Sairaanhoitaja alkoi haukkumaan minua huonoksi ihmiseksi kun päädyn keskeytykseen, hänestä tulen katumaan päätöstä aina kun näen lapsen. Hän alkoi jopa omaa aborttikokemusta kertomaan. Kuinka hän tuntee huonoa omaatuntoa ja katumusta sillä se lapsi olisi nyt sen ja sen ikäinen.. 

Kun kerroin että taloudellinen tilanne on todella tiukka ja suhdekkin aika tuore tokasi hoitaja että no jos suhde ei kestä niin se ei kestä ja sossuun vaan. Sieltä muutkin YH saa avustusta.

Ja  kerroin että minulla oli yli 10-vuotta sitten kohdunkaulasyöpä oli sekin oma syy kun olin polttanut tupakkaa..

siinä itkin ja tärisin enkä osannut puolustaa tuolle tunteettomalle ääliölle itseäni. Tilanne oli muutenkin ikävä, tunneskaala oli rankka enkä toivo sellaista kokemusta kellekkään. Toivottavasti tämä sairaanhoitaja EI ole enää sielä töissä.