Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku liikuntaa harrastamaton perustella miksi ei liiku?

Vierailija
20.07.2014 |

Jätetään sairaudet, jotka oikeasti estävät liikkumisen, pois.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta... Mulle tulee siitä niin saatanan paha olo, ainakin aluksi... Pitäs kyllä alkaa liikkumaan mutta vittu ku ei huvita...

Vierailija
82/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja "en kerkeä" , "en jaksa" , "ei oo minua varten" , "en halua tuhlata aikaa" lukiessani tajuan, minkä takia osa kantaa viellä 5v synnytyksen jälkeenkin niitä "raskauskiloja"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. On muutakin tekemistä.

Vierailija
84/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta liikunnan harrastaminen. Mua kiinnostaa käsityöt ja puutarhan hoito, ruoanlaitto ja leipominen sekä lukeminen. Ei liikunta.

Vierailija
85/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:19"]

Näitä kommentteja "en kerkeä" , "en jaksa" , "ei oo minua varten" , "en halua tuhlata aikaa" lukiessani tajuan, minkä takia osa kantaa viellä 5v synnytyksen jälkeenkin niitä "raskauskiloja"..

[/quote]

Kaikki liikkumattomat eivät ole ylipainoisia. 

Vierailija
86/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:19"]

[/quote]

Kaikki liikkumattomat eivät ole ylipainoisia. 

[/quote]

Ja toisaalta monet liikuntaa harrastavat ovat ylipainoisia.

Vierailija
87/101 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Ei vähääkään. Joskus kun on kokeillut esim. lenkkeilyä, niin ainahan täällä suomessa joko sataa tai tuulee tai sit on hemmetinmoinen helle.
Eikä siitä liikunnasta nyt niin hyvä olo tule. Paikat vaan kipeäksi ja kauhea vaiva muutenkin. Enkä muutenkaan tiedä, missä välissä mä sinne liikkumaan lähtisin.
Enkä oikein edes tiedä miksi? En halua mitenkään erityisesti pidentää elämääni, tupakointi ja alkoholin juonti on paljon hauskempia harrastuksia kuin ittensä rääkkääminen.

Vierailija
88/101 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:00"]Terveyden kannalta oleellisinta on aerobinen kunto. Ei mikään kuntosali-pelleily. 

Katso nyt jotain Bullia. Kaveri ei pääse yhtä kerrosta portaita ylös näyttämättä siltä, että saa sydärin. Naisilla tietysti sama juttu, joskin pienemmän massan vuoksi pumppu ei ole aivan yhtä kovilla, muttei heilläkään hapenottokyky kehuttava ole. 

[/quote]

Näin sairaanhoitajana on kyllä pakko korjata, että asia on ihan toisin päin.Huono lihaskunto kostautuu erityisesti vanhempana, ei päästä ulos saatikka pystytä hoitamaan päivittäisiä asioita kotona kun lihaskunto on niin huono.Lihaskunnosta kannattaa pitää huolta koko elämän, näin on pienempi todennäköisyys joutua petipotilaaksi.

Vierailija
89/101 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tylsää enkä saa sellaisesta oikeasta treenistä mitään iloa. Juokseminen on tosi tylsää samoin kuin salilla käynti tai jumppa kotona. Ainoa liikunta mikä on hauskaa on esim. pihatyöt ja muu hyötyliikunta, ratsastus ja tanssi.

Vierailija
90/101 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:47"]Se on tylsää enkä saa sellaisesta oikeasta treenistä mitään iloa. Juokseminen on tosi tylsää samoin kuin salilla käynti tai jumppa kotona. Ainoa liikunta mikä on hauskaa on esim. pihatyöt ja muu hyötyliikunta, ratsastus ja tanssi.

[/quote]

Vierailija
91/101 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:47"]Se on tylsää enkä saa sellaisesta oikeasta treenistä mitään iloa. Juokseminen on tosi tylsää samoin kuin salilla käynti tai jumppa kotona. Ainoa liikunta mikä on hauskaa on esim. pihatyöt ja muu hyötyliikunta, ratsastus ja tanssi.

[/quote]

Vierailija
92/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu joka paikkaan jos liikkuu

Vierailija
93/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustamassa yritystä ja minulla on lapsia. Liikunnan aikatauluttaminen, suunnittelu ja siihen kuluva aika olisi tässä vaiheessa elämää vain ylimääräinen harmi. En ota stressiä liikkumattomuudestani ja aloitan sen uudestaan heti kun elämässä on rauhallisempi vaihe.

Vierailija
94/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon liikkuvat ovat usein kuivia ja kireitä olemukseltaan ja luonteeltaan. Juoskijat, pyöräilijät nyt lähinnä tulee mieleen. Jotain itsekkyyttäkin heissä on, esim. pyöräillään rinnakkain ja tukitaan ajoväylä. Ja kyseessä ei sunnuntaipyörilijät.

Haluan näyttää naiselta ja olla hiukan pyöreä, iloinen ja leppoisa.

Vierailija
95/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka liikuntanatsi on alapeukuttanu jokaista vastausta?

Vierailija
96/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa syy liikkumattomuudelle on laiskuus. Kyllä terveydestään huolehtiva ihminen liikkuu säännöllisesti, ja se säännöllinen liikkuminen voi tarkoittaa ihan kävelylenkkejä eikä mitään salilla veren maku suussa raudan nostelua. Jos ihminen ei liiku lainkaan ja harjoita kehonsa lihaksiaan millään tavalla hän rapistuu. Good luck teille jotka ette liiku lainkaan.

Vierailija
97/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ennen kun ei ollut kuntosaleja olemassakaan? 

Vierailija
98/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli helppoa piipahtaa työpäivän jälkeen työpaikan kuntosalilla. Nyt pitäisi vasiten lähteä harrastamaan. Koirien lenkittämiseenkin menee aikaa. Mieluummin sitten vaikka heittelen halkoja möksällä.

Vierailija
99/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyden kannalta oleellisinta on aerobinen kunto. Ei mikään kuntosali-pelleily. 

Katso nyt jotain Bullia. Kaveri ei pääse yhtä kerrosta portaita ylös näyttämättä siltä, että saa sydärin. Naisilla tietysti sama juttu, joskin pienemmän massan vuoksi pumppu ei ole aivan yhtä kovilla, muttei heilläkään hapenottokyky kehuttava ole. 

Vierailija
100/101 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei ole kivaa. Siinä se perimmäinen syy. En saa siitä mitään nautintoa, se on pahinta pakkopullaa. Ja olen kyllä kokeillut ja harvakseltaan harrastankin liikuntaa. Siitä ei vain koskaan tule tapaa, kun en kertakaikkiaan tykkää siitä.