Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä päin Suomea on mukavimmat ihmiset?

Vierailija
15.07.2021 |

Eli tykkäisin paikasta, jossa ihmiset juttelevat ja hymyilevät vieraillekin ihmisille ilman, että se on samalla tiedonkeruuta juoruilua varten. Mihin siis muuttaisin?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu,Vaasa ja Raahe akselilta löytyy kaksinaamaisimmat. Ei voi kenenkään sanaan luottaa. Ei ole selkärankaa siellä päin. Jyväskylässä on mukavimmat ihmiset.

Vierailija
62/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan ole maininnut Rovaniemeä?

Vierailija
64/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen Itä-Suomi, Lappeenranta etenkin.

Vierailija
65/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaus ja lähiympäristö.

Vierailija
66/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouvola!!!!!!

Kai tämä oli vitsi?😂

Vierailija
67/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskyläs on ihunimmat ihmiset!!!

Vierailija
68/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko Pirkanmaalla?

Tylyimmät ihmiset löytyy kyllä sieltä. En missään ole törmännyt niin moukkamaisiin ihmisiin. Kokemus perustuu useamman vuoden asumiseen siellä. Ei koskaan enää takaisin!

Samaa mieltä. Ilkeitä ja pahantahtoisia ovat siellä päin.

Vierailija
69/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvola!!!!!!

Kai tämä oli vitsi?😂

Vierailija
70/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän puolesta puhuja täälläkin, kotoisin Pohjanmaalta, asuin Helsingissä ja Espoossa, nyt Jyväskylässä ja loppuikäni täällä!

Vierailija
71/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kaikkialla mukavia, jos on niille itse mukava. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Niinkö? Just tytär kertoi menneensä ravintolaan, tervehtineensä ja tarjoilija kysyi, mitäs sinä sitten olet vailla? Oliko mukava vastaus tervehdykseen?

Vierailija
72/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kaupungeissa asuneena tällaiset kysymykset tuntuvat jotenkin hassuilta. Jos on Lappeenrannasta kotoisin, mutta asunut sittemmin Turussa ja Helsingissä, niin mitä kaupunkia tässä oikein itse edustaa? Tosi vaikea lokeroida itseään tai muita vain jonkin kaupungin edustajiksi.

Vierailija
73/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani72 kirjoitti:

Oulu,Vaasa ja Raahe akselilta löytyy kaksinaamaisimmat. Ei voi kenenkään sanaan luottaa. Ei ole selkärankaa siellä päin. Jyväskylässä on mukavimmat ihmiset.

Allekirjoitan tiedän Raahesta sellaisen pelimies porukan jolla on jo ikää mutta edelleen viestikapuloivat. Valehtelevat asuvansa muualla joten on siellä päin varmaan miehillä jo kyseenalainen maine.

Vierailija
74/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurame ja jyväskylä :)

Vierailija
75/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuri oli mut sit se meni :(

Vierailija
76/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä mainitsee oman kotiseudun tai sukujuurien seudun. On kai sellainen seutu mukava, jossa on valmiiksi tutut, välittävät ihmiset vastassa. Tässä kai haettiin seutua, jossa olisi hyvä olla tuntemattomanakin.

Minä olen asunut ympäri maata, idässä, lounaassa, pitkin rannikkoa, keskellä ja pohjalaisseudulla ja lisäksi reissannut turistina ympäriinsä. Sanoisin, että mukavimpia ihmisiä olen "tuntemattomana" tavannut Turussa. Siellä on helppo rupatella vieraidenkin kanssa, oli sitten mattopyykillä, bussipysäkillä, puiston penkillä tai kaupan kassajonossa. Naapurit moikkailevat ja mummot ovat iloisia. Lienee perintöä siitä, että Turku on ollut tuhannen vuotta kansainvälinen kaupunki ja yhä vielä suuri yliopistokaupunki, jonne tulee porukkaa vähän joka puolelta.

Jos minulla ei olisi perhettä ja asuntolainaa, pakkaisin kamani ja muuttaisin oikopäätä Turkuun.

Vierailija
77/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialla muualla paitsi pk-seudulla. Täällä ihmiset ovat ylimielisiä. Heti kun mennään esim Itään päin alkaa ihmisten herkyvä karjalaisuus astua esiin.

Ympäri Suomea on saman laisia ihmisiä.On kivoja ja toisten mielestä huonoja.Jospa kyse on siitä,miten itse kohtelet edessä olevaa ihmistä?  Sen mukaan ihmiset kohtelevat sinua!

Vierailija
78/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko Tampereella juntit?

Vierailija
79/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläolevasta kommentista mallia niin olisiko junteimmat kaupungit Pori, Tampere, Kouvola ja Kotka?

Vierailija
80/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin opiskelemaan Jyväskylään Rovaniemeltä, ja tämä tuntuu heti kodilta! Ihanaa porukkaa, niin naapurissa kuin yliopistolla, joka paikassa palvelu on loistavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan