Myönnän halveksivani ylipainoisia ja myös näyttäväni sen
Ei hävetä myöntää: Kun näen vaikkapa kadulla ylipainoisen ihmisen, niin ihan tarkoituksella katson häntä ja hänen läskejään aina pitkään. En voi käsittää MIKSI ihminen tekee itselleen sen, siis hankkiutuu ylipainoiseksi! Lihavat ihmiset näyttävätkin niin naurettavilta vaappuessaan eteenpäin telttaviritelmiinsä pukeutuneina... Eniten katson pahalla niitä lihavia, jotka mussuttavat jotain kaloripitoista tai jonottavat vaikka jätskikiskalla. Lihavuus on SUURIN kansanterveydellinen ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa läskejä... Ehdotan makeisveron tuntuvaa korotusta, sekä lihottavan ruuan (esim. pizzat ja hampurilaiset, pulla, jäätelö jne.) myymisen kieltämistä selvästi ylipainoisille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylipainoisiin aina kun heihin jossain törmään.
t. Hoikka&hyväkuntoinen
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:24"]
Ainut mikä mua lihavissa vituttaa on se, että he ovat koko ajan vihasia ja valittaa kaikesta (hikoilu, ei jaksa kävellä,, ei löydä sopivia vaatteita, ei laihdu, kassajonossa lihavat huolailee ärtyneesti, yrität mennä bussissa/junassa viereen istunaan ni ei liikuta läskiä persettään mihkään suuntaan ja mulkasee vihasesti....) listaa vois jatkaa loputtomiin..
[/quote]
Älä yleistä, eivät kaikki lihavat ole tuollaisia. Itse en ole vihainen, vaan hyvinkin lepoisa ja hyvällä tuulella koko ajan. En hikoile, jaksan reippaasti kävellä, löydän sopivia vaatteita, en juuri nyt edes yritä laihduttaa, kassajonossa odotan vuoroani rauhallisesti, päästän muut viereen istumaan, eli noista mitä mainitsit en voi valittaa.
Hei ap, älä viitsi pilata juristien mainetta vastenmielisillä mielipiteilläsi.
Terv. Kollegasi, joka tuntee myötä häpeää
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:44"]
[/quote]
Minä taas häpeän kollegoja, jotka eivät hallitse yhdyssanoja (kuten myötähäpeä).
AA, VT
Myönnän halveksivani juutalaisia ja myös näyttäväni sen
Ei hävetä myöntää: Kun näen vaikkapa kadulla juutalaisen ihmisen, niin ihan tarkoituksella katson häntä ja hänen juutalaista nenäänsä aina pitkään. En voi käsittää MIKSI ihminen tekee itselleen sen, siis hankkiutuu jutskuksi! Juutalaiset näyttävätkin niin naurettavilta vaappuessaan eteenpäin kipaviritelmiinsä pukeutuneina... Eniten katson pahalla niitä jutskuja, jotka mussuttavat jotain sianlihatonta tai jonottavat vaikka kosherkiskalla. Juutalaisuus on SUURIN ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa juutalasia ominaispiirteitä... Ehdotan veron tuntuvaa korotusta jutskuille, sekä kosherruuan (esim. sianlihattomat pizzat ja hampurilaiset, jne.) myymisen kieltämistä selvästi juutalaisille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista juutalaisiin aina kun heihin jossain törmään.
t. Kristitty&arjalainen
Sen kun tuijotat. Niinhän niillä hulluilla on tapana.
Luojan kiitos kaikki me vanhenemme ja viisastumme....ja emme valitettavasti kaunistu vanhetessa.
Silloin tyhminkin narsisti putoaa maan pinnalle ja lopettaa muiden ulkonäön arvostelun kun huomaa että aina tulee nuorempia, kiinteämpiä ja kauniimpia ja itse vain vanhenee.
Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa...
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:02"]
Luojan kiitos kaikki me vanhenemme ja viisastumme....ja emme valitettavasti kaunistu vanhetessa.
Silloin tyhminkin narsisti putoaa maan pinnalle ja lopettaa muiden ulkonäön arvostelun kun huomaa että aina tulee nuorempia, kiinteämpiä ja kauniimpia ja itse vain vanhenee.
[/quote]
Niinkö tosiaan (jos nyt ohitetaan tämä tämän ketjun provous) mutta siis "vanhat ja viisaat" ei arvostele? Muahahahhaha. Olen hieman eri mieltä. Iäkkäämmissä on ihan samalla tavalla jos jonkinsorttista arvostelijaa.
Mun teki todella pahaa, kun todella ylipainoinen nainen kulki sähkökäyttöisellä pyörätuolilla. Se tuoli on tosi leveä ja hankala kääntää, niin tiuski vaan avustajalleen että "voin minä tällä kuule päältä ajaa" yms. Olisi hänenkin elämä huomattavasti helpompaa hieman kevyempänä. :(
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:44"]
[/quote]
Minä taas häpeän kollegoja, jotka eivät hallitse yhdyssanoja (kuten myötähäpeä).
AA, VT
[/quote]
Se oli typo.
AA, KTM, TT
Katso vaan halveksivasti, minä katson takaisin samalla tavalla.
Ihan näin ketjua sen enempää lukeneena kommentoin, että taitaa sinulla AP olla melko köyhä pää kun noin tarkasti toimit muiden painopoliisina. Henkilökohtaisesti v-käyräni lähtee jyrkkään eksponentiaaliseen kasvuun, kun näen sinunkaltaisiasi, omahyväisiä ja muiden asioihin sekaantuvia ihmisiä. Muutenkin kannattaisi ensin hoitaa ne faktat kuntoon, ylipaino ei todellakaan ole 100% itseaiheutettua.
Ja siltä varalta että kypsäksi vastakommentiksi isketään "Läskin ulinaa", niin täällä puhuu 163/47 nuori nainen
Minä olen juuri sellainen ärsyttävästi vain viitisen kiloa ylipainoinen enkä piruuttanikaan laihduta normaalipainoon enkä hikoile salilla kiinteytymässä.
Tietysti ap:n kaltaisten tyrkkyhorojen mielestä selvästi piirtyvät vatsapömppöni ja iso takamukseni ovat aiheita sakottaa, mutta minä tykkään niistä ja aion pysyä tällaisena 74-kiloisena, rotevana hirviönä :)
Niin ja mainittakoon vielä, että kroppani myös roikkuu sieltä täältä vaikka olen vielä alle 30-vuotias ja lapsetonkin. SILTIKÄÄN en kiinteytä, laihduta tai muokkaa kehoani millään tavalla. Mieheni on hulluna vatsamakkaroihini, aina suutelemassa ja silittelemässä kalu kovana ;)
Jokaisen pitäisi pitää huolta terveydestään. Liika juominen ja liika syöminen ovat yhtä väärin. Lihavien pitäisi laihduttaa ja juoppojen lakata juomasta. Tottakai.
Jaa. Mahdat olla näky, vielä jos kuvittelet että jotain oikeasti hetkauttaa sinä ja sun halveksintasi.
Myönnän halveksivani ap:n kaltaisia typeriä ja tyhmiä, ennakkoluuloisua ihmisiä, mutta koska en ole yhtä typerä kuin ap, en näytä halveksuntaani.
Ainut mikä mua lihavissa vituttaa on se, että he ovat koko ajan vihasia ja valittaa kaikesta (hikoilu, ei jaksa kävellä,, ei löydä sopivia vaatteita, ei laihdu, kassajonossa lihavat huolailee ärtyneesti, yrität mennä bussissa/junassa viereen istunaan ni ei liikuta läskiä persettään mihkään suuntaan ja mulkasee vihasesti....) listaa vois jatkaa loputtomiin..