Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko ravintolassa kokille terveiset että syömäsi ruoka oli paskaa

Vierailija
04.10.2024 |

siis jos et tykännyt ruoasta vai nieletkö vain kiltisti tappiosi

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en käy paskaa ruokaa tarjoilevissa ravintoloissa.

Vierailija
2/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruoka ole koskaan minun mielestäni paskaa enkä sellaisia terveisiä kokille laittaisi. Kun itse maksan, niin kyllä rahalle vaatisin vastinetta eli varmasti antaisin palautetta. Jos on suuremmalle porukalle tilatusta ateriasta kyse, niin nieleskelisin tai jättäisin syömättä. Ilmeisesti näin tekee moni muukin, sillä isoille ryhmille, varsinkin naisvaltaisille on ollut tarjolla melko luokatonta ruokaa jopa kunnon illallisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset näkyisivät siinä etten söisi sitä ruokaa, jos tarjoliija kysyisi jotain, niin vastaisin rehellisesti.

Vierailija
4/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-v sitten Kuopion Cumulus tarjoili varmaan purkista mikrotetun mereneläväpastan. Ruskeaa pahan hajuista ja makuista mössöä. Menin lautasen kanssa keittiön ovelle kysyäkseni kokilta mikä meininki. Tarjoilija toi pizzan korvikkeeksi. Söin vaikka mietin onko tähän räkäisty. Ainoa kerta, kun olen valittanut. En vain mene uudestaan.

Vierailija
5/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilijahan käy aina kysäisemässä, miten ruoka maistuu. Siinä ei ole tarkoitus "kohteliaasti" vastata että hyvää on, jos siinä on jotain vikaa. Kumma kyllä, monet melkein nuolee lautasen tyhjäksi ja sitten valittaa että olipa pahaa. Jotain hyvitysjälkkäriä tai sellaista vaan ovat vailla.

Vierailija
6/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertaista ruokaa tarjoileva ravintola ei jää käyntilistalleni.

Vierailija
7/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen kerran lähettänyt, eikä tarjoilija osannut suhtautua.

Vierailija
8/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en syö paskaa.

Vierailija
9/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran, kun liha oli niin raakaa, ettei hampaat pystyneet siihen, vaikka olin pyytänyt hyvin kypsennettynä.

Ilme oli järkyttynyt, tyyliin "Tämä on hieno ravintola, eikä täällä saa valittaa!"

Vierailija
10/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen sattunut viereiseen pöytään, kun joku on antanut terveisiä kokille, että kana oli sitkeää ja mitä vielä. Nämä ovat olleet siistejä pukumiehiä. Käytös tuntui minusta aivan kauhealta, vaikka tietystihän huonosta ruoasta pitäisikin kai sanoa, kun siitä kuitenkin on maksanut. Minä olen se, joka kiltisti syö sitkeän tai raa'aksi jääneen ruoan, kun haluaa olla mieliksi...

Vierailija
11/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen sattunut viereiseen pöytään, kun joku on antanut terveisiä kokille, että kana oli sitkeää ja mitä vielä. Nämä ovat olleet siistejä pukumiehiä. Käytös tuntui minusta aivan kauhealta, vaikka tietystihän huonosta ruoasta pitäisikin kai sanoa, kun siitä kuitenkin on maksanut. Minä olen se, joka kiltisti syö sitkeän tai raa'aksi jääneen ruoan, kun haluaa olla mieliksi...

Sinulla on varmaan muitakin ongelmia. Mikä sinusta on tehnyt tuollaisen?

Vierailija
12/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ravintolassa nuori tarjoilijatar kysyi että maistuiko ruoka, niin kuin nyt heillä on tapana. Ystäväni alkoi sitten kehua ruokaa, mutta tämä tarjoilijatar keskeyttikin hänet ja tokaisi kiireesti, että heidän on vain käsketty kysyä, ja lähti pois. :D

Vierailija
13/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ravintolassa nuori tarjoilijatar kysyi että maistuiko ruoka, niin kuin nyt heillä on tapana. Ystäväni alkoi sitten kehua ruokaa, mutta tämä tarjoilijatar keskeyttikin hänet ja tokaisi kiireesti, että heidän on vain käsketty kysyä, ja lähti pois. :D

Käyvät kyselemässä kun on käsketty tai tipin toivossa.

Vierailija
14/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en syö paskaa.

Mää syön hatullisen.

Z.

15/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En , vaan sinassnon, että oli hyvää ruokaa. Kerran olen palauttanut etanat alkupala, kun se oli jäässä 

Vierailija
16/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran palauttanut ruoan, jos siinä on jotain selkeästi vialla, mutta en anna palautetta jos kyse on enemmän mielipiteestä.

Vierailija
17/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin kehnoa annosta ei vielä ole tarjoiltu, että ihan paskaa olisi ollut.

Kävin pitkästä aikaa ABC:llä ( ei ole ravintola, tiedän) kun ei lounasaikaan sattunut muita paikkoja lähellä olemaan.

13,90 euroa erittäin mauttomasta mössöstä, peruna oli ainoa minkä tunnistin ja senkin vain ulkomuodosta.

Jätinpä sitten ruuan ja tarjottimet pöytään ja häivyin; keittiöön on turha valittaa, nehän vain lämmittävät ruuan.

Että semmoinen tiukka palaute!

Vierailija
18/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valittanut raa'asta kanasta, valkopippurikasasta kermaperunoissani ja siitä, että tilausta ei tuotu lainkaan, mikä kylläkin oli täysin tilausta ottaneet tarjoilijan vika. 

Valitukset tietenkin annoin tarjoilijalle, enkä tiedä kuuliko kokki niitä koskaan

Paskaa ei minulle ole vielä koskaan tarjoiltu. Räkää varmaankin Pariisissa joitakin kertoja, koska ranskalaiset kokit hienoissa ravintoloissa maistelevat ruokia. Hygienia on tasoa nolla.

Vierailija
19/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran saanut samalta kokilta pieleen paistetun pihvin, jonka palautin jopa kaksi kertaa. Pihvin piti olla medium, mutta oli yli kypsä. Sitten seuraava pihvi oli vain käynyt pannulla eli oli raaka. Vasta kolmas pihvi oli medium. Oli kuitenkin hyvätasoinen ravintola, jossa kävin tätä pieleen mennyttä paistotouhua ennen ja jälkeen.

Vierailija
20/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin kehnoa annosta ei vielä ole tarjoiltu, että ihan paskaa olisi ollut.

Kävin pitkästä aikaa ABC:llä ( ei ole ravintola, tiedän) kun ei lounasaikaan sattunut muita paikkoja lähellä olemaan.

13,90 euroa erittäin mauttomasta mössöstä, peruna oli ainoa minkä tunnistin ja senkin vain ulkomuodosta.

Jätinpä sitten ruuan ja tarjottimet pöytään ja häivyin; keittiöön on turha valittaa, nehän vain lämmittävät ruuan.

Että semmoinen tiukka palaute!

Abc:n lounasbuffet ei oo hintansa arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi