Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku liikutaa harrastamaton perustella, miksi ei liiku?

Vierailija
20.07.2014 |

Jos nyt jätetään sairaudet, jotka oikeasti estävät liikunnan, pois.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi perustella? Ei se ole mikään kansalaisvelvollisuus.

Vierailija
2/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan nykyään  osaksi väkisin. Mutta vastaan ettei ole yleensä tapana tehdä vapaaehtoisesti asioita joista ei pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa. En tykkää mistään liikunnasta. En saa siitä mitään kiksejä. Kokeillut eri lajeja ja kaikki yhtä tylsiä. Olen kärsimätön ihminen ja koska tuloksia ei ole heti havaittavissa niin kyllästyn välittömästi.

Vierailija
4/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei ole koskaan ollut itselleni tärkeää. Liikun kyllä hyötyliikunnan nimissä useamman kilometrin viikossa kävellen, mutta siinäpä se. Minua ei kiinnosta hikoilla salilla tai hölkätä tai vaikkapa pelata jotain pallon kanssa. Mielummin luen kirjaa.

Vierailija
5/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laiska

Vierailija
6/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jo nyt elämässäni asioita, joita oikeasti en halua tehdä, joten miksi vielä enemmän kiusata tuttua ihmistä? Jos kaikki kokeilemani lajit tuntuvat kurjilta, niin ei ole mikään pakko väkisin harrastaa.

Vierailija
7/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkua voi ilman, että sitä erityisesti harrastaa.

Vierailija
8/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kuntosaleista tai ryhmäliikunnoista. Joukkuepeleistä ainoastaan pesäpallo oli joskus mukavaa, enää en lähtisi siihenkään.

Yleensä ilmeisesti liikunnalla tarkoitetaan juuri kuntosaleilua tai ohjattuja ryhmiä. Ei kiinnosta vähääkään itseään esittelevät naiset vetimissään.

Liikun luonnossa valokuvaten, patikoin ja uin luonnon vesissä. Kunto on varmasti erinomainen.

Vierailija
9/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa en liikkunut. Olin liian väsynyt.

Vierailija
10/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:03"]En tykkää kuntosaleista tai ryhmäliikunnoista. Joukkuepeleistä ainoastaan pesäpallo oli joskus mukavaa, enää en lähtisi siihenkään.

Yleensä ilmeisesti liikunnalla tarkoitetaan juuri kuntosaleilua tai ohjattuja ryhmiä. Ei kiinnosta vähääkään itseään esittelevät naiset vetimissään.

Liikun luonnossa valokuvaten, patikoin ja uin luonnon vesissä. Kunto on varmasti erinomainen.

[/quote]

esittelevät naiset? mitä helvetin vittua. miten sinne kuntosalille pitäisi pukeutua? burkhaan? jumaliste jos trikoot ja urheilutoppi on itsensä esittelemistä niin voi kyynel. menen sinne salille tekemään töitä ja valitsen siihen sopivat vaatteet. mahtaa olla dulla heikko itsetunto.

Vierailija
11/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tykkää liikkumisesta, en saa mitään iloa tai riemua hikiliikunnasta. Oikeasti minua harmittaa se, etten pidä liikunnasta. Olisi niiin paljon turvatumpaa oma terveys, jos liikunta olisi riemujuttu. Nyt vähän väkipakolla pitää muistella, että kävisi edes lenkillä. Hyötyliikunta on mun juttu, mutta nyt heinäkuussa sekin on jäänyt vähälle, kun istun sisällä koneen ääressä hoitamassa opiskeluja (surffaamassa av:llä).

Vierailija
12/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liikuntanatsi. Ei-liikkuvan pitäisi perustella. Joopajoo. Ja nyt kaikki, jotka eivät lue kirjoja, perustelevat sen, eikä mitään tekosyitä. Kele.

Vierailija
13/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:03"]En tykkää kuntosaleista tai ryhmäliikunnoista. Joukkuepeleistä ainoastaan pesäpallo oli joskus mukavaa, enää en lähtisi siihenkään.

[/quote]

esittelevät naiset? mitä helvetin vittua. miten sinne kuntosalille pitäisi pukeutua? burkhaan? jumaliste jos trikoot ja urheilutoppi on itsensä esittelemistä niin voi kyynel. menen sinne salille tekemään töitä ja valitsen siihen sopivat vaatteet. mahtaa olla dulla heikko itsetunto.

[/quote]

Kohota sinä kuntoasi ja itsetuntoasi siellä. Minulla on toiset keinot molempiin.

Vierailija
14/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua liikkua. En arvosta liikkumista. Olen laiska. 

Vierailija
15/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huono liikunnassa, tiesin sen ekaluokalta lähtien kun todistuksessa oli kutonen.

Vierailija
16/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on pysyä pois kuntosaleilta ja liikuntaryhmistä on esimerkiksi nro 11-tyyliset ihmiset. Pinna kireällä jo aamuvarhain. Mä nautin elämästäni kotona, syön kaikkea ja ihan hoikka olen.

Vierailija
17/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vuotta kävin salilla 3x viikossa. Jouluaatot ja juhannukset ja kaikki. Nyt tuli vaan tympäännys, 3viikkoon en ole käynyt. Miltei 2viikko olen kotona tehnyt täsmäjumppaa joka toinen päivä 25min youtube-videoilla. Mutta onko se nyt sitten kunnon liikuntaa...

Muuta liikuntaa en ole juurikaan harrastanut koskaan, ei ole kiinnostanut eikä tuntunut tarpeelliselta. Ei ole koskaan ohjattu harrastusten tai liikunnan pariin. Selkä alkoi reistailla, joten aloin 5vuotta sitten kotona jumppailemaan youtube-videoilla ja käymään lenkillä silloin selän takia.

Vierailija
18/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:06"]

[/quote]

[/quote]

Kohota sinä kuntoasi ja itsetuntoasi siellä. Minulla on toiset keinot molempiin.

[/quote]

ei mun tartte kohottaa mun itsetuntoa. siinä ei oo mitään vikaa. en vaan tajua että miksi sun mielestä kaikki naiset keikistelee kuntosalilla. joo, on niitä meikkipellejäkin jotka on puolialasti mutta aika perseestä on tommonen yleistöminen.

Vierailija
19/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mun pitäisi perustella sulle yhtään mitään?!

Vierailija
20/39 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:14"]Yksi syy on pysyä pois kuntosaleilta ja liikuntaryhmistä on esimerkiksi nro 11-tyyliset ihmiset. Pinna kireällä jo aamuvarhain. Mä nautin elämästäni kotona, syön kaikkea ja ihan hoikka olen.

[/quote]

ei mulla oo ollenkaan pinna kireällä :) pelkäätkö että joku puree sua salilla perseeseen? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi