Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ja kaksi rakastajatarta. Ja ne kaikki haluaa minua!

Vierailija
28.07.2014 |

Olen 4-kymppinen mies. Minulla on vaimo ja lisäksi kaksi rakastajatarta,

Vaimo luulee että aion jatkaa sen kanssa.

Nuo kaksi rakastajatarta luulevat että aion erota ja jatkaa niiden kanssa. Siis ne ei tiedä toisistaan.

Olen ihan tavallinen 45-vuotias, ylipainoinen mies. En edes komea.

Mikä teitä naisia vaivaa? vähän kun lepertelee niin johan on virsikirjan kannet levällään.

Ja heti suunnittelette yhteistä tulevaisuutta meikäläisen kanssa.

Vaikka saisitte paremmankin, molemmmat rakastajattaret ovat solakoita ja seksikkäitä vosuja.

Vaimosta nyt ei kannata edes puhua....

Tää on aikasen helppoa. Vinkkinä muille miehille!

Mitä te vapaat sinkkumiehet teette väärin kun ette onnistu iskemään naisia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä stä ite haluat? Itsekunnioitusta ja toisten kunnioitusta voisit ruveta jahtaamaan. Sitä sulla ei ole. Kunnioitusta. Ihan olet vitsi koko äijä.

Toiset ilmaisevat halunsa olla sinun kanssasi ja luottavat sinuun ja sinä pelleily ihmisillä.

Olisit edes rohkea ja suoraselkäinen ja kertoisit naisillekin mitä tiedät... että et ole yhden naisen mies. Ja yksi luottaa sinuun avioliittoon asti ja pistät  senkin ranttaliksi. Kerro edes vaimolle. Vaimo on arvokas. Ja ansaitsee rehellisyyden. Hän voi sitten tehdä omat päätelmänsä,ja valintansa. Oletko oikeasti luvannut kunnioittaa niin myötä kuin vastoin...? 

En oikein ymmärrä sinua. Ymmärrätkö sinä?

Voisit yhtä hyvin olla sekaisin oleva nainen. Ei se ole sukupuolesta kiinni. Kyllä ihmisiä voi jymäyttää. Mutta mitä sä oikeesti haluat? 

Harmillisen pelle olet. Isoilla  oikeilla asioilla  asioilla leikit.

Vierailija
2/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset on sun kanssa vain rahasta. Vaimo ei halua luopua elintasostaan ja panot haaveilee rikkaasta elättäjästä, joka ostelee merkkilaukkuja. Ei ne sua halua, kai sä sen olet jo tajunnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:45"]

Ne naiset on sun kanssa vain rahasta. Vaimo ei halua luopua elintasostaan ja panot haaveilee rikkaasta elättäjästä, joka ostelee merkkilaukkuja. Ei ne sua halua, kai sä sen olet jo tajunnut?

[/quote]

Tottakai ne haluaa tietyn elintason. Ja minä annan sen sen. Jos tahdon.

Vierailija
4/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppujen lopuksi sinäkin toivot, että olisit edelleen rakastunut vaimoosi ja että olisit kohdellut häntä rakastavasti ja kunnioitettavasti elämäsi aikana.Sen sijaan olet loukannut ja satuttanut häntä ja nyt vielä petät kahden muun naisen kanssa. Ja surullista on myös se, että olet jo niin kieroon kasvanut, että tulet näillä asioilla tänne retostelemaan ikään kuin sinun tilanteessasi olisi jotain ihailtavaa tai kadehtittavaa.

Vierailija
5/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:57"]

Ja loppujen lopuksi sinäkin toivot, että olisit edelleen rakastunut vaimoosi ja että olisit kohdellut häntä rakastavasti ja kunnioitettavasti elämäsi aikana.Sen sijaan olet loukannut ja satuttanut häntä ja nyt vielä petät kahden muun naisen kanssa. Ja surullista on myös se, että olet jo niin kieroon kasvanut, että tulet näillä asioilla tänne retostelemaan ikään kuin sinun tilanteessasi olisi jotain ihailtavaa tai kadehtittavaa.

[/quote]

Pläääääh! Ketä kiinnostaa olla uskollinen? Olet juntti!

Vierailija
6/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme siis päätellä että sinulla on poikkeuksellise suuri penis, kun naiset noin lakoavat.

Vierailija
7/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:57"]

Pläääääh! Ketä kiinnostaa olla uskollinen? Olet juntti!

[/quote]

Valtaosalle ihmisiä uskollisuus on erittäin tärkeää.

Vierailija
8/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä tulee mieleen teinit jotka uhoo "olin ihan vitun kännissä, mitä väliä, ketä kiinnostaa olla selvinpäin" tai "ajetaan brum bruuuuum ylinopeutta ja mutkissakin lennetään melkein muita päin, ollaan niin cool.". Tai "olin niin vitun kännissä ja ajoin autoa, mitä väliä jos joku mummo jää alle".

Tämä sama "pikkupoika esittää" fiilis tulee teistä jotka pettävät vaimojaan ja esittävät jotain pelimiestä ja ylpeilevät miten ensin uitetaan paljaalla huorassa ja sen jälkeen vaimossa ja nauretaan päälle. Joku esittävän teinin vaihe jäänyt päälle?

Vierailija
9/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siltikin naiset ovat tyhmiä kun uskovat ihan totaalisen valehtelun!

Vierailija
10/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista pitää kohdella kuin roskaa;

Vierailija
11/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes heräät ja simpsalapim! oletkin täysin yksin.

Vierailija
12/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa että niitä kohdellaan paskasti

Vierailija
13/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naista kohtelee huonosti, niin se seuraa perässä!

Vierailija
14/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi kertoi minulle, ettei hän tuollaisen nysäkullin kanssa ole kuin rahasta. Olipa hyvät vitut.

Vierailija
15/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
16/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostavat vinkit sulla.. Surkeessa tilanteessa olet. Kerää itses kokoon mies. Noin sä hajoot ja uppoot. Riko toi pelikenttä ja aloita alusta. Tai no, jos toi on sun juttus. Sit ku vaimo on lähtenyt, niin tuleehan niitä uusia.jos sä jaksat pelata iihmisille, niin pelaa. Nekin pelaa sit sulla. Ja toiset jättää sut. Ne, jotka ei haluu pelta. Sun säännöt vaan on kummalliset. Epärehelliset ja epäreilut.

Vierailija
17/17 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset luulevat aina että se oma pyhä vulva pyörittää maailmaa  =) ei. se ei mene niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä