Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen työkaveriin

Vierailija
15.07.2021 |

Miten voikin aikuinen naimisissa oleva usean lapsen äiti näin yhtäkkiä ihastua työkaveriin? Huumorintajuinen, mukava, komea. Hyvin todennäköisesti ihastuminen molemminpuolista, pääteltävissä ihastuksen jutuista, katseista ja lähelle hakeutumisesta. Ihastus on lapseton sinkku.

Tekisi ihan hirveästi edes vihjailla tilanteesta. Järki sanoo, että pitäisi antaa olla.

Onko muilla vastaavaa, tai koskaan ollut? Tai oletteko töissä huomanneet, jos jotkut työkaverit ovat selvästi ihastuneet toisiinsa, mitä olette pienestä flirttailusta mieltä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elukoihin koodattu, että tehdään yksi satsi kakaroita yhden kanssa, toinen toisen kanssa, kolmas kolmannen kanssa. Se lisääntymistarve on liitettynä ihastumisvaiheeseen, näin saadaan geenipooli monipuolistettua ja maailmaan taas lisää ihmisiä.

Vierailija
42/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ole kaukaa viisas ja tee päätös perheesi hyväksi. Unohda tuollainen. Ei nämä huhhailut ikinä mihinkään hyvään ja pysyvään johda. Sen sijaan menetät kaiken sen mikä on elämässä merkityksellistä. Rikot lastesi uskon elämään ja se tulee jättämään lähtemättömän jäljen.

Mutta ethän tietenkään kuuntele ketään. Näin se ihmiselämässä menee. Vasta jälkeenpäin ymmärtää. Eli kantapään kautta sinun on nyt mentävä. Sillä ei muuten olisi merkitystä mutta lapsesi joutuvat sijaisjäkärsijöiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nyt niin huuruissaan, että tuskin kuuntelee mitään, mutta yritetään nyt kuitenkin: JÄTÄ VÄLIIN. Kuvitteletko sinä, että teissä on ainesta vuosisadan romanssiin?  Sinkku mies huomaa pian, että on viisaampaa olla sotkeutumatta perheenäitiin. Muuten on kohta helmoissa yh-äiti ja monta lasta... huoltajuusriidat, pitää olla isommat asunnot ym. ym.  Sinä pilaat hyvin monen elämän.  

Tämän olen nähnyt niin monta kertaa ja mitään muuta ei ole seurausta kuin erittäin ikävät riidat, jopa lastensuojeluilmoitukset ja rikosilmoitukset. Homma meni todella likaiseksi peliksi. Eikä ollut kenelläkään kivaa...

Vierailija
44/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nyt niin huuruissaan, että tuskin kuuntelee mitään, mutta yritetään nyt kuitenkin: JÄTÄ VÄLIIN. Kuvitteletko sinä, että teissä on ainesta vuosisadan romanssiin?  Sinkku mies huomaa pian, että on viisaampaa olla sotkeutumatta perheenäitiin. Muuten on kohta helmoissa yh-äiti ja monta lasta... huoltajuusriidat, pitää olla isommat asunnot ym. ym.  Sinä pilaat hyvin monen elämän.  

Tämän olen nähnyt niin monta kertaa ja mitään muuta ei ole seurausta kuin erittäin ikävät riidat, jopa lastensuojeluilmoitukset ja rikosilmoitukset. Homma meni todella likaiseksi peliksi. Eikä ollut kenelläkään kivaa...

Hitostako sinä tiedät kuinka tulee käymään? Mulla on pari ystävää, jotka ovat eronneet ja onnellisia uusissa suhteissaan. Ja lapset tyytyväisiä.

Vierailija
45/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Ole kaukaa viisas ja tee päätös perheesi hyväksi. Unohda tuollainen. Ei nämä huhhailut ikinä mihinkään hyvään ja pysyvään johda. Sen sijaan menetät kaiken sen mikä on elämässä merkityksellistä. Rikot lastesi uskon elämään ja se tulee jättämään lähtemättömän jäljen.

Mutta ethän tietenkään kuuntele ketään. Näin se ihmiselämässä menee. Vasta jälkeenpäin ymmärtää. Eli kantapään kautta sinun on nyt mentävä. Sillä ei muuten olisi merkitystä mutta lapsesi joutuvat sijaisjäkärsijöiksi.

Mikä tämä juttu nyt oikein on, ihankun uusista suhteista ei koskaan tulisi mitään ja ensimmäinen avioliitto olisi se ainut oikea. Sitäkö mieltä te todella olette?

Vierailija
46/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suositukseni on seuraava:

Ota työssä 5min tauko, käy vaikka hakemassa kahvia työpisteellesi tms. Mieti tätä hetkeä. On jo iltapäivä, työpäivä mahdollisesti jo paremmalla puolella, ulkona paistelee aurinko ja kesääkin on vielä jäljellä. Kotona odottelee oma ihana perhe, rakas mies ja ihanimmat lapset. Yhteistä menneisyyttä löytyy, ja tulevaisuuskin näyttää mukavalta, kesäksikin vielä paljon kaikkea kivaa tiedossa... Kaikki on hyvin, ja elämä on ihanaa, tuttua ja turvallista...

Seuraava ajatus: on marraskuun lopun sunnuntai. Firman pikkujoulut on vietetty perjantaina, ja syksyllä aloittamasi suhde työkaverin kanssa on pikkujoulujen seurauksena paljastunut lopuillekkin työkavereillesi, ja miehellesi. Olet pettänyt miehesi. Halveksunta ja inho näkyy hänen kasvoiltaan, kun hän sanoo haluavansa eron. Yrität miettiä ja selittää, miten tässä näin kävi. Et ymmärrä oikein itsekkään, kun ihan oli vaan kivaa pientä flirttiä ilmassa, eihän sen tähän pitänyt johtaa. Joulu on tulossa, mistähän löytyy uusi koti ennen sitä, mitenköhän lapset reagoivat. Työkaveri ei missään vaiheessa halunnut mitään vakavaa, joten hänenkään luo ei voi lasten kanssa mennä. Etkä edes haluaisi, sinähän rakastat miestäsi. Miksi olin niin tyhmä, mietit. Miten pystyin pilaamaan kaiken, miten olin niin hullu?! Miten saatoin tehdä tämän rakkaalle miehelleni, ja ihanimmille lapsilleni?! Voi kun kelloa voisi siirtää taaksepäin, siihen heinäkuun iltapäivään, kun kaikki oli vielä hyvin.. Nyt kaikki on pilalla. Vaan ajassa ei voi palata taaksepäin...

Vai voiko?

Tämä iltapäivä, tämä hetki on se hetki, mihin tulet palaamaan mielessäsi, jos lähdet väärälle polulle.

Itse en lähtisi edes ajatusleikkiin, koska ajatukset vievät tekoihin. Been there done that.

Vierailija
47/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma suositukseni on seuraava:

Ota työssä 5min tauko, käy vaikka hakemassa kahvia työpisteellesi tms. Mieti tätä hetkeä. On jo iltapäivä, työpäivä mahdollisesti jo paremmalla puolella, ulkona paistelee aurinko ja kesääkin on vielä jäljellä. Kotona odottelee oma ihana perhe, rakas mies ja ihanimmat lapset. Yhteistä menneisyyttä löytyy, ja tulevaisuuskin näyttää mukavalta, kesäksikin vielä paljon kaikkea kivaa tiedossa... Kaikki on hyvin, ja elämä on ihanaa, tuttua ja turvallista...

Seuraava ajatus: on marraskuun lopun sunnuntai. Firman pikkujoulut on vietetty perjantaina, ja syksyllä aloittamasi suhde työkaverin kanssa on pikkujoulujen seurauksena paljastunut lopuillekkin työkavereillesi, ja miehellesi. Olet pettänyt miehesi. Halveksunta ja inho näkyy hänen kasvoiltaan, kun hän sanoo haluavansa eron. Yrität miettiä ja selittää, miten tässä näin kävi. Et ymmärrä oikein itsekkään, kun ihan oli vaan kivaa pientä flirttiä ilmassa, eihän sen tähän pitänyt johtaa. Joulu on tulossa, mistähän löytyy uusi koti ennen sitä, mitenköhän lapset reagoivat. Työkaveri ei missään vaiheessa halunnut mitään vakavaa, joten hänenkään luo ei voi lasten kanssa mennä. Etkä edes haluaisi, sinähän rakastat miestäsi. Miksi olin niin tyhmä, mietit. Miten pystyin pilaamaan kaiken, miten olin niin hullu?! Miten saatoin tehdä tämän rakkaalle miehelleni, ja ihanimmille lapsilleni?! Voi kun kelloa voisi siirtää taaksepäin, siihen heinäkuun iltapäivään, kun kaikki oli vielä hyvin.. Nyt kaikki on pilalla. Vaan ajassa ei voi palata taaksepäin...

Vai voiko?

Tämä iltapäivä, tämä hetki on se hetki, mihin tulet palaamaan mielessäsi, jos lähdet väärälle polulle.

Itse en lähtisi edes ajatusleikkiin, koska ajatukset vievät tekoihin. Been there done that.

Lisään vielä, että jos ja kun haluat pelastaa liittosi ja perheesi, ennenkaikkea siis itsesi, niin ota etäisyyttä tähän mieheen, ja kerro myös omalle miehellesi pienestä ihastumisestasi. Näin ns salaiselta houkutukselta katkaistaan siipiä, kun se ei ole enää salainen, ja pääset myös puhumaan siäen tukahduksiin.myös oma suhteesi miehesi kanssa lujittuu, kun yhdessä menette yli potentiaalisesta kriisistä. (minkä onneksi ei tarvitse eskaloitua kunnon kriisiksi)

Vierailija
48/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lähdit on se kommentti, minkä saat kun tulet itkemään myöhemmin kuinka olet pilannut kaiken.

Vierailija
49/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe luoja, taas yksi eukko perhettään särkemässä jonkun komean liimatukkaisen flirttailijan takia.

Vierailija
50/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Mutta varaudu siihen, että elämäsi menee uusiiksi työpaikkaa myöten.

Tätä kannattaa ajatella. Onko valmis luopumaan nykyisestä perheestä? Entä jos suhde k.see, millaista on törmätä töissä tyyppiin joka päivä? Nämä on just niitä tärkeitä asioita joita välttelee miettimästä romanssin kolkuttaessa ovelle.

Vierailija
51/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata!

Tein sen kerran, tai en työkaveriin, mutta nuoruusvuosien exä oli töissä työpaikkani vieressä.

Kauhealla vauhdille kiisin suhteeseen, haluten tehdä kaiken oikein joten otin eronkin pikana. - riitelimme kyllä paljon. Pikana pakkaus ja muutto.

Jonka jälkeen tuli tyhjyys, uusi mies, eli tämä nuoruusvuosien rakkauskin tuntui ottavan etäisyyttä, varmaankin tajuten mitä tapahtui. Elämämme ei ollenkaan menneet yksiin, hän tykkäsi juhlia ja minä vain esitin olevani jotain muuta kuin olin. Hetken se olikin ihnaa, mutta vain hyvin pienen hetken.

Sitten tuli tyhjyys, masennus, rahaongelmat, ero.

Onneksi nykyinen miheni oli jo kaivannut minua takaisin ja antoi kaiken anteeksi. Ennen tätä episodia hänkin oli ehdottanut eroa, eli osin breikki oli ihan kummankin syytä.

Olin niin helpottonut! Nykyisin olemme tiivis pieni perhe.

Vierailija
52/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinkku Ap:ta kerran panis, mutta vakavan suhteen ja perheen se perustaa lapsettoman kanssa. Nää on niin nähty.

Vierailija
53/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sinkku Ap:ta kerran panis, mutta vakavan suhteen ja perheen se perustaa lapsettoman kanssa. Nää on niin nähty.

Mistä me tiedetään, vaikka ap kaipaisi nimenomaan sellaista panosuhdetta.

Vierailija
54/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tästä neuvosta vaari: unohda koko juttu.

Valitettavasti on huonoja kokemuksia.

Unohda koko juttu. Itseläni ei kokemuksia ihastuminen työkaveriin. 1.Säntö älä koskaan aloita suhdetta työ kaveriin: 2.Älä aloita suhdetta  sama kerrostalo tai viereinen talo.3. Älä ravintola mikä on kantapaikasi.Jos sukset menee ristiin? Joudut henkilöä katsomaan senkin jälkeen.Ellet valmis vaihtamaan  työpaikka,asuntoa tai kanta ravintolaa missä käyt?Olit sitten mies tai nainen.Pätee molempiin nuo 3 sääntöä.

Vierailija
55/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi ihastua työkaveriin. Itse olen kerran ihastunut. Sille tunteelle en kuules mahtanut mitään. Teoille voi. Pysy vain kaverina niin kauan, kunnes kummatkin on vapaita 🙂

Vierailija
56/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä me tiedetään, vaikka ap kaipaisi nimenomaan sellaista panosuhdetta.

Eihän me tiedetäkkään, mutta alotuksen perusteella Ap haaveilee elämänsä rakkaudesta.

Vierailija
57/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan se työnantajallekin vastuuttomuudesta, jos työntekijä perheensä rikkoo, eikä piittaa edes  lastensa kohtalosta.

No näin on. Avioero on ihan laillinen syy antaa potkut moiselle perheensä hylkääjälle tai toisen perheen rikkojalle. Eiku..

Minun puolestani antaa palaa vain - onhan se kiintoisaa seurattavaa työkavereillekin.

Vierailija
58/58 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan se työnantajallekin vastuuttomuudesta, jos työntekijä perheensä rikkoo, eikä piittaa edes  lastensa kohtalosta.

No näin on. Avioero on ihan laillinen syy antaa potkut moiselle perheensä hylkääjälle tai toisen perheen rikkojalle. Eiku..

Minun puolestani antaa palaa vain - onhan se kiintoisaa seurattavaa työkavereillekin.

Mukavaa mennä työpaikalle, kun voi töiden lomassa seurata livenä Kaunareita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme