Keskustelujen taso nousee keskiyön jälkeen
Kommentit (42)
Esimerkkejä tasokkaasta keskustelusta?
Yö taittui aamuksi ja yökyöpeliä pelottaa jo valmiiksi aamuvuoroon invaasio. Saa nähdä mikä on maanantain teema ja kuka iskee ensin. Yöllä oli mukava jutella, kiitos teille, Luovat Hullut.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 03:06"]Myös juopot ovat tutkitusti normaalia älykkäämpiä. Tästä johdamme, että yökyöpelit siiderisiepot mammalaiset ovat ainstainiin verrattavissa olevia humanoideja.
[/quote]
"Ainstainiin" xd
Keskustelujen taso on huonoimmillaan kl 20 kun mammat nukuttavat lapsiaan ja näpläävät samalla kännyä.
Nostana tätä. Itse keskustelen usein mielestäni fiksuja öisin, nyt ei ollut oikein mitään josta jaksaisin just nyt keskustella. Ja muutenkin pitäisi tehdä se oikea asia, jonka takia koneelle tulin. Hyvää yötä kaikille!
Ei ole kyllä tänään havaittavissa mitään tason nousua.
Ehkäpä meidän pitäisi jutella rahulista.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:02"]
Katselen juuri ulos ja selvästi yksi puska suhisee. Oisko pedo vai siili. Varmuuden vuoksi menen peiton alle piiloon.
[/quote]
miks pedo ois sun kimpussa? :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:02"]
Katselen juuri ulos ja selvästi yksi puska suhisee. Oisko pedo vai siili. Varmuuden vuoksi menen peiton alle piiloon.
[/quote]
miks pedo ois sun kimpussa? :)
Tietysti, koska minä olen linjoilla aina yöaikaan. :)
Kuinka moni teistäkin on teinejä??? Kohta iskee pakokauhu.
Täällä yks 20v lähtee kohta töihin :)
Täällä yks teki juuri positiivisen raskaustestin ja mies jätti
Vieläkö näiden ketjujen taso nousee.
Mä en yleensä kommentoi, selaan vaan. N. .25
Illan rukoushetki piristää http://www.vauva.fi/keskustelu/4247336/ketju/illan_rukoushetki_piristaa
Aamun kettuilija näköjään tulikin jo tonteille. Tuli aukomaan päätään avaukseen, jossa joku suree yksinäisyyttä Facessa. Ihan ihme riidankylväjä. Tuon kun panisitte jäähylle, niin ilma raikastuisi.
Myös juopot ovat tutkitusti normaalia älykkäämpiä. Tästä johdamme, että yökyöpelit siiderisiepot mammalaiset ovat ainstainiin verrattavissa olevia humanoideja.