Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän halveksivani ylipainoisia ja myös näyttäväni sen

Vierailija
20.07.2014 |

Ei hävetä myöntää: Kun näen vaikkapa kadulla ylipainoisen ihmisen, niin ihan tarkoituksella katson häntä ja hänen läskejään aina pitkään. En voi käsittää MIKSI ihminen tekee itselleen sen, siis hankkiutuu ylipainoiseksi! Lihavat ihmiset näyttävätkin niin naurettavilta vaappuessaan eteenpäin telttaviritelmiinsä pukeutuneina... Eniten katson pahalla niitä lihavia, jotka mussuttavat jotain kaloripitoista tai jonottavat vaikka jätskikiskalla. Lihavuus on SUURIN kansanterveydellinen ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa läskejä... Ehdotan makeisveron tuntuvaa korotusta, sekä lihottavan ruuan (esim. pizzat ja hampurilaiset, pulla, jäätelö jne.) myymisen kieltämistä selvästi ylipainoisille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylipainoisiin aina kun heihin jossain törmään.

t. Hoikka&hyväkuntoinen

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi sanoa, että ylipainoisuus olisi 100% itseaiheutettua - oletko ajatellut että joillakin heistä voi olla sairauksia joista sinulla ei ole hajuakaan? En itsekään katso ainakaan hyvällä sairaalloisen lihavia - tai selkeästi lihavia - jotka itse ovat aiheuttaneet lihavuutensa laiskuudella ja herkkujen syömisellä, mutta sairaat ihmiset eivät voi lihavuudelleen välttämättä mitään. Samoin lihavat voivat katsoa todella laihoja samalla tavalla - he jotkut ovat tyytyväisiä itseensä, mutta hekään eivät kaikki tiedä onko joku laiha kärsinyt syömishäiriöstä tai vaikka jopa syövästä.

Älä arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella, kun et heistä mitään tiedä.

Terveisin normaalipainoinen hoitoalan työntekijä.

Vierailija
102/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:01"]Ketä kiinostaa jonkun bimbon kotkan tuijotus... Minä syön mitä haluan ja ei paskan vertaa kiinosta jos jokun tyhjäpää rimpulan silmät pyörii tyhjässä pääkopassa.

[/quote]

Hyvin ilmaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ollut yksi "uhreistasi". Jonottaessani kolmatta kertaa hakemaan sitä vakiosettiä, 3xmansikkapallo, joku töyhtöhyyppä siinä vatsa pinkeänä katsoi vähän liiankin keskittyneesti minua ja ei todellakaan hyvällä sitä silmäilyä suorittanut. Onneksi en tälläisistä enää välitä. Pyyhin suklaapatukan rippeet poskilta, otin palloni, pieraisin ja jatkoin matkaa...

Vierailija
104/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:33"]

Kehtaisitko postittaa tuon aloituksesi vaikkapa Hesariin nimelläsi ja kuvallasi varustettuna? :)

[/quote]

Joku toimittaja voisi kyllä tehdä tästä jutun! Ap:n kaltaisita halveksujista siis.

[/quote]

Vierailija
105/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika ylimielinen ihminen, ap. Varopa sitten, ettet joudu esim. sellaiseen tilanteeseen että oma lapsesi anaaliraiskataan ja vammautetaan silmiesi edessä, josta traumatisoidut niin, että joudut psykoosiin ja sinuun pumpataan sellainen antipsykoottilääkitys, että kiloja kertyy äkkiarvaamatta jopa monia kymmeniä.

Vierailija
106/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:14"]

Hei.. Läskit, selvästi ne katsee&halveksunta ottaa koville? Miksette vain laihduta? Syötte vähemmän kuin mitä kulutatte!

[/quote]

Mä en ole läski vaan empatiakykyinen ihminen. Siksi tulen ketjuun sanomaan, että pitäkään suunne soukemmalla, kaipaatte varmasti itsekin jossain asiassa ymmärtäjää. Asiassa, jossa olette muiden mielestä äärettömän noloja! Mutta muistakaa, ette sitä saa, jos ette itsekään anna ymmärrystä muiden virheellisyydelle. No, hävetkää vikojanne sitten, ei paljon haittaa, kun teilläkin on varaa sanoa tuollaista soopaa.

18

[/quote]

Sun empatiakyky vaikuttaa rajalliselta, kun täytyy erikseen painottaa, että et ole "läski" ja puhua "läskien" virheellisyydestä. Yritäpä uudelleen.

[/quote]

No sanoin sen siksi, että ap ymmärtää, että ei tarvitse olla läski  loukkaantuakseen tällaisesta aloituksesta. Ja pahoittelen, että sanoin lihavuutta virheeksi, sanotaan nyt sitten vielä selvyyden vuoksi, että en itse pidä lihavuutta virheenä, vaan puhuin  virheestä siksi, että aloittaja puhui niin, että viittasin siihen. Vai voishan sitä tietenkin sanoa, että varmasti aloittajalle ja hänen kaltaisilleen vielä tulee eteen sellainenkin tilanne, että joutuvat tuomitsemaan itsessään jonkin aivan luonnollisen ja normaalin asian, koska tuomitsevat sellaisen myös muissa.

18

Vierailija
107/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on ap, jos ihmisten arvo on vain ulkonäössä. Esim. yksi älykkäimmistä tuntemistani miehistä on rajusti ylipainoinen. Silti, kun häntä jää kuuntelemaan, hän saa kyllä kaiken huomion ja se ulkonäkö unohtuu. Niin toki vain siinä tapauksessa, että itse on riittävän älykäs ymmärtämään kuulemaansa.

Jokainen ihminen on arvokas omana itsenään ja kukaan ei ansaitse toisen halveksuntaa erityisesti jonkin ulkonäöllisen seikan vuoksi.

Ja mietippä ap seuraavalla kerralla sitä, että se jätskijonossa seisova läski on voinut laihduttaa jo 20 kiloa ja ostaa kesän ainutta jäätelöään palkkioksi pudotetuista kiloista! Ikinä kenelläkään ei ole varaa arvioida toisia tuolla tavalla.

Vierailija
108/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö joku läski sulta ukon?

Vierailija
109/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksi kenenkään ulkomuotoa.

Vierailija
110/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:46"]

Olet aika ylimielinen ihminen, ap. Varopa sitten, ettet joudu esim. sellaiseen tilanteeseen että oma lapsesi anaaliraiskataan ja vammautetaan silmiesi edessä, josta traumatisoidut niin, että joudut psykoosiin ja sinuun pumpataan sellainen antipsykoottilääkitys, että kiloja kertyy äkkiarvaamatta jopa monia kymmeniä.

[/quote]

Juuri näin. Tilastollisesti katsoen jollekin ap:n kaltaiselle käykin noin. 

Vierailija
111/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä sama teksti ole ollut täällä jo aika monta kertaa? Kirjoittaja on ilmeisesti juonut liikaa alkoholia tupakoidessaan ja tuhonnut vähäisetkin aivosolunsa. Surullista.

Vierailija
112/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:01"]

Kai nostat sen hoikan nokkasi myös kun näet humalaisen tai huumeiden käyttäjän?

[/quote]

tai tupakoitsijan!

Vierailija
113/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:23"]

Minä taas katson eniten pahalla niitä kaikenkokoisia, jotka saastuttavat saastuttimellaan vaikka pyörätien vieressä. Ilmastonmuutos on SUURIN ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa tyhmyyttä... Ehdotan polttoaineen ja autoveron tuntuvaa korotusta, sekä saastuttavan ruuan (esim. liha, riisi) myymisen kieltämistä kaikille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylisaastuttaviin aina kun heihin jossain törmään.

t. Hoikka&hyväkuntoinen pyöräilijä

[/quote] Tuuppas hintelä pyöräilijätrikoohomo mua tujottelemaan niin tulee noutaja aika äkkiä. t. 190/90 pelkkää lihasta

Vierailija
114/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta: "Hei läski, laihduta!"
Ylipainoinen ihminen: "Okei, mä lähden lenkille."
Rääväsuu kadulla: "Painu helvettiin, läski rumilus!"

Ylipainoinen ihminen: "No, jos sitten vaikka salille. Ekana salivaatteet."
Urheiluliike: "Sori, plös-- rakas asiakas, SUN KOKOISILLE vaatteille ei vaan ole kysyntää. Osta tästä ruma miesten t-paita ja miesten verkkarit."
Ylipainoinen ihminen: "Jaaha, no sitten salille."

Kunto-ohjaaja: "No joo, kuule ei kannata, kun etsä mun mittoihin koskaan pääse."
Muut asiakkaat: "Me ei haluta kattella sun hikoilua."
Kunto-ohjaaja: "Nää laitteet ei muuten kestä sun painoa."
Ylipainoinen ihminen: "Mitä mä nyt voin tehdä?"

Uimahallin asiakkaat: "Älä tule ainakaan tänne, merilehmä."
Kunto-ohjaaja: "Ootsä harkinnut lenkille meneväs?"

Ylipainoinen ihminen: "Antaa olla, syökää päänne."

~*~

Tuolta se tuntuu.
Kritiikkiä tulee ylipainosta - kritiikkiä tulee, kun yrittää tehdä asialle jotain. 
Mitään ei voi ylipainoinen syödä, koska jos syö terveellisesti, niin ihan varmasti joku on ajattelemassa "Joo, NIIN VARMAAN sulle maistuu oikeasti salaatti". Jos syö pihviannoksen, rumia katseita tulee siitäkin.

Vierailija
115/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, miten ihana ja herttainen ap onkaan!!! :) ♡♡

Oikein näyttää oman typeryytensä ja ala-arvoisen käytöksensä muille!! Onhan sinulla ap liuta täydellisiä lapsia myös joille opetat ihanan tapasi?! :)

On se kyllä edelleen ONNI, että meitä läskejä tässä maassa on. Pääsevät ap:n kaltaiset täydellisen hoikat ja kauniit ihmiset kiillottamaan omaa sädekehäänsä ja tuomaan esiin oman erinomaisuutensa!! :) Ole ap onnellinen, etteivät kaikki ole kaltaisiasi hoikkia ja täydellisiä ulkomuodoltaan. Silloin sinä saattaisit ollakin se ruma ja läski!

Nyt voit tuntea olosi aivan ihanaksi ja näyttää läskeille heidän paikkansa! ♡♡

Vierailija
116/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:55"]

Yhteiskunta: "Hei läski, laihduta!"
Ylipainoinen ihminen: "Okei, mä lähden lenkille."
Rääväsuu kadulla: "Painu helvettiin, läski rumilus!"

Ylipainoinen ihminen: "No, jos sitten vaikka salille. Ekana salivaatteet."
Urheiluliike: "Sori, plös-- rakas asiakas, SUN KOKOISILLE vaatteille ei vaan ole kysyntää. Osta tästä ruma miesten t-paita ja miesten verkkarit."
Ylipainoinen ihminen: "Jaaha, no sitten salille."

Kunto-ohjaaja: "No joo, kuule ei kannata, kun etsä mun mittoihin koskaan pääse."
Muut asiakkaat: "Me ei haluta kattella sun hikoilua."
Kunto-ohjaaja: "Nää laitteet ei muuten kestä sun painoa."
Ylipainoinen ihminen: "Mitä mä nyt voin tehdä?"

Uimahallin asiakkaat: "Älä tule ainakaan tänne, merilehmä."
Kunto-ohjaaja: "Ootsä harkinnut lenkille meneväs?"

Ylipainoinen ihminen: "Antaa olla, syökää päänne."

~*~

Tuolta se tuntuu.
Kritiikkiä tulee ylipainosta - kritiikkiä tulee, kun yrittää tehdä asialle jotain. 
Mitään ei voi ylipainoinen syödä, koska jos syö terveellisesti, niin ihan varmasti joku on ajattelemassa "Joo, NIIN VARMAAN sulle maistuu oikeasti salaatti". Jos syö pihviannoksen, rumia katseita tulee siitäkin.

[/quote] Älä selitä läski. Laihduttamiseen ei tarvi edes liikuntaa. Laihdut pelkästään ruokailutottumuksia muuttamalla. Hyi vittu kuvottaa nykin että kirjoitan viestiä jollekin läskille mammalle..

[/quote]

Miksi vastaat jos kerran oksennst jo ajatuksesta KESKUSTELLA ANONYYMISTI läskin kanssa?! :D

Vierailija
117/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:32"]

Aika erikoiselta kuulostaa nykyään tämä tuntemattomien ihmisten ulkonäön arvosteleminen.

Eilen ravintolassa 20kg ylipainoinen miespuolinen kaverini sai varsinkin naisilta melko epäasiallisia kommentteja koostaan. Esim. Viereisen pöydän naiset kuulivat meidän keskustelua ja halusivat kommentoida, ettei kaverini pystyisi enää siihen painonsa vuoksi. Piikittelyä jatkui koko illan aika ajoin. Kaverini oli selvästi vaivautunut, vaikka naureskeli mukana ja myötäili: " joo, ei taida kannattaa enää pöydillä tanssia" jne...

Jäin naisena miettimään, että jos miehet olisivat samalla tavalla ylipainoista naista piikitellyt koko illan painostaan, olisi sitä kaikki pitäneet asiattomana ja törkeänä käytöksenä ja asiaan olisi todennäköisesti puututtu.

Olin melko hämmentynyt tapahtuneesta ja jäin miettimään, onko nykyään sallitumpaa, jotenkin laskea leikkiä toisten ulkonäöllä jne?

Muiden ajatuksia aiheesta?

[/quote] Todella törkeää tuollainen. Sitä paitsi monet ylipainoiset miehet on tosi hot mielestäni. Itse en voi sietää tuollaista toisen ihmisen ulkonäön haukkumista, mutta valitettavasti siihen törmää aika ajoin. Jos olisin vahvempi ihminen, vetäisin tuollaisia huutelijoita verbaalisesti kunnolla turpiin.

[/quote]

Sen verran lisään, että ollaan mieheni kanssa tunnettu kyseinen mies 20vuotta ja on tosi mukava mies. Muutamana viime vuonna ollut rankkaa eron takia ja töissä on edennyt johtavaan asemaan (= kovat työpaineet). Oli vissiin vähän masentunut ja energia mennyt omien lasten asioiden hoitamiseen ja työelämän paineisiin. Syö huonosti eikä liiku enää.

Tavallaan syyt kohoamiseen olemassa, mutta mielestäni sekään ei ole tässä se pointti; peruskäyttäytymissäännöt täytyis kaikilla olla, vaikka oltiin kaljapäissään kaikki.

Mutta jotenkin ylikorostu näiden 3 naisen osalta ( 2 hoikkaa ja 1 tukeva) se leikinlasku tuttava miehen painosta. Välillä tuntui, että toinen joukosta oli kiinnostunut tästä kavdristamme, mutta erikoisella teinitavalla sen osoitti.

No joo, peruskäytöstapojen perään kai tässä huutelen?

Vierailija
118/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:57"]

Ei hävetä myöntää: Kun näen vaikkapa kadulla ylipainoisen ihmisen, niin ihan tarkoituksella katson häntä ja hänen läskejään aina pitkään. En voi käsittää MIKSI ihminen tekee itselleen sen, siis hankkiutuu ylipainoiseksi! Lihavat ihmiset näyttävätkin niin naurettavilta vaappuessaan eteenpäin telttaviritelmiinsä pukeutuneina... Eniten katson pahalla niitä lihavia, jotka mussuttavat jotain kaloripitoista tai jonottavat vaikka jätskikiskalla. Lihavuus on SUURIN kansanterveydellinen ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa läskejä... Ehdotan makeisveron tuntuvaa korotusta, sekä lihottavan ruuan (esim. pizzat ja hampurilaiset, pulla, jäätelö jne.) myymisen kieltämistä selvästi ylipainoisille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylipainoisiin aina kun heihin jossain törmään.

t. Hoikka&hyväkuntoinen

[/quote]

Saatat olla hoikka ja hyväkuntoinen, mutta naamasi on kuin petolinnun peräpuoli. Jään aina kattomaan miten susiruma se on. Varsinkin sun pottunenä.

Saatan olla ylipainoinen, mutta kasvoni on ainakin kauniit. Pois sunlaiset rumilukset maisemaa pilaamasta, ap! 

[/quote]

Hahahaha! Säälittävää... etkö muuta keksinyt? No mutta olihan tämä nyt tiedossakin, ylipainoisilla on PAKKO olla jokin asia (kuten esim. "kauniit kasvot", jolla he huijaavat itseään ja saavat siten tuntemaan olonsa vähän paremmaksi... Valitettavasti joudun kertomaan sinulle totuuden: 1. Olen myös kasvoistani erittäin kaunis, tehnyt mallintöitä lapsesta lähtien ja teen edelleen, missikisoihin pyydetty useasti mutta en ole lähtenyt. 2. Sinun kasvonpiirteesi sen sijaan hukkuvat sinne paksujen poskien ja kaksoisleuan välimaastoon jonnekin, joten vaikea sanoa niistä mitään. 

Ja kyllä, halveksin myös juoppoja, narkkareita ja anorektikoitakin, mutta heitä yhteiskunnassamme ei ole läheskään niin paljon kun lihavia (joita on jo yli 50% kansasta), joten eivät samalla lailla hypi silmille katukuvassa ym.

Vierailija
119/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Olen samaa mieltä kanssasi, että lihavuus on itseaiheutettua ja pelkkää itsekurin puutetta. Itse en tosin viitsi tuntemattomia tuijotella ja lähinnä säälin lihavia, en halveksi. Mutta muutoin samoilla linjoilla.

Kaunis&hoikka&hyväkuntoinen

Vierailija
120/127 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:57"]

t. Hoikka&hyväkuntoinen

[/quote]

Saatat olla hoikka ja hyväkuntoinen, mutta naamasi on kuin petolinnun peräpuoli. Jään aina kattomaan miten susiruma se on. Varsinkin sun pottunenä.

Saatan olla ylipainoinen, mutta kasvoni on ainakin kauniit. Pois sunlaiset rumilukset maisemaa pilaamasta, ap! 

[/quote]

Hahahaha! Säälittävää... etkö muuta keksinyt? No mutta olihan tämä nyt tiedossakin, ylipainoisilla on PAKKO olla jokin asia (kuten esim. "kauniit kasvot", jolla he huijaavat itseään ja saavat siten tuntemaan olonsa vähän paremmaksi... Valitettavasti joudun kertomaan sinulle totuuden: 1. Olen myös kasvoistani erittäin kaunis, tehnyt mallintöitä lapsesta lähtien ja teen edelleen, missikisoihin pyydetty useasti mutta en ole lähtenyt. 2. Sinun kasvonpiirteesi sen sijaan hukkuvat sinne paksujen poskien ja kaksoisleuan välimaastoon jonnekin, joten vaikea sanoa niistä mitään. 

Ja kyllä, halveksin myös juoppoja, narkkareita ja anorektikoitakin, mutta heitä yhteiskunnassamme ei ole läheskään niin paljon kun lihavia (joita on jo yli 50% kansasta), joten eivät samalla lailla hypi silmille katukuvassa ym.

[/quote]

Vai oot.ihan mallintöitä tehnyt? Et kuitenkaan ole päässyt maalimaailman huipulle vaikka miten olet hoikka ja hyvännäköinen. Säälittävää edes yrittää tuollaisella pullistella. :D

Mutta joo, esim minusta et pystyisi kuuna päivänä pelkkien kasvojen perusteella sanomaan, olenko läski vai laiha. ;) Ja hei, vaiks mulla onkin läskiä ja ylipainoa, niin olen minäkin mallintöitä tehnyt ja olen myös kauniiksi kehuttu. Et usko joo, mutta tiedän myös senkin, että monelle miehelle kelpaisin vaan parhaimman olen jo itselleni saanut. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme