Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä päin Suomea on mukavimmat ihmiset?

Vierailija
15.07.2021 |

Eli tykkäisin paikasta, jossa ihmiset juttelevat ja hymyilevät vieraillekin ihmisille ilman, että se on samalla tiedonkeruuta juoruilua varten. Mihin siis muuttaisin?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viipuri oli mut sit se meni :(

Minäkin kaipaan Viipuria😭 Se olisi varmasti Suomen iloisin kaupunki.

Vierailija
82/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varissuolla, Lausteella ja Halisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalaiset on mielestäni niitä kaikista avoimempia ja ystävällisempiä...

Vierailija
84/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Säynätsalolle menee ääneni

Vierailija
85/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehäkolmosen sisäpuolella. Kaikki tulevat juttelemaan ja tervehtivät iloisesti hymyillen. Liikenteessä ollaan kohteliaita, annetaan tietä mukisematta. Muuallakin Suomessa matkaillessa ollaan ystävällisiä kaikkia kohtaan.

Vierailija
86/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvola!!!!!!

Kai tämä oli vitsi?😂

Miksi tämä olisi vitsi? Kouvolassa asuu paljon karjalaistaustaisia ihmisiä, mun kokemuksen mukaan samantyyppisiä ovat kuin Lappeenrannassa, ehkä ei ihan niin vilkkaita. Ihan ystävällisiä ja rentoja kuitenkin.

Vierailija
87/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Karjalassa

Tämä

Vierailija
88/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomia tykätään jututtaa pikkuvitseillä maustettuna sekä Turussa että Etelä-Pohjanmaalla. Jotkut pitävät tästä.

Itse asun työn takia Tampereella - kauan kesti turkulaisena tottua mutta nykyään pidän tätä Suomen parhaimpana kaupunkina.

Vierailija
89/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viipuri oli mut sit se meni :(

Minäkin kaipaan Viipuria😭 Se olisi varmasti Suomen iloisin kaupunki.

Reilu 10v sitten olivat vielä niin kohteliaitakin että ei tarvinnut törsätä rahojaankaan kun ottivat lompakon taskusta ja hoitivat puolestasi.

Vierailija
90/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kaikkialla mukavia, jos on niille itse mukava. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Eivät valitettavasti ole.

Vierailija
91/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Pohjanmaalla. Välittömiä ja mukavia ihmisiä.

Vierailija
92/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvola!!!!!!

Kai tämä oli vitsi?😂

Miksi tämä olisi vitsi? Kouvolassa asuu paljon karjalaistaustaisia ihmisiä, mun kokemuksen mukaan samantyyppisiä ovat kuin Lappeenrannassa, ehkä ei ihan niin vilkkaita. Ihan ystävällisiä ja rentoja kuitenkin.

Kouvolassa on jäykkiä ja sosiaalisesti vieraantuneita ihmisiä. Jos sinne menee joku ulkopaikkakuntalainen niin tuijotetaan kuin jotain ihan outoa... 

Vierailija
93/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinolassa!

T: Mies Heinolasta

Vierailija
94/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei ainakaan Turussa tai Varsinais-Suomessa tai Satakunnassakaan. Sellaisia piilov*ttuilijoita olen tavannut siltä suunnalta.

Mitä dissaat? Taidat olla Uudeltamaalta. Satakunnassa on Suomen huumorintajuisimmat ja miellyttävimmät ihmiset.

Mä olen useampaan kertaan yrittänyt tälläkin palstalla kysyä, miksi esim. porilaisilla on huono maine. En ole saanut vastausta, millaisia ovat. Jostainhan se "piru oot jos Porist oot, koko perkele jos Kokemäeltä" tulee! Mistä?

En tiedä. Kuopiosta kotoisin olevana viihdyn Porissa. Ihmiset sanoo asiansa ilman somisteluja ja jahnaamisia ja sitten saa olla rauhassa.

Vierailija
95/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältä ainakin länsirannikkoa. Ihme sisä*iittosta porukkaa. Pirkanmaan pikkukunnat ovat ainakin aika suloisia. Kiertelen niissä työkseni paljon ja ihanan rento meininki monessa paikassa.

Ei pidä paikkaansa. Epätyypillisenä savolaisena löysin henkisen kotini täältä.

Vierailija
96/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvola!!!!!!

Kai tämä oli vitsi?😂

Kouvolassa on jäykkiä ja sosiaalisesti vieraantuneita ihmisiä. Jos sinne menee joku ulkopaikkakuntalainen niin tuijotetaan kuin jotain ihan outoa... 

Tuon takiahan sen ison Prisman lisäksi piti se Veturi pykäistä isojen teiden vierelle. Saadaan ohikulkijoilta rahat, mutta eivät vahingossakaan tule kaupungin keskustaan. Voivat pitää keskustan vain kanta-asukkaille, ei tarvi palvella toispaikkakuntalaisia.

Vierailija
97/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Länsi-Suomessa! Siellä ollaan selvästi jurompia ja kyräilevämpiä, Pori, Kankaanpää, Seinäjoki...

Sanoisin, että aito stadilainen on yleensä tosi avoin ja juttelee tuomitsematta ketään mutta iloisia ihmisiä on kuulemma Pohjois-Karjalassa.

Vierailija
98/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjalaiset on lupsakoita, iloisia ja puheliaita. Sinne!

No ei ainakaan Joensuussa! Kaveri kutsui mökkibileisiinsä naapurista joensuulaisen porukan. Nämä ”iloiset” karjalaiset joi muiden juomat ja vittuili suoraan koko ajan kaikille muille ja kehui itseään. Karseeta jengiä. Ja seuraavana päivänä tulivat vielä pummaamaan kahvia ja röökiä ja sanoivat et olipas hauskat bileet!

Vierailija
99/109 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä

Vierailija
100/109 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomi, mukavia ja rehellisiä, aidon oloisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan