if vakuutusyhtiöllä ei ol tarkoituskaan korvata vahinkoa
meille sattui taloon vesivahinko joki tulvi yli ny if ei ole korjannut edes lattiaan porattuja kuivaus reikiä jo kaksivuotta jos soitan asiamiehelle kankaanpäähän vastaaja sanoo olen kuunnlelut ei vastaa ssittoihin ei kirjeisiin jättää korvaamatta myös työtapaturma if ei vastaa puhelimeen olen pakotettu haastamaan oikeuteen jo kolme tuttua ydittäjä kaveria saanut saman kohtalon
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:43"]
Meillä koira kaatoi kalliin taulutelkkarin. IF sanoi, etteivät korvaa lemmikkien aiheuttamia vahinkoja. Arvaa vituttaako, kun telkkari tänä kesänä futiksen MM-kisoja varten hankittu. Ei kannata korjata.
[/quote]Meillä koira aiheutti vahinkoa naapurin autolle ja laaja kotivakuutus (Ifin) kyllä korvasi täysin. Yksi puhelinsoitto riitti, eikä minun tarvinnut enää olla osallisena koko asiassa kun vakuutusyhtiö hoiti asian pois naapurin kanssa. Naapurin auto meni huoltoon ja sai vara-auton tilalle tälle ajalle. Meiltä meni vain omavastuuosuus, eli 150€, joka sekin oli jo ehtinyt kertyä. Kannattaa tarkistaa niitä vakuutusehtoja ja -sopimuksia ennenkuin täällä meuhkaa.
Tehdäänkö nyt niin, että kirjoitat seuraavan kerran selvinpäin?
minä olen saanut if:iltä korvauksen puhelimesta joka hajosi lennon aikana. ja kun auto hajosi sain auton hinauksen ja samantien taksin töihin kuten myös vuokra-auton toki korjauksen ajaksi. myös täysin vakuutuksen mukaiset korjaukset korvattiin. kannattaa tutustua omiin vakuutusehtoihin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:41"]
Suosittelen käymään kotivakuutuksen sopimuksen läpi. Jos jotain sattuu, niin kerrotta tapahtuneen niinkuin se sopimuksen korvausvelvoitteeseen on sopiva. Jos siis lemmikin tuhoja ei korvata, niin laitatte syyksi itsenne tai vaikka lapsenne ja niin edelleen. Tämän opin vessanpönttöni kohdalla.
[/quote]
Vakuutuspetoksesta tulee sitten tuomio, ei se ole mikään pikkuasia kumminkaan. Neuvoisin olemaan kokeilematta. Pahempi keissi kuin menettää luottotietonsa.
[/quote]
Millähän nekin olisi tarkistanut sen, että vessanpönttöni rikkoikin joku muu kuin minä?