Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies joka ei löydä elämäänsä naista välittäisi pätkääkään siitä millainen maapallo on sadan vuoden kuluttua

Vierailija
15.07.2021 |

Lapselliset pelastakoon pallon keskenään.

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, kun oma ajatusmaailma pyörii vain naisen saamisen ja naisen siittämisen ympärillä. Kun jostain asiasta tulee pakkomielle, niin ei ole kaunista katseltavaa.

Vierailija
142/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on se miesten ja naisten välinen ero. Mies tarvitsee naista, nainen ei tarvitse miestä elääkseen hyvää elämää.

Ajatteletko yhtään, mitä kirjoitat? Kerrohan mitä nainen on rakentanut tai luonut tässä läntisessä yhteiskunnassa? Vai tarkoitatko, että kun mies on rakentanut maan tähän kuntoon missä naisen ei tarvitse tehdä mitään pärjätäkseen ja elääkseen, niin nainen ei tarvitse miestä? Kirjoitan tarkoituksella kärkevästi, koska tuo ajatuksesi on niin käsittämättömän pinnallinen ja vailla todellisuutta.

Uskallan väittää, että minä olen saanut elämässäni rakentanut tätä maailmaa enemmän kuin sinä. Minä olen tehnyt töitä ja perustanut yrityksen, jolla työllistä itseni lisäksi kaksi muutakin henkilöä. Lisäksi olen kasvattanut kaksi upeaa nuorta, jotka tulevat olemaan osa tätä yhteiskuntaa. 

Mitä sinä olet tehnyt? Se, että synnyit mieheksi, ei nyt riitä. 

Jumalallinen sikiäminen vai mistä ne sinun lapsesi on tulleet? Ei kai vain miehestä, jota ilman olet huikean kolmen hengen yrityksesi rakentanut.. Mistä näitä sikiää?

Kyllä, miehestä. En väittänytkään, että olen heidät yksin tehnyt ja kasvattanut. Minä vertasin sinua ja minua. En minua ja lasteni isää. Et kai sinä nyt jumankauta ota lasteni isänkin tekemisiä omiksi ansioiksesi. Siinä tapauksessa voinet pitää minunkin lapsiani sitten sinun siittäminäsi. 

ja siis vielä täsmennys, että ihan eron jälkeen olen perustanut yritykseni, että sitä on turha laittaa exäni ansioksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että hymähdän aina kun perusteellaan, että pitää jättää parempi maailma lapsilleen. En ole mitenkään vastaan esim. ilmastonmuutoksen torjumista mutta en jaksa välittää siitä. Jos ilman mitään lisävaivaa voin auttaa sitä vastaan taistelussa, niin mikä ettei.

Aion elämää tämän elämän itselleni. Minua ei paljoa enää huolet paina. Ei huoleta vaikka kuolisin huomenna. Toki mielellään vielä jatkan elämistä. En ole mielestäni katkera mutta en vain välitä enää mitä tapahtuu kun minun olemassaoloni loppuu.

Vierailija
144/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, kun oma ajatusmaailma pyörii vain naisen saamisen ja naisen siittämisen ympärillä. Kun jostain asiasta tulee pakkomielle, niin ei ole kaunista katseltavaa.

niinpä. Tuolla oli todella karmea kommentti, että jokaisesta vastaantulevasta ihmisestä tulee mieleen jonkun h*roilut. Siis miten pahoin pitää ihmismielen olla rikki, että vihaa ihmisiä noin paljon. 

Vierailija
145/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on jos yksinäinen mies ajelee trffeilleille asuntoautolla dieselillä ympärisuomea ja on vasektomian tehnyt. Lupaa ja panee. Vetää röökiä ja tarjoaa akoille saunat leirintäalueilla.

Grilli myös tulilla. Ei ole kyllä kukaan kieltäytynyt ympäristösyistä

Vierailija
146/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että hymähdän aina kun perusteellaan, että pitää jättää parempi maailma lapsilleen. En ole mitenkään vastaan esim. ilmastonmuutoksen torjumista mutta en jaksa välittää siitä. Jos ilman mitään lisävaivaa voin auttaa sitä vastaan taistelussa, niin mikä ettei.

Aion elämää tämän elämän itselleni. Minua ei paljoa enää huolet paina. Ei huoleta vaikka kuolisin huomenna. Toki mielellään vielä jatkan elämistä. En ole mielestäni katkera mutta en vain välitä enää mitä tapahtuu kun minun olemassaoloni loppuu.

En tiedä onko sinulla itsellä lapsia. Kuulostaahan tuo kliseiseltä ja minä en ainakaan lähde tuota kenellekään jankuttamaan, mutta kyllä sitä vaan joskus katsoo noita omia lapsiaan ja säälittää, millaiseen maailmaan he joutuvat. Toki tiedän, että he pärjäävät ja todennäköisesti paremmin kuin minä, mutta kyllä esimerkiksi tällaiset helteet ja katastrofit pistävät miettimään, millainen heidän maailmastaan tulee. Ja nythän tätä eletään aika paljon päällekäin, mutta mietin jo heidänkin (mahdollisesti) tulevia lapsiaan. Sitä minä en ole enää kovin pitkään ehkä näkemässä. 

Vierailija
147/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä jonka koko elämä pyörii vain siinä löytääkö naisen vai ei, olekaan paljon mitään arvoa.

Kyllä on ap surkea yksilö. Naiset sen näkee ja juoksee karkuun noin negatiivistä tyyppiä.

Vierailija
148/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisikin koko ihmiskunta kärventyisi huit helevettiin tältä pallolta. Vaikka jo tämän sukupolven aikana.

Maailma pärjää hyvin ilmankin.

Vierailija
149/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä jonka koko elämä pyörii vain siinä löytääkö naisen vai ei, olekaan paljon mitään arvoa.

Kyllä on ap surkea yksilö. Naiset sen näkee ja juoksee karkuun noin negatiivistä tyyppiä.

Ei mulla pyöri elämä sen ympärillä. Pointti kai oli, että jos ei löydä naista niin ei saa lapsiaakaan. Ja sitten maapallon tulevaisuus ei kosketa niin paljoa.

Vierailija
150/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tässäpä taas u li -miehille uusi aihe, jonka puolesta voi nousta barrikadeille. "Me miehet kuljetaan omia polkuja ja kostetaan teille jännämiesten perheille tuhoamalla maapallo." Onhan tämä tietysti ihan varteenotettava uhkaus, koska tämä on suunnilleen ainoa asia, jota heiltä odotetaan muiden hyväksi. 

Perustele minulle kuinka lapsettomat miehet ovat maapallon suurimpia tuhoajia?

Tilastollisesti (johtuen siitä että naisia kiinnostaa raha ja status) lapsettomat ja naisettomat miehet ovat pienituloisempia kuin perheenisät ja myös sinkkunaiset.

He asuvat pienimmissä asunnoissa, matkustelevat vähiten, ostavat vähiten pelejä ja vehkeitä, jne.

Eniten maapalloa raiskaavat hyvätuloiset miehet vaimoineen ja lapsineen. Ja hyvätuloisissa miehissä ei juuri lapsettomia sinkkuja ole.

Naisten ekoilu on puuhastelua jossa saastutetaan ihan helvetisti ja sitten ostetaan anekirja lajittelemalla jätteitä tai ostamalla lentsikoilla/laivoilla ulkomailta tuotua vegaaniruokaa.

Tuo on perusjuttua naisille.

Naisia ei kiinnosta miten asiat ovat, vain se fiilis joka syntyy.

Jos lapseton ja vähän saastuttava sinkkumies sanoo "ei kiinnosta pelastaa maapalloa", tämä mies on mulkvisti. Nainen joka perheineen saastuttaa kuin viimeistä päivää on hyvis, kunhan sanoo että joo paha omatunto ja ekoahdistus matkustelusta, kyllä minä välitän...

Mikä tai kuka on tää alati keskusteluissa esiintyvä ”naiset”? Miksi ap ja kumppanit ovat niin kamalan kiinnostuneita sen tekemisistä ja ajatuksista?

Vierailija
151/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se yksinäisen miehen elämä surkeeta,kokemuksella voin sanoa.eipä siinä paljon jaksa tulevaisuudesta välittää kun on aina masentunut ja väsynyt.pääsis vaan haudan lepoon.

Vierailija
152/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan se yksinäisen miehen elämä surkeeta,kokemuksella voin sanoa.eipä siinä paljon jaksa tulevaisuudesta välittää kun on aina masentunut ja väsynyt.pääsis vaan haudan lepoon.

Ei välttämättä silti masentunut.

Vierailija
153/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on suurempi asia kuin yksilön elämä

Vierailija
154/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välitä ja olen nainen. Mieskin mulla on. Lapsia ei tulisi mieleenkään tällaiseen persereikämaailmaan tehdä enempää. meitä on ihan liikaa jo nyt.

Vierailija
155/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on suurempi asia kuin yksilön elämä

Jopas meni filosofiseksi.

Vierailija
156/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
157/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu sen tosiasian kanssa miltä nättää suomi 50 vuoden kuluttua. Onneksi ei ole omia lapsia sitä todistamassa.

Vierailija
158/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
159/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa (naisista) ei edes tajunnut kysymystä. Selitetään: jos mies ei löydä naista, jonka kanssa hankkisi jälkeläisiä, niin miksi hän välittäisi asioista, jotka tapahtuvat vasta hänen kuolemansa jälkeen? Oma vastaukseni on, että ei tarvitsekaan välittää. Meillä on vain yksi elämä ja se on elettävä täysillä. Naisia piinaa lisääntymisvietti ja sitä tyydyttääkseen etsivät jatkuvasti sopivaa isäehdokasta. Jos mies jää ulos tästä valintasysteemistä eli ei kelpaa isäksi naisten lapsille. niin ei hänellä ole mitään velvollisuutta kantaa vastuutakaan näistä lapsista, yhteisöllisten verorahoilla kustannettavien palvelujen lisäksi.

Kyllä ymmärsi.

Isäksi naisten lapsille? Etsivät jatkuvasti sopivaa isäehdokasta? Onko tyhmempää kuultu aikoihin?

Ne ei ole naisten lapsia vaan äitinsä ja isänsä tasapuolisesti. Toki miesten mielestä naisten paitsi erossa sossunyyhsuosiiainanaisia eli miehen logiiikka= ei logiikkaa.

Toisekseen et ole huomannut että viimeisen 50 ja vielä enemmän viimeisen 10 vuoden aikana naiset ei.todellakaan ole etsineet isää lapsilleen vaan ihan päinvastoin? Ja oletko tullut ajatelleeksi että miesten panohalut on biologiaan kirjattu pakonomainen toimi naisen hedelmöittämiseksi eli lapsen tekemiseksi?

Kellään täällä ei ole mitään velvollisuuksia yhteiskunnalle. Me kaikki olemme syntyneet tänne ilman omaa halua, sattumalta. Ihmiset syntyy, elää eläämsä ja kuolee pois. Osa lisääntyy, osa ei. Osalla kuten aloittajan kohdalla on hyvä että ei lisäänny. Vain parhaat kannattaa monistaa. Naisen biologiaan on koodattu kyky löytää sopivat geenit.

Vierailija
160/163 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kiinnosta monia perheellisiäkään miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän