Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies joka ei löydä elämäänsä naista välittäisi pätkääkään siitä millainen maapallo on sadan vuoden kuluttua

Vierailija
15.07.2021 |

Lapselliset pelastakoon pallon keskenään.

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin ihmiskunta katoaa sen parempi. Elämä sopeutuu ja jatkaa kunnes aurinko kärventää kaiken.

Vierailija
102/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on se miesten ja naisten välinen ero. Mies tarvitsee naista, nainen ei tarvitse miestä elääkseen hyvää elämää.

Ajatteletko yhtään, mitä kirjoitat? Kerrohan mitä nainen on rakentanut tai luonut tässä läntisessä yhteiskunnassa? Vai tarkoitatko, että kun mies on rakentanut maan tähän kuntoon missä naisen ei tarvitse tehdä mitään pärjätäkseen ja elääkseen, niin nainen ei tarvitse miestä? Kirjoitan tarkoituksella kärkevästi, koska tuo ajatuksesi on niin käsittämättömän pinnallinen ja vailla todellisuutta.

Uskallan väittää, että minä olen saanut elämässäni rakentanut tätä maailmaa enemmän kuin sinä. Minä olen tehnyt töitä ja perustanut yrityksen, jolla työllistä itseni lisäksi kaksi muutakin henkilöä. Lisäksi olen kasvattanut kaksi upeaa nuorta, jotka tulevat olemaan osa tätä yhteiskuntaa. 

Mitä sinä olet tehnyt? Se, että synnyit mieheksi, ei nyt riitä. 

Olet siis hieno ja menestynyt ihminen mutta et pystynyt edes käsittelemään sitä, että mitä kommentoimasi henkilö kommentoi eli lausetta "nainen ei tarvitse miestä elääkseen hyvää elämää". Olet sittenkin tyypillinen nainen siis vai..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap puhuu ihan asiaa.itsekkin jo keski-ikäinen,perheettömäksi ja yksinäiseksi jäänyt mies.tunnen jopa vähän vahingoniloa siittä kuinka täällä asiat tulee menemään tulevaisuudessa.ei ainakaan paremmin.

toisaalta on helpottunut olo kun ei niitä lapsia ole saanut.voin heittäytyä työttömäksi elämään yhteiskunnan kustannuksella.

Vierailija
104/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu näin: miksi mies joka ei tee omia jälkeläisiä eikä ole tärkeä kenellekään välittäisi maapallosta?

Miksi mies välittäisi maapallosta jos pitäisi ajatella toisen siittämiä lapsia? Miksi mies välittäisi maapallosta jos hänen naisensa on jonkun muun siittämien lasten äiti?

Ei tarvitse, ei. Tämä tosin aiheuttaa jatkokysymyksiä kuten miksi asiaa edes kysytään kun sillä miehellä ei ole merkitystä?

Ja kuten huomaat aiheuttaa myös analysointia miksi mies on jäänyt yksin. Analyysointi tulee ensimmäisestä kohdasta. Kun mies on merkityksetön aletaan puhumaan muusta.

Ja näistä jatkokysymyksistä on aika lyhyt matka siihen toteamaan, että aina kun naisilla on liikaa valtaa, maailma mätänee.

Toivottavasti sinulla on elämässäsi joku joka välittää sinusta. Kuulostat todella onnettomalta ihmiseltä, jolta elämän merkitys on totisesti hukassa. Pidä huolta ainakin itsestäsi!

Se elämän merkitys katoaa yhä usemmilta, jos naiset saavat päättää asioista.

Ihmisen elämän merkitys ei ole hallituksen kokoonpanosta kiinni. Ainakaan henkisesti terveen ihmisen.

Kyse ei ole hallituksesta. Kyse on siitä, miten paljon naiset saavat yleensä päättää asioista.

Mutta kaikki yhteiskunnat, joissa naiset ovat päässeet valtaan, ovat murentuneet ja mädäntyneet.

Pistä kolme esimerkkiä 🙂.

Vierailija
105/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään, ei ole pakko välittää. Yleensä normaalit ihmiset kuitenkin välittävät muistakin kuin omista jälkeläisistään. Sitä kutsutaan empatiaksi. Monet ovat huolissaan myös esimerkiksi eläimistä, vaikka nekään eivät ole kenenkään omia lapsia.

Eläimet eivät ole elävä muistutus kenenkään h-raamisesta. 

Luulen kyllä että sinulle ihan mikä tahansa on. Silmä näkee sitä mitä sydän haluaa sen näkevän.

Vierailija
106/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap puhuu ihan asiaa.itsekkin jo keski-ikäinen,perheettömäksi ja yksinäiseksi jäänyt mies.tunnen jopa vähän vahingoniloa siittä kuinka täällä asiat tulee menemään tulevaisuudessa.ei ainakaan paremmin.

toisaalta on helpottunut olo kun ei niitä lapsia ole saanut.voin heittäytyä työttömäksi elämään yhteiskunnan kustannuksella.

Ennen oli miehet rautaa.

Vierailija
107/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ”en välitä maailman tilasta, koska jadajadajada” -miehet olette itsekeskeisiä vätyksiä. Ei se millään kuorrutuksella muuksi muutu. Sori.

Vierailija
108/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ”en välitä maailman tilasta, koska jadajadajada” -miehet olette itsekeskeisiä vätyksiä. Ei se millään kuorrutuksella muuksi muutu. Sori.

En välitä ja nautin siitä! Mitäs siihen sanot? :D

Vierailija
109/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välitä ja nautin siitä! Mitäs siihen sanot? :D

Ihan vapaasti vain. Itseäsi sillä vain alennat.

Vierailija
110/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei.

Minä olen naiseton mies ja välitän syvästi maapallosta. Ilmastoahdistus iskee aina kun varaan ulkomaanmatkan, mutta voi että kun matkakuume on taas päässyt nousemaan korona-aikana, oi ihanaa kun pääsee taas kaupunkimatkalle!

Olen ajatellut että asunnossa voisi olla aurinkopaneeli, mutta kun ei se ole kannattavaa, ehkä joku päivä. Haaveilen tilavammasta asunnosta tietysti, ja kakkosasunto olisi kiva olla, mutta ei mitään askeettista mökkiä vaan kaikilla mukavuuksilla.

Vaihdoin juuri auton hybridiin, toki katumaasturiin kun sellainen on tilava ja turvallinen, ja pian vaihdan autoa taas vaikka ahdistaakin niin kamalasti kun tietää kuinka se autojen valmistus saastuttaa ja olisi ekologisempaa ajaa auto loppuun saakka. Mutta omasta turvallisuudesta ei voi tinkiä, eikä luotettavuudesta, on se ikävää kun auto jättää tien päälle. Puhelimen uusin kanssa vähän aikaa sitten, kun halusin uusia ominaisuuksia.

No niin, oliko parempi? Olenko nyt hyvä ihminen?

Vierailija
111/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden miesten siittämistä lapsista välittäminen? :D Aika paljon tässä sitten pitäisi itse siittää, että olisi jengiä josta välittää. Voi luoja näitä juttuja.

Yksikin riittää, jos se on oma jälkeläinen. Yleensä vanhempia kiinnostaa minkälainen 300 oppilaan koulu on, vaikka vain yksi niistä kolmesta sadasta on oma lapsi. Toisaalta vanhempia ei kiinnostaa tippaakaan 100 km päässä oleva koulu, jossa omia lapsia ei ole.

Vierailija
112/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään, ei ole pakko välittää. Yleensä normaalit ihmiset kuitenkin välittävät muistakin kuin omista jälkeläisistään. Sitä kutsutaan empatiaksi. Monet ovat huolissaan myös esimerkiksi eläimistä, vaikka nekään eivät ole kenenkään omia lapsia.

Niin, ja tässäpä jälleen esimerkki siitä, miten se ajatus juoksee, kun ainoa mielessä oleva asia on siittäminen. 

Vierailija
113/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksakoot perheelliset tän yhteiskunnan,itse istun soffalla työttömänä kaljaa juoden,ja nautin elämästä ;)

Vierailija
114/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu näin: miksi mies joka ei tee omia jälkeläisiä eikä ole tärkeä kenellekään välittäisi maapallosta?

Miksi mies välittäisi maapallosta jos pitäisi ajatella toisen siittämiä lapsia? Miksi mies välittäisi maapallosta jos hänen naisensa on jonkun muun siittämien lasten äiti?

Ei tarvitse tehdä eikä välittää, jos olet ihminen, jolle ainoa merkityksellinen asia on siittäminen. 

Kerro syitä, miksi pitäisi välittää toisen lapsista? En keksi ainuttakaan.

Edelleenkään, ei ole pakko välittää. Yleensä normaalit ihmiset kuitenkin välittävät muistakin kuin omista jälkeläisistään. Sitä kutsutaan empatiaksi. Monet ovat huolissaan myös esimerkiksi eläimistä, vaikka nekään eivät ole kenenkään omia lapsia. Mutta jos noin avoimesti kerrot, että kaikenlainen empatia on turhaa, niin siinä on myös syy siihen, että sinulla ei ole naista. Ei tämä nyt mitään rakettitiedettä ole. 

Korona opettaa tässäkin. Ihmiset, jotka eivät ota rokotetta välittävät vain itsestään. Muiden hyvinvointi ei ole heille merkityksellinen. Luulen, että eivät vain osaa ajatella asiaa näin pitkälle yksinkertaisuudessaan.

Vierailija
115/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No okei.

Minä olen naiseton mies ja välitän syvästi maapallosta. Ilmastoahdistus iskee aina kun varaan ulkomaanmatkan, mutta voi että kun matkakuume on taas päässyt nousemaan korona-aikana, oi ihanaa kun pääsee taas kaupunkimatkalle!

Olen ajatellut että asunnossa voisi olla aurinkopaneeli, mutta kun ei se ole kannattavaa, ehkä joku päivä. Haaveilen tilavammasta asunnosta tietysti, ja kakkosasunto olisi kiva olla, mutta ei mitään askeettista mökkiä vaan kaikilla mukavuuksilla.

Vaihdoin juuri auton hybridiin, toki katumaasturiin kun sellainen on tilava ja turvallinen, ja pian vaihdan autoa taas vaikka ahdistaakin niin kamalasti kun tietää kuinka se autojen valmistus saastuttaa ja olisi ekologisempaa ajaa auto loppuun saakka. Mutta omasta turvallisuudesta ei voi tinkiä, eikä luotettavuudesta, on se ikävää kun auto jättää tien päälle. Puhelimen uusin kanssa vähän aikaa sitten, kun halusin uusia ominaisuuksia.

No niin, oliko parempi? Olenko nyt hyvä ihminen?

Millä tavalla parempi ihminen? Tuo on ihan normaalin ihmisen ajattelua. Ei siitä mitään mitalia saa. 

Vierailija
116/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja tässäpä jälleen esimerkki siitä, miten se ajatus juoksee, kun ainoa mielessä oleva asia on siittäminen. 

Niin, ja tässäpä jälleen esimerkki siitä, miten se ajatus juoksee, kun miesten ainoa tehtävä on naisten tukeminen silloin kun naisille sopii.

Vierailija
117/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden miesten siittämistä lapsista välittäminen? :D Aika paljon tässä sitten pitäisi itse siittää, että olisi jengiä josta välittää. Voi luoja näitä juttuja.

Yksikin riittää, jos se on oma jälkeläinen. Yleensä vanhempia kiinnostaa minkälainen 300 oppilaan koulu on, vaikka vain yksi niistä kolmesta sadasta on oma lapsi. Toisaalta vanhempia ei kiinnostaa tippaakaan 100 km päässä oleva koulu, jossa omia lapsia ei ole.

Jep. Käypä siittämässä joku, saa lapsi, niin sitten sinäkin kykenet empatiaan. Josko se siitä sitten.

Vierailija
118/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kiinnostaa. Et kai tosissasi luule, että yksikään yhteiskunnan epäkohta ei kiinnosta ihmisiä, ellei niihin liity joku läheinen? Mitä ihmeen sekopäitä tässä ketjussa trollailee? 

Vierailija
119/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja naisille se jälkeläinen on aina oma, vaikka sen olisi siittänyt joku tiedätte-kyllä-mikä tuhansien kilometrien päässä lomamatkalla. Ja sitten vielä kuvitellaan, että joku mies ottaisi sen omaksensa. 

Vierailija
120/163 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi