Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia vuokratyöpaikoista?
25.09.2014 |
Oletko ollut itse vuokratyöntekijänä tai tiedätkö siitä muuten vain jotakin? Mulle ihan vierasta, mutta työttömänä kun nyt olen niin kaikkia vaihtoehtoja pitää pohdiskella...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Työskentelin vuokratyöntekijänä nykyisessä työpaikassani n. 1,5 vuotta ennen kuin minut palkattiin vakituiseksi. Homma pelitti todella hyvin, mitään muuta eroa siinä ei ollut kuin se että palkka maksettiin eri paikasta kuin vakkareille. Tietysti riippuu varmasti vuokratyönantajasta, mutta minulla ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa.
Lisätietoa vuokratyöstä voit lukea osoitteesta
http://www.tem.fi/files/35643/TEM_vuokratyoopas_netti.pdf