Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko just nyt Valheenvangit? Kysymys...

Vierailija
27.07.2014 |

Mitä siinä kirjeessä oli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:43"]Mitä siinä kirjeessä oli?

[/quote]

Isä kertoi, että tytär oli ollut isänsä mukana siellä jätskikioskilla. Tytär ei siis ollut osallisena veljensä hukkumisessa.

Vierailija
2/3 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aiemmin loppuosan tuosta. Miksi se nainen luuli olevansa osallinen hukkumiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli silloin 7-vuotias. Hänellä oli vaan joku vääristynyt kuva tapahtumista. Katsoin vähän sivusilmällä, mutta ei tainnut tulla selitystä sille, että mikä sen vääristyneen kuvan aiheutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän