Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin innoissani meikittömyydestäni. Miten sinun meikkaus?

Vierailija
15.07.2021 |

Etätyön ja kuuman kesän myötä ovat jääneet kaikki meikit pois. Ei yli vuoteen meikkivoidetta, ei ripsiväriä, ei kulmia. Tämä on niin helppoa ja ihanaa kasvoille. Tämä jatkuu ainakin osittain. Osaatko sinä olla ilman meikkiä? Tai uskallatko edes olla tai mennä jonnekin ilman?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkään ja saan kehujakin eniten usein ilman meikkiä, mutta pakotan itteni meikkaamaan myös helteillä silti 😁 ja yllättävän hyvin se meikki pysyy vaikka tuotteet ei ole mtn vedenkestäviäkään. Että sellanen tyyli mulla, tällä hetkellä, sekin saattaa vaihdella että miten oon eli en ole ehdoton 😁

Vierailija
62/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan vuosia olen vaan silmimeikkiä laittanut töihin yms., nyt harvemmin sitäkään. Pari kertaa juhliin tms.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan tai olen meikkaamatta fiiliksen mukaan. Völillä olen pitkiäkin aikoja ilman meikkiä ja välillä taas meikkaan päivittäin.

N30

Vierailija
64/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut meikitön / minimimeikillä jo kauan. Joskus harvoin joku pissistyyppinen epävarma henkilö kommentoi meikittömyyttäni minulle mutta yleensä kukaan ei välitä. Kiva jos yhä useampi ottaa nykyään rennommin, ehkä loppuu ne vähätkin kommentit meikkaamattomuudesta.

No huhuh, empä tiedä millaisiin ihmisiin olet törmännyt, mutta minulla ei tulisi mieleenkään kommentoida jonkun muun meikkaamattomuutta tai meikkaamista. Jokaisen oma asia! Itse tykkään meikkaamisesta.

Vierailija
65/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kunnon sotamaalit naamas, valmiina taisteluun.

Vierailija
66/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56v nainen ja käytän kyllä meikkiä, olen aina käyttänyt. Kauppaan näin kuumalla riittää isot aurinkolasit ja huulipuna/ huulikiilto, mutta jos muualle, kulmia hiukan korostan kun luonnostaan vaaleat, se piristää ilmettä. Ripsiväriä ja ripsien taivuttajaa, myös ripset vaaleat. Huulipunasta saa kätevästi pari sipaisua samanväristä punaa poskiin. Ei liikaa, en tykkää näyttää pelleltä. Minulla on suuret, v.siniset silmät, joten ruskealla kynällä ( samalla millä kulmia sipaisen) alhaalle vieno siisti rajaus. Ei mene noihin kuin 10- 15 min. Hiukset kauppareissulla jne kiinni kivalla vaatteiden värisellä donitsilla, omistan useita ja jos "muuta menoa", laitan hiusten pesun jälkeen tarrapapiljotit ja annan hiusten kuivua, rakastan kiharoita! Vaatteiden mukaan kynillä viivaa yläluomeen, v. keltainen, v. sininen, kuparinruskea, valkoinen suosikkejani. Sisälle alaluomeen valkoista tai v. sinistä, riippuen muusta meikistä. Tykkään laittautua ja aika hyvät geenit saanut, vaikka vähän ryppyjäkin tietenkin. Ei kuitenkaan posket roiku, tms. Iloinen mieli kaunistaa kaikkia!! 

Vierailija
67/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan korkeintaan 25.

Nuorena on helppo olla meikittä. Ei ole valahtamusta, kurttuja eikä luomet tippuneet!

Viidenkympin jälkeen sitä lakkaa välittämästä.

Siinä välissä ollaan nelikymppisiä ja on muiden kunnioittamista hieman parannella ulkonäköään silloin.

Ihmisessä ei saa näkyä täysin luonnolliset vanhentumisen merkit? Nyt on sairasta ajattelua. Miksi tämä peittely koskee sitä paitsi vain naisia? Miehetkin vanhenevat yhtä lailla?

Onneksi olit saanut enemmän ala- kuin yläpeukkuja, muuten olisi mennyt usko ihmiskuntaan. Sinun kaltaisesti ajattelevia ihmisiä kuitenkin on ja teille sanon, että tehän tässä ette kunnioita toisia, kun vaaditte heitä olemaan tietynlaisia.

Jos hoitaa hygieniansa ja pukeutuu siististi niin se on aivan tarpeeksi. Meikkaaminen ei todellakaan ole pakollista. Rypyissä ei ole mitään vikaa tai hävettävää. Kamalaa, jos pitäisi hävetä itsessään jotain täysin luonnollista asiaa oli se sitten rypyt tai ihonväri.

Uskoisin että valtaosa naisista meikkaa ainoastaan oman itsensä takia. Jos joku ei pidä omista vanhenemisen merkeistään, hän yrittää meikata niitä pois. Ei kai ketään oikeasti kiinnosta kenenkään muun kuin itsensä rypyt ja naaman valahtamiset? En itse edes huomaa muiden epätäydellisyyksiä. Itsekeskeinen varmaan olrn.

Miesten mekkkaamattomuus lienee kultuurillinen trendi. Jos meikkaaminen miesten kesken yleistyisi niin ettei meikkaavia miehiä pidettäisi mitenkään outona, uskoisin että osa heistäkin laittaisi kulmia tummemmiksi ja meikkivoidetta peittämään kasvojen punoitusta. Siihen on vielä kuitenkin aika paljon matkaa. Mutta varmasti tulevaisuudessa miehet alkavat taas meikata, eihän siitä ole kuin muutama sata vuotta kun molemmat sukupuolet meikkasivat yhtä lailla. Trendit elävät

En oikein usko, että joku aloittaisi vasta vanhemmalla iällä meikkaamaan, tai ainakaan enemmistö, itse meikannut aina, joten jatkuu niin kuin aina vanhempanakin naisena. Piristää itseäni, eikä miehenikään ole valittanut.

Vierailija
68/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin aika vasta arkena meikkaamisen. On tuhat kertaa helpompaa kun ei tarvi käyttää aikaa meikkaamiseen aamulla tai niiden puunaamiseen illalla. Hiuksiin olen yli vuoden kasvatellut omaa väriä ja nyt latvatkin on vaalentunut samaan sävyyn. Aijemmin ajattelin etten ikinä lopeta töihin meikkaamista tai varsinkaan hiusten värjäämistä! Mutta näytän ihan kivalta näin luomuna. Minusta on tullut itselleni armollisempi, vaikka ennen vihasin hiusteni omaa sävyä ja väsynyttä naamaani ilman meikkiä. Jos lähden kaupungille tai kylästelemään yms. Niin meikkaan kyllä, mutta lähinnä menen fiiliksen mukaan.

Vierailija
69/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut elämäni aikana alle kymmenen kertaa. Määrä tuskin tuosta nousee tulevaisuudessakaan. Pyrin muutoinkin elämään mahdollisimman ympäristöystävällisesti.

Vierailija
70/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin teitä luonnonkauniita. Minun on meikattava, että näyttäisin joltain. Nyt kesähelteillä en toki meikkaa, kun olen vain kotona tai rannalla. Mutta töihin ilman meikkiä - not.

Vierailija
71/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut "koko ikäni", nyt siis 56v, menee niin rutiinilla, että vartti normiin riittää. Minulla tosin hyvä iho, en käytä mitään värivoiteita, puuteria jne. Ostan aina luomumeikkejä.

Ei niitä montaa tarvitse vuodessa ostaa, alle viisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän