minkä merkkinen kello 20-vuotiaalle nuorelle naiselle?
Kommentit (20)
Michael Kors, Marc Jacobs tai Guess
Guess on tuon ikäisten suosiossa, suhteellisen edullinenkin vaikka vähän "laadukkaampi"
Daniel Wellington
Ei guess! Itse himoitsin guessia 15-18 vuotiaana, mutta nyt parikymppisenä ymmärtää että se on samanlaista rihkamaa kuin glitterinkin korut, hinnakkaampaa vaan. Itse en käyttäisi enää guessia, ja olen 20v. Michael Korsia käyttäisin, vaikka se massaa onkin:)
Kors, marc jacobs, dkny tai daniel wellington saa äänen täältä.
T. 22v
Miksi muotimerkkikelloja, miksei kellomerkkikelloja? Omegalla ja secondalla on ihan hyviä kelloja mainittujen muotimerkkien hintaluokassakin ja taatusti parempia.
Rolex tai ylipäätään jokin eurooppalainen käsintehty. Ei rihkama korsseja
Katso ensin mikä on hyvän näköinen, sitten tarkista että vähintään satasen ettei ihan mikä vaan halpis kello ja osta merkustä huolimatta. Korsilla kivoja, samoin Marc jacobsilla ja hilfigerillä
Omega tai Tissot jos ei ihan huippuhintaa aio maksaa.
Monet muut on enemmän tai vähemmän muotikrääsää, joissa oikeasti maksaa vain se muodikas nimi. Toisissa niistä koneistoon on ehkä vähän enemmän panostettu kuin joissain.
Jos lahjaksi tuler, suosittelen lahjakorttia.
Olen viikon ja yhden päivän päästä 20 ja en todellakaan käytä kelloja! Niin mummomaista tai vähintään keski-ikäistä. Oletko varma että kyseinen henkilö ylipäätään käyttää kelloa ? :S
Voi hemmetti tätä tablettia, yläpeukutin vahingossa kommentteja neljä ja kuusi, vaikka tähtäsin vitoseen... Mutta älä ainakaan ap osta Guessia.
Omega on vanha laatumerkki, on sitä edelleen ja tekee kelloja myös naisille. Osta omega. Ei mene ikinä muodista pois ja jälleenmyyntiarvokin säilyy.
Jos on wt/ pissis, niin kors tai guess. Jos on täyspäinen, joku mekaaninen sveitsiläinen.
Suurimmalla todennäköisyydellä koneisto on Eta sa:n valmistama, jos ei ole, pysy kaukana, ellei koneisto ole Zenithin itse valmistama.
Etan historiaan olennaisimmin liittyy Eterna, sen jälkeen SSIH:n kautta Omega ja Tissot, joiden pohjalta monien mutkien kautta syntyi Swatch group.
upea mikael kors -kello tietenkin! Itsekin unelmoin sellaisesta. Monet bloggaajat suitsuttavat myös. t. 24-v.