Lue keskustelun säännöt.
Katsoitko just nyt Valheenvangit? Kysymys...
Kommentit (3)
Katsoin aiemmin loppuosan tuosta. Miksi se nainen luuli olevansa osallinen hukkumiseen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tyttö oli silloin 7-vuotias. Hänellä oli vaan joku vääristynyt kuva tapahtumista. Katsoin vähän sivusilmällä, mutta ei tainnut tulla selitystä sille, että mikä sen vääristyneen kuvan aiheutti.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:43"]Mitä siinä kirjeessä oli?
[/quote]
Isä kertoi, että tytär oli ollut isänsä mukana siellä jätskikioskilla. Tytär ei siis ollut osallisena veljensä hukkumisessa.