Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö Sinulle kohtuullisuus?

Vierailija
20.07.2014 |

Tarkoitan tällä kohtuullista elintasoa.Jos saa paljon rahaa ja omaisuutta,siinä piilee vaara tulla entistä ahneemmaksi ja ajattelee vaan kokoajan tätä maallista mammonaa.Tottakai saa ostaa uuden auton ja talon jne.mutta se mitä se vaikuttaa ihmisen ajattelutapaan on

toinen juttu.Toisista tulee ylpeitä ja kovia,on tietenkin niitäkin joille ei nouse ns.k**i

päähän.Täytyy myöntää käsi sydämellä että

minua ihmetyttää sellaiset ihmiset joilla on

normi tulot ja pitää hommata iso velka ihan vaan sen vuoksi kun naapurilla tai tutullakin on kaikki uutta.Jos ihmisellä on hyvä itsetunto ja muutenkin on saanut taloudellista viisautta lahjakseen hän tyytyy vähempään.Arvostan itse kohtuullisuutta ja ennenkaikkea sitä että olisi hyvä huomata köyhät sekä syrjäytyneet.Toivon että pystyisin taloudellisesti tukemaan niitä joilla on tiukkaa sekä esim.lähetys /opistotyötä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi