Keskustelujen taso nousee keskiyön jälkeen
Kommentit (42)
Parhaimmat keskustelut on aina öisin. Ei mulla muuta.
Paitsi kukaan ei ole keskustelemassa enää tähän aikaan. Muutama hassu ihminen vaan.
Kännykällä jaksaa naputella öisin, kun ei ole muuta touhua käsillä. Kai me fiksuimmat valvomme ja pohdimme, kun päivän kohellus ja kevyet löpinät ja kuluneet provot vaimenee. :D
Ainakaan tämä ketju ei todista väkevästi otsikon väitteen puolesta.
Totta. Turhat provot ja lätinät loistavat poissaolollaan.
Luovat ja sopivasti hullut ihmiset ovat yöihmisiä.
Paitsi pedot liikkuu öisin, niistä en tykkää. On tänään vissiin jossain puskassa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:57"]Luovat ja sopivasti hullut ihmiset ovat yöihmisiä.
[/quote]
Tämän kyllä allekirjoitan omalta osaltani :D Kai sitä hulluutta ja luovuuden aineksia joskus pitää kehitellä eteenpäinkin ja yöllä on aikaa, kun ei tarvitse suorittaa mitään järkevää ja aikuismaista.
Katselen juuri ulos ja selvästi yksi puska suhisee. Oisko pedo vai siili. Varmuuden vuoksi menen peiton alle piiloon.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:45"]
Paitsi kukaan ei ole keskustelemassa enää tähän aikaan. Muutama hassu ihminen vaan.
[/quote]Americans rule after midnight.
Minusta tämä on hyvä ketju, ja kannatan tätä ketjua. Harmi että yöllä pitäisi nukkua kuitenkin.
Ei tarvi nukkua, kun on vielä kaksi viikkoa lomaa. Saa valvoa, jos ei väsytö.
Modet nukkumassa niin keskustelutkin pysyvät mielenkiintoisina.
Mun keskustelu tyssää nyt tähän. Hyvää yötä av. Olkaa kilttejä toisillenne.
Yökyöpelit on joissain tutkimuksissakin todettu älykkäämmiksi kuin aamuvirkut. Yöllä on myös vähemmän häiritseviä tekijöitä, joten ajatukset pääsevät "jalostumaan" rauhassa. :)
Tämän takia varmaan valvon yöt ja nukun päivät.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:19"]Modet nukkumassa niin keskustelutkin pysyvät mielenkiintoisina.
[/quote]
Olisko tosiaan näin? Saattaa olla vinha perä, että kiltteyskin lisääntyy. Ei kukaan ainakaan jakele ilkeitä pikku näpäytyksiä joka väliin, eli joku sellainen nukkuu.
Onko näin? Ei mulla muuta.