Riittääkö Sinulle kohtuullisuus?
Tarkoitan tällä kohtuullista elintasoa.Jos saa paljon rahaa ja omaisuutta,siinä piilee vaara tulla entistä ahneemmaksi ja ajattelee vaan kokoajan tätä maallista mammonaa.Tottakai saa ostaa uuden auton ja talon jne.mutta se mitä se vaikuttaa ihmisen ajattelutapaan on
toinen juttu.Toisista tulee ylpeitä ja kovia,on tietenkin niitäkin joille ei nouse ns.k**i
päähän.Täytyy myöntää käsi sydämellä että
minua ihmetyttää sellaiset ihmiset joilla on
normi tulot ja pitää hommata iso velka ihan vaan sen vuoksi kun naapurilla tai tutullakin on kaikki uutta.Jos ihmisellä on hyvä itsetunto ja muutenkin on saanut taloudellista viisautta lahjakseen hän tyytyy vähempään.Arvostan itse kohtuullisuutta ja ennenkaikkea sitä että olisi hyvä huomata köyhät sekä syrjäytyneet.Toivon että pystyisin taloudellisesti tukemaan niitä joilla on tiukkaa sekä esim.lähetys /opistotyötä.