Myönnän halveksivani ylipainoisia ja myös näyttäväni sen
Ei hävetä myöntää: Kun näen vaikkapa kadulla ylipainoisen ihmisen, niin ihan tarkoituksella katson häntä ja hänen läskejään aina pitkään. En voi käsittää MIKSI ihminen tekee itselleen sen, siis hankkiutuu ylipainoiseksi! Lihavat ihmiset näyttävätkin niin naurettavilta vaappuessaan eteenpäin telttaviritelmiinsä pukeutuneina... Eniten katson pahalla niitä lihavia, jotka mussuttavat jotain kaloripitoista tai jonottavat vaikka jätskikiskalla. Lihavuus on SUURIN kansanterveydellinen ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa läskejä... Ehdotan makeisveron tuntuvaa korotusta, sekä lihottavan ruuan (esim. pizzat ja hampurilaiset, pulla, jäätelö jne.) myymisen kieltämistä selvästi ylipainoisille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylipainoisiin aina kun heihin jossain törmään.
t. Hoikka&hyväkuntoinen
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:57"]Ei hävetä myöntää: Kun näen vaikkapa kadulla ylipainoisen ihmisen, niin ihan tarkoituksella katson häntä ja hänen läskejään aina pitkään. En voi käsittää MIKSI ihminen tekee itselleen sen, siis hankkiutuu ylipainoiseksi! Lihavat ihmiset näyttävätkin niin naurettavilta vaappuessaan eteenpäin telttaviritelmiinsä pukeutuneina... Eniten katson pahalla niitä lihavia, jotka mussuttavat jotain kaloripitoista tai jonottavat vaikka jätskikiskalla. Lihavuus on SUURIN kansanterveydellinen ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa läskejä... Ehdotan makeisveron tuntuvaa korotusta, sekä lihottavan ruuan (esim. pizzat ja hampurilaiset, pulla, jäätelö jne.) myymisen kieltämistä selvästi ylipainoisille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylipainoisiin aina kun heihin jossain törmään.
t. Hoikka&hyväkuntoinen
[/quote]
Kannattaa varoa, joku meistä läskeistä voi pahana päivänä vetää sua turpaan, kun tuijottelet.
Vitun tyhmä ja oksettava ihminen muuten olet.
[/quote]
Onneks se on ite juristi : D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:57"]Ei hävetä myöntää: Kun näen vaikkapa kadulla ylipainoisen ihmisen, niin ihan tarkoituksella katson häntä ja hänen läskejään aina pitkään. En voi käsittää MIKSI ihminen tekee itselleen sen, siis hankkiutuu ylipainoiseksi! Lihavat ihmiset näyttävätkin niin naurettavilta vaappuessaan eteenpäin telttaviritelmiinsä pukeutuneina... Eniten katson pahalla niitä lihavia, jotka mussuttavat jotain kaloripitoista tai jonottavat vaikka jätskikiskalla. Lihavuus on SUURIN kansanterveydellinen ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa läskejä... Ehdotan makeisveron tuntuvaa korotusta, sekä lihottavan ruuan (esim. pizzat ja hampurilaiset, pulla, jäätelö jne.) myymisen kieltämistä selvästi ylipainoisille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylipainoisiin aina kun heihin jossain törmään.
t. Hoikka&hyväkuntoinen
[/quote]
Kannattaa varoa, joku meistä läskeistä voi pahana päivänä vetää sua turpaan, kun tuijottelet.
Vitun tyhmä ja oksettava ihminen muuten olet.
[/quote] Hui kun pelottaa.. uu.. Ei läskikäsillä tehty lyönti edes tee kipiää. Sitäpaitsi ottaisitte vaan itse turpaan näiltä hyväkutoisilta ja pakoon ette pääse läskeinenne! Heh!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:06"]Minkä painoinen pitää olla että saa sun halveksivan katseen? Tarkotatko yli 100kg vai 70+?
[/quote]
Yli 40 varmaan
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:47"]
Veikö joku läski sulta ukon?
[/quote]
Vei, sieltä tuo kauna tulee.
Masennus ei aiheuta lihavuutta vaan se että mätät liikaa ruokaa naamariin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:32"]
Aika erikoiselta kuulostaa nykyään tämä tuntemattomien ihmisten ulkonäön arvosteleminen.
Eilen ravintolassa 20kg ylipainoinen miespuolinen kaverini sai varsinkin naisilta melko epäasiallisia kommentteja koostaan. Esim. Viereisen pöydän naiset kuulivat meidän keskustelua ja halusivat kommentoida, ettei kaverini pystyisi enää siihen painonsa vuoksi. Piikittelyä jatkui koko illan aika ajoin. Kaverini oli selvästi vaivautunut, vaikka naureskeli mukana ja myötäili: " joo, ei taida kannattaa enää pöydillä tanssia" jne...
Jäin naisena miettimään, että jos miehet olisivat samalla tavalla ylipainoista naista piikitellyt koko illan painostaan, olisi sitä kaikki pitäneet asiattomana ja törkeänä käytöksenä ja asiaan olisi todennäköisesti puututtu.
Olin melko hämmentynyt tapahtuneesta ja jäin miettimään, onko nykyään sallitumpaa, jotenkin laskea leikkiä toisten ulkonäöllä jne?
Muiden ajatuksia aiheesta?
[/quote]
Taloudellisen taantuman myötä ulkonäköä painotetaan enemmän.
[/quote]
Toiset tekevät sen syömällä. Mikä ei ole ihme, Giffenin paradoksin mukaan perunoiden kulutus kasvaa kun niiden hinta kohoaa.
Kokoomuksen talousasiantuntija
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:23"]
Minä taas katson eniten pahalla niitä kaikenkokoisia, jotka saastuttavat saastuttimellaan vaikka pyörätien vieressä. Ilmastonmuutos on SUURIN ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa tyhmyyttä... Ehdotan polttoaineen ja autoveron tuntuvaa korotusta, sekä saastuttavan ruuan (esim. liha, riisi) myymisen kieltämistä kaikille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylisaastuttaviin aina kun heihin jossain törmään.
t. Hoikka&hyväkuntoinen pyöräilijä
[/quote] Tuuppas hintelä pyöräilijätrikoohomo mua tujottelemaan niin tulee noutaja aika äkkiä. t. 190/90 pelkkää lihasta
Menehän Tero (46kg) nyt kiltisti syömään iltapuurosi ja sitten nukkumaan.
Olen n.180cm ja 100kg. Pyöräilin tänään 30-40km eikä tehnyt tiukkaa. Salilla käyn 1-2 kertaa viikossa. Olen aika lihaksikas.
Syön herkkuja lähes joka päivä ja useina päivinä useamman kerran eri tuotteita.
Mies tarvitsee tyydyttävän sukupuolielämän. Jos sitä ei ole, täytyy kompensoida esim.syömällä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:15"]
Ettekö te vajakit todellakaan tajua, että aloitus oli aivan selkeä ja oikeaoppinen provo?
[/quote]
Emme, läski on sumentanut aivomme. Itsekin syön koko ajan tätä kirjoittaessani edam-juustoa, oikein maiskuttamalla. Tosi hyvää. Otan samalla olutta ja katson kun mies riisuutuu. Ihan kivat fiilikset.
Ap, lähipiirissäsi ei ilmeisesti ole yhtäkään ylipainoista ihmistä? Jos perheenjäsenesi lihoisi huomattavasti niin halveksisit häntä?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:23"]
Minä taas katson eniten pahalla niitä kaikenkokoisia, jotka saastuttavat saastuttimellaan vaikka pyörätien vieressä. Ilmastonmuutos on SUURIN ongelma tässä maassa tällä hetkellä ja 100% itseaiheutettu! Jotain pitäisi tälle asialle tehdä, etteivät myös seuraavat sukupolvet "perisi" vanhempiensa tyhmyyttä... Ehdotan polttoaineen ja autoveron tuntuvaa korotusta, sekä saastuttavan ruuan (esim. liha, riisi) myymisen kieltämistä kaikille henkilöille! Omalta osaltani jatkan halveksuvien katseiden luomista ylisaastuttaviin aina kun heihin jossain törmään.
[/quote] Tuuppas hintelä pyöräilijätrikoohomo mua tujottelemaan niin tulee noutaja aika äkkiä. t. 190/90 pelkkää lihasta
Oletpa ruikula, kun noin pitkä, mutta vain 90kg. Hah! Hernekeppi.
Tuo olisikin ihan varteenotettava ehdotus, ettei sairaalloisen ylipainoiselle saisi myydä roskaruokaa. Eihän liian päihtyneellekään saa myydä alkoholia. Ehkä myös makeisverotuksen alaisia tuotteita voisi myydä vain 9-21 välisenä aikana. Holhouksellahan tässä maassa yritetään muitakin kansanterveydellisiä ongelmia parantaa.
