Onko jossain Prismassa,halpahallissa, cittarissa yms polkupyörät alennuksessa?
Auto hajosi ja töihin tarttis päästä niin ajattelin huomenna hakea fillarin, mutta kallista en ostaisi kun käyttöä on harvakseltaan. käytettyä en halua kun voi olla pöllity ja usein vaihteet on paskana
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Käyt kiertelemässä ja katsot missä paras hintalaatusuhde 👍
Muuten menisinkin mut kun auto on rikki ja esim Prisman ja cittarin välissä on 8km niin ei viitsisi kävellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten menisinkin mut kun auto on rikki ja esim Prisman ja cittarin välissä on 8km niin ei viitsisi kävellä
Oispa joku laite jolla vois etänä katsoa valikoimaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkin nettiä, mun budjetti on 300e luokkaa ja niitten hintaisten fillarien kohdalla tuntuu vaan lukevan:varmista saatavuus myymälästä 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkin nettiä, mun budjetti on 300e luokkaa ja niitten hintaisten fillarien kohdalla tuntuu vaan lukevan:varmista saatavuus myymälästä 🙃
Villi idea, mutta mitäpä jos sitten varmistaisit saatavuuden myymälästä?
Et ap sitten osaa käyttää ainuttakaan hakukonetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi idea, mutta mitäpä jos sitten varmistaisit saatavuuden myymälästä?
Ei ne nyt ole auki että sinne voi soittaa (auto levisi tunti sit) ja jos jossain noista olisi ale, niin sillä mun 300e voi saada ihan jees fillari. Sen mitä nettiä oon kolumni niin kaikki pyörät on myyty ja ylihintaiset on jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Et ap sitten osaa käyttää ainuttakaan hakukonetta?
Ei Google antanut vastausta mutta ei se tiedä kaikkea
Eh, jos se nyt on vain ihan tilapäistarpeeseen ja lyhyeksi aikaa, niin varmaan edullisimman fillarin saat kierrätyskeskuksesta.