Mitä olette tehneet niillä tinaisilla ristiäislahjoilla?
Saimme tinasta valmistettuja esineitä kun lapsellamme oli ristiäiset. Emme kuitenkaan keksi niille mitään paikkaa, eli taitavat jäädä pakettiin laatikon pohjalle. Onko muilla sama juttu?
Kommentit (6)
Joo, siis jätettiin laatikon pohjalle, paitsi yhden, jonka kummit ottivat matkaansa että kaiverruttavat sen, ja sen jäi sitten sille tielleen (siitä on nyt 6 vuotta).
Olen heittänyt menemään, kun eihän niillä mitään tee. Ihmetyttää miten ihmiset kehtaa tuoda lahjaksi moista roskaa.
No ainakin se esikoisen saama putkilo minne kai kastetodistus olisi pitänyt sulloa.. Huonosti soveltuu suomalaiselle kastetodistukselle. Valokuva-albumit joissa tinakehykset on kyllä käytössä. Paitsi kuopuksen kun kastekuvatkin on vielä saamatta kummin poikaystävältä (6v sitten oli juhla)..
Meillä on niin kehyksiä, maljakoita, soittorasioita, pikkulippaita.. Kaikki on laitettu kauniisti esille vitriiniin. Mun mielestä noi on kivoja lahjoja.
Olkaas kekseliäitä! Asentakaa esim vauvan huoneeseen hylly seinälle ja laittakaa esineet sinne tai etsikää iso laatikko jonne nätisti keräätte saatuja lahjoja! Ne voivat olla lapselle tulevaisuudessa tärkeitä. Ne lahjat hyvää hyvyyttä ostetaan LAPSELLE ei vanhemmille joten vanhemmalla ei ole oikeutta heittää niitä roskiin. Lapsi voi esim. Teininä itse heittää ne menemään tai myydä jos ei niistä pidä.
Jep.