Läskitön Suomi 2040!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:57"]
Oletpa ruikula, kun noin pitkä, mutta vain 90kg. Hah! Hernekeppi.
[/quote] t. 160cm 120kg läski nainen
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:42"]
Olen n.180cm ja 100kg. Pyöräilin tänään 30-40km eikä tehnyt tiukkaa. Salilla käyn 1-2 kertaa viikossa. Olen aika lihaksikas.
Syön herkkuja lähes joka päivä ja useina päivinä useamman kerran eri tuotteita.
Mies tarvitsee tyydyttävän sukupuolielämän. Jos sitä ei ole, täytyy kompensoida esim.syömällä.
-Mies 29v-
[/quote]
Noi on sun mitat, todellako? Ettei nyt vaan livahtanut pikku pikku valheliini sieltä suukkusesta ulos?
Hei ap!
Olitko se siis sinä joka katsoi mua halveksuen kun lyllersin ohitsesi? No sori, mutta jonkun halveksunnan vuoksi en aio laihduttaa grammaakaan. Älä jaksa mulkoilla, se ei mua motivoi mitenkään. Lähinnä jään kotiin itkemään vanukkaan äärellä.
Mun motivaatio laihduttaa on kunto jossa voi taas riehua ja leikkiä plus mun ihana, ihana takkini joka ei mahdi enää. Mutta muiden katseet ei auta.
Lihava voi olla myös ihminen joka laihduttaa. Laihdutusprosessi ei vaan ole ehkä valmis tai on vasta alussa. Et voi tietää toisen elämästä tarpeeksi tuomitaksesi vilkaisulla.
Ja vaikka olenkin ällöttävä läski mielestäsi enkä ymmärrä omaa hyvääni, et taaskaan tiedä minusta mitään. Tottakai tiedän että elän epäterveellisesti, en ole tyhmä. Miksi minun silti pitäisi hävetä? Mitä se auttaa, masentaa vaan. Elämäntapojen muutos vaatii sitä että oikeasti haluaa tehdä sen itse, ei sitä että muut nostaa sulle nokkaansa.
Niin että oo rauhassa oikeanpainoinen ja anna mun olla läski. Ei kuulu sulle mitenkään. Eikö äitis opettanut olemaan tuijottamatta?
Hah! Tiedätkö mitä minä olen tehnyt kun olen saanut kaltaiseltasi paheksuvan katseen (hyvin suorasukaisen)? Nostelin vähän isoja tissejäni ja pistin pepun keikkumaan! Luuranko meni ihan punaiseksi kun misporukka vihelsi minulle tämän jälkeen. Perään kun katsoin niin luuranko vilkaisi omia tissejään, eiku sori, eihän sillä niitä ollut! Ja pitää vielä sanoa että oma ylipainoni johtuu ikävistä yhteensattumuksista, liikunnan puute terv syistä, kilpparin vajis JA lääkitys joka lihottaa/ kerryttää nestettä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:09"]
Olipa taas teksti huh huh. Muuten hyvä mutta opettele vähän kauniimpaa kielenkäyttöä!
[/quote]
Muuten hyvä, kielenkäyttö vain ongelmana?? Ihan mielenkiinnosta, kuinka sinä kohteliaammin ilmaisisit aloittajan esiintuoman avoimen inhon ja halveksunnan toista ihmisryhmää kohtaan? Kuinka sellaista sinusta voisi muka sivistyneellä kielenkäytölläkään pelastaa?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:09"]
Olipa taas teksti huh huh. Muuten hyvä mutta opettele vähän kauniimpaa kielenkäyttöä!
[/quote]
Muuten hyvä, kielenkäyttö vain ongelmana?? Ihan mielenkiinnosta, kuinka sinä kohteliaammin ilmaisisit aloittajan esiintuoman avoimen inhon ja halveksunnan toista ihmisryhmää kohtaan? Kuinka sellaista sinusta voisi muka sivistyneellä kielenkäytölläkään pelastaa?
[/quote]
Ei tuo kommentoija tiedä sivistyksestä yhtään mitään, koska ei osaa edes pilkuttaa: Muuten hyvä, mutta opettele. Noinhan se tulee.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:15"]
Ettekö te vajakit todellakaan tajua, että aloitus oli aivan selkeä ja oikeaoppinen provo?
[/quote] En tajua miten jotkut voivat puolustella ylipainoisia ihmisiä. Taitavat olla vain läskejä jotka puolustelevat ja peukuttavat toisiaan.. 50% täälläkin olevista mammoista on varmasti ylipainoisia. Läskit uuniin! Heil Hitler!