Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin innoissani meikittömyydestäni. Miten sinun meikkaus?

Vierailija
15.07.2021 |

Etätyön ja kuuman kesän myötä ovat jääneet kaikki meikit pois. Ei yli vuoteen meikkivoidetta, ei ripsiväriä, ei kulmia. Tämä on niin helppoa ja ihanaa kasvoille. Tämä jatkuu ainakin osittain. Osaatko sinä olla ilman meikkiä? Tai uskallatko edes olla tai mennä jonnekin ilman?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia niin ei tarvitse meikata. Odotan kauhulla sitä kun maskeista luovutaan, tosin mä en varmaan luovu.

Vierailija
42/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä olen käyttänyt viimeksi noin vuosi sitten. Aluksi lopetin meikkivoiteen ja muun kasvoille tarkoitetun meikin käyttämisen koska aloin käyttää maskia. Sitten lopetin myös silmämeikin käyttämisen koska sekin tuntui turhalta. On helppoa kun ei tarvitse käyttää aikaa meikkaamiseen kun lähtee johonkin.

Maskeista luovuttaessa tuntuu kyllä varmaan alastomalta ja varmaan joudun taas jotain meikkiä kasvoille laittamaan, mutta siihen voi vielä mennä aikaa, kun nuo tartunnat ei näytä loppuvan millään. Niin kauan nautin meikittömyydestä maskin suojissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on ihan ok, ja hyvä harrastus. Tavallaan taidetta. Arvostan myös ammattina maskeeraajia, tekevät teatteri ja näyttämötaiteessa sekä elokuvateollisuudessa hyvää työtä.

Meikkaamallahan voi vaihdella ulkonäköä ja luoda erilaisia lookkeja. Mutta ei mielestäni kenenkään ulkonäköä paranna tai huononna, mielestäni vertaantuu pukeutumiseen jolla voi vaikuttaa tyyleihin, ollavähän dramaattisempi, eteerisempi tai muuten vaan pimpatumpi, ehkä päivettynermpi tai huoliteltu. Rehellisesti koen vähän säälittäväksi sen jos joku ottaa isot ulkonäköpaineet ja luulee että hänen on pakko meikata näyttääkseen hyvältä koska se ei ole totta. Oma iho on aina kauniimpi, jopa näppyläisenä ja kun sitä ei rääkkää, usein ne ongelmatkin helpottaa. Iho on itsekorjaava rlin jonka mikrobiston tasapaino vaikuttaa myös kuntoon.

Itse en enää meikkaa kuin satunnaisesti juhliin. Useimmin en kyllä sinnekään.

Vierailija
44/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan korkeintaan 25.

Nuorena on helppo olla meikittä. Ei ole valahtamusta, kurttuja eikä luomet tippuneet!

Viidenkympin jälkeen sitä lakkaa välittämästä.

Siinä välissä ollaan nelikymppisiä ja on muiden kunnioittamista hieman parannella ulkonäköään silloin.

Ihmisessä ei saa näkyä täysin luonnolliset vanhentumisen merkit? Nyt on sairasta ajattelua. Miksi tämä peittely koskee sitä paitsi vain naisia? Miehetkin vanhenevat yhtä lailla?

Onneksi olit saanut enemmän ala- kuin yläpeukkuja, muuten olisi mennyt usko ihmiskuntaan. Sinun kaltaisesti ajattelevia ihmisiä kuitenkin on ja teille sanon, että tehän tässä ette kunnioita toisia, kun vaaditte heitä olemaan tietynlaisia.

Jos hoitaa hygieniansa ja pukeutuu siististi niin se on aivan tarpeeksi. Meikkaaminen ei todellakaan ole pakollista. Rypyissä ei ole mitään vikaa tai hävettävää. Kamalaa, jos pitäisi hävetä itsessään jotain täysin luonnollista asiaa oli se sitten rypyt tai ihonväri.

Et varmaan poista mitään karvojakaan

Vierailija
45/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu ja työ miesvaltaisella alalla vuosikymmeniä sitten antoi hyvän mahdollisuuden elää ilman meikkiä.

Vierailija
46/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan korkeintaan 25.

Nuorena on helppo olla meikittä. Ei ole valahtamusta, kurttuja eikä luomet tippuneet!

Viidenkympin jälkeen sitä lakkaa välittämästä.

Siinä välissä ollaan nelikymppisiä ja on muiden kunnioittamista hieman parannella ulkonäköään silloin.

Muiden kunnioittamista? 😂

Kyllä ovat jotkut täysin vieraantuneita ihmisiä.

Vierailija
47/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyispä meikittömiä naisia enemmänkin. Tuntuu kaikilla olevan nykyään hirveät kasat meikkiä naamassa rakennekynsineen ja ripsienpidennyksineen. Eikä se huulienkaan täyte mikään harvinaisuus enää ole.

M29

Vierailija
48/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa. Jos en laita meikkiä, paljastan tummat silmänaluset, epätasaisen iho, väsyneen yleisilmeen :( eli ei kaunis näky. Jos en laita kulmaväriä näytän todella kummalliselta. Meikkaan kyllä jatkossakin. 

Mulla on myös niin haaleat kulmat, että näytän joltain Saimi Hoyerilta ilman kulmaväriä. Hiukset on luonnostaan ainakin 5 astetta tummemmat enkä halua niitä värjätä. Väritän siis kulmakarvani, koska en ole millään tavalla innoissani tuosta Saimi-lookista.

Vierailija
49/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle meikkaus on yhtä itsestäänselvyys kuin suihkussakäynti ja hampaidenpesu. Huoliteltu, siisti ulkonäkö on itselle tärkeää. Arvostan myös muissa tätä pientä vaivannäköä. 

Vierailija
50/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehostan. En ole koskaan varsinaisesti meikannut, sillä pidän nukkemaisia värivoiteella kyllästettyjä kasvoja oudon näköisinä. Yllättävän paljon niitä näkee.

Varsinkin näin keski-iässä vahva meikkikerros vanhentaa. Mutta kestopigmentoin kulmani, käytän puuteria ja sipaisen poskipunaa, sekä värjäytän hiukseni säännöllisesti.

Vierailija
51/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa olla meikittä. Valitettavasti tällä naamalla se ei ole mahdollista. En kyllä suurimman osan naisista kohdalla näekään tarvetta meikkaamiseen, joten mukavaa, jos viihtyy ilman

Vierailija
52/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa olla meikittä. Valitettavasti tällä naamalla se ei ole mahdollista. En kyllä suurimman osan naisista kohdalla näekään tarvetta meikkaamiseen, joten mukavaa, jos viihtyy ilman

On se mahdollista. opettele arvostamaan itseäsi sellaisena kuin olet.

T: "vikoja" täynnä oleva.

Vierailija
53/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaaminen on ihan ok, ja hyvä harrastus. Tavallaan taidetta.

---

Ei se kaikille ole.

https://www.36ng.ng/wp-content/uploads/2015/07/IMG_2114.jpg

Harvoin näkee kaunista meikkiä ja jos se muuten olisi onnistunut niin ne helvetin volyymiripset! Edes silmät ei pysy kunnolla auki.

Kaunista?

https://foreveramber.co.uk/wp-content/uploads/2018/12/FFS.jpg

Vierailija
54/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut meikitön / minimimeikillä jo kauan. Joskus harvoin joku pissistyyppinen epävarma henkilö kommentoi meikittömyyttäni minulle mutta yleensä kukaan ei välitä. Kiva jos yhä useampi ottaa nykyään rennommin, ehkä loppuu ne vähätkin kommentit meikkaamattomuudesta.

Vierailija
55/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ollut viikon täysin ilman meikkiä, kiitos helteen ja kauniin, päivittyneen hipiän.

Vierailija
56/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyispä meikittömiä naisia enemmänkin. Tuntuu kaikilla olevan nykyään hirveät kasat meikkiä naamassa rakennekynsineen ja ripsienpidennyksineen. Eikä se huulienkaan täyte mikään harvinaisuus enää ole.

M29

Sun mielipiteellä ei ole yhtää mitään merkitystä.

Vierailija
57/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kesäisin meikkiä kuin harvoin. Näillä tappohelteillä en edes yritä kun naama hikoilee koko ajan muutenkin

Vierailija
58/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

Ei meikkaavat naiset aina tuolta näytä. Esim itsellä pelkkä bb ja ripsari riittää, et huomaisi minulla meikkiä ollenkaan.

Vierailija
59/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo vuosia ilman meikkiä.

Vierailija
60/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa normaalistikaan juuri koskaan. Välillä kuitenkin tykkään meikata, joten hankin kuitenkin laadukkaita meikkejä ja paheeni ovat ihanat luomiväripaletit. Välillä siis kunnon meikit pykälään, mutta 99% ajasta meikittömänä, eikä tee tiukkaa mennä minnekään ilman.

Korona-aikana yksi parhaista asioista on ollut rintsikoiden toteaminen turhiksi. Ihmisten ilmoille mennessä nyt kesällä on pakko pitää, mutta talvella olin ilman ulkonakin. Koko 75D. Rintaliivit ovat paholaisen keksintö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